تیر 96، سررسید تازه وارد آپشن سکه

تیر 96، سررسید تازه وارد آپشن  سکه
روز دوشنبه به معاملات آپشن بورس کالای ایران سررسید تیرماه اضافه شد که در کنار سررسید اسفند ماه 206 قرارداد در یک روز منعقد شد.

به گزارش بورس کالای ایران روز دوشنبه شاهد انعقاد 146 قرارداد اختیار فروش سکه در سررسید اسفند امسال بودیم و در سررسید تازه وارد تیرماه نیز 35 قرارداد اختیار خرید و 25 قرارداد اختیار فروش منعقد شد.
در قرارداد اختیار فروش سکه برای سررسید اسفند امسال که در چهار نماد معاملاتی فعالیت داشت در قیمت اعمال یک میلیون و 150 هزار تومان 3 قرارداد، در قیمت اعمال یک میلیون و 175 هزار تومان 90 قرارداد، در قیمت یک میلیون و 200 هزار تومان 51 قرارداد اختیار فروش و در قیمت اعمال یک میلیون و 225 هزار تومان 2 قرارداد منعقد شد.
همچنین در قرارداد اختیار خرید سکه برای سررسید تازه وارد تیرماه سال آتی امسال نیز که در دو نماد معاملاتی فعالیت داشت در قیم یک میلیون و 175 هزار تومان 3 قرارداد اختیار فروش و در قیمت اعمال یک میلیون و 225 هزار تومان 32 قرارداد منعقد شد.
در قرارداد فروش ، فروش سکه برای سرسید تیرماه نیز که در دو سر رسید فعال بود، به طوری که در قیمت اعمال یک میلیون و 175 هزار تومان 5 قرارداد و در پایان در قیمت اعمال یک میلیون و 225 هزار تومان 25 قرارداد منعقد شد.
از سویی نگاهی به جدول معاملات نشان می دهد که با احتساب حجم معاملات 206 قراردادی روز گذشته، مجموع معاملات سه روز ابتدایی هفته به 749 قرارداد رسیده است.

منبع خبر: خبر گزاری صدا و سیما
  ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۶:۳۱:۳ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد