رونمایی از دو محصول جدید بهمن دیزل

 رونمایی از دو محصول جدید بهمن دیزل
خودروهای مینی‌بوس و کامیونت شیلر از سوی شرکت بهمن دیزل رونمایی و معرفی شد.به گزارش «دنیای اقتصاد» مراسم رونمایی و معرفی محصولات تجاری جدید بهمن دیزل با حضور برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مسوولان وزارت صنعت و دیگر فعالان صنعت خودرو و قطعه برگزار شد. در این مراسم مرتضی شفیعی مدیرعامل بهمن دیزل با اشاره به اینکه تولید و تحویل کامیونت‌های شیلر از ابتدای مهر آغاز می‌شود عنوان کرد داخلی‌سازی مینی‌بوس و کامیونت شیلر به ترتیب ۵۵ و ۵۹ درصد است.

خودروهای مینی‌بوس و کامیونت شیلر از سوی شرکت بهمن دیزل رونمایی و معرفی شد. مراسم رونمایی و معرفی محصولات تجاری جدید بهمن دیزل با حضور برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مسوولان وزارت صنعت و دیگر فعالان صنعت خودرو و قطعه برگزار شد. در این مراسم مرتضی شفیعی مدیرعامل بهمن دیزل با اشاره به اینکه تولید و تحویل کامیونت‌های شیلر از ابتدای مهر آغاز می‌شود عنوان کرد داخلی‌سازی مینی‌بوس و کامیونت شیلر به ترتیب ۵۵ و ۵۹ درصد است.
وی گفت: به غیر از موتور و گیربکس، بقیه مجموعه‌های این دو محصول از جمله قوای محرکه، مجموعه بدنه، مجموعه دسته سیم و سیستم تعلیق داخلی است که بنا داریم این میزان داخلی‌سازی را افزایش دهیم.وی با بیان اینکه هم اکنون بیش از ۸۴ هزار خودرو در ناوگان حمل و نقل کشور مربوط به گروه خودرو‌سازی بهمن دیزل است، افزود: ظرفیت تولید ماهانه هزار کامیونت و مینی‌بوس شیلر را داریم، اما تقاضا در کشور هم اکنون ۵۰ تا ۱۰۰ دستگاه است که پیش بینی می‌کنیم به ماهانه ۱۵۰ دستگاه افزایش یابد.مینی‌بوس و کامیونت شیلر بهمن دیزل قرار است به ترتیب با قیمت ۳۹۰ و ۲۷۳ میلیون تومان به بازار عرضه شوند. هر دو محصول بهمن دیزل براساس استانداردهای یورو ۴ و ۵ تولید شده‌اند.محمدعلی وکیلی نماینده مردم تهران، اسلامشهر و شمیرانات نیز در این مراسم گفت: در حالی که باید هم اکنون در خودروسازی به اقتدار می‌رسیدیم منابع خودروسازی ما در سایت‌های خودرویی خارج از کشور به هدر می‌رود که اگر خودروسازی ما واقعا خصوصی بود چنین اتفاقی نمی‌افتاد.   نیز در این مراسم خاطرنشان کرد: بخش خصوصی نشان داده خیلی بهتر از دولتی‌ها می‌تواند خودروسازی‌ را اداره کند، بنابراین باید هر چه زودتر دو خودروساز بزرگ دولتی را به بخش خصوصی سپرد. مصطفی کواکبیان با اشاره به فساد‌ها و تخلفات صورت گرفته افزود: ما باید تعارف را کنار بگذاریم و به این امر اعتراف کنیم که بخش خصوصی ما خیلی سالم‌تر از بخش دولتی است و این نشان می‌دهد ما مجلسی‌ها نیز به‌صورت مناسب نظارت نکردیم و نباید همه چیز را گردن تحریم‌ها بیندازیم.

منبع خبر: دنیای اقتصاد
  ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۳:۱۸ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد