مديريت بازاریابی

تعداد قابل نمایش در صفحه:
صفحه ۲ از ۴
  • تجزيه و تحليل بازارتجزيه و تحليل بازار

    «بازار» عبارت است از افراد يا كسب و كارهايي كه مي‌توانند مشتري شما باشند. تحليل بازار يك تصوير داخلي از كاري كه قصد ورود به آن را داريد و جريانات ملي و محلي در اختيارتان قرار مي‌دهد و به شما كمك مي‌كند نيازهاي مشتريان بالقوه خود را بشناسيد....

  • این واژگان را از ادبیات خدمات مشتری حذف کنیداین واژگان را از ادبیات خدمات مشتری حذف کنید

    ارائه خدمات عالی به مشتری همیشه پیچیده، پر هزینه یا فرآیندی نیست. گاهی اوقات با تغيیراتی بسیار ظریف در صحبت‌هایتان مي‌توانید به‌اين مهم دست یابید. با توجه به گفته‌هایتان مي‌توانید تفاوتی بزرگ با سایرین‌ايجاد کنید.

  • انجام تحقیقات بازارانجام تحقیقات بازار

    پیش از آغاز به تولید یک محصول جدید، شرکت‌ها درگیر یک پروژه طولانی و خسته‌کننده مطالعه بازار می‌شوند تا بتوانند امکان موفقیت در بازار را اندازه‌گیری نمایند.

  • سرمایه‌گذاران فرشتهسرمایه‌گذاران فرشته

    برای برخی سرمایه‌گذاران باتجربه، ابزارهای سنتی سهام، اوراق قرضه و سرمایه‌گذاری مشترک را می‌توان محدود و تحت تاثیر شدید نوسانات بازار دانست.

  • قدرت طرز فکر مصرف‌کنندگانقدرت طرز فکر مصرف‌کنندگان

    مصرف‌کنندگان به هنگام خرید محصولات، دارای کدام طرز فکر (واقعی یا انتزاعی ) هستند؟ پاسخ داده شده به این سوال تاثیر مستقیمي‌بر میزان خرید آنها دارد.

  • انتخاب مشتریان و تامين کنندگانانتخاب مشتریان و تامين کنندگان

    انتخاب مشتریان و تامين کنندگان یکی از تصمیمات استراتژیک هر شرکت تلقی مي‌شود‌.

  • رضایت مشتریان منجر به وفاداری آنها مي‌شودرضایت مشتریان منجر به وفاداری آنها مي‌شود

    پس چرا برخی از سازمان‌ها مشتریانشان را با قراردادها اذیت مي‌کنند؟ آنها را مجبور به پرداختن جریمه در بسیاری از موارد مي‌کنند؟ چرا که این سیستم متاسفانه به آنها جواب داده است.

  • روش بازارگرایی، مشتری در راس پیشرفت کاریروش بازارگرایی، مشتری در راس پیشرفت کاری

    شرکت تویوتا و دل ( Dell ) سیاست «بازارگرایی» را تنها برای مدتی کوتاه دنبال کردند، .....

  • مشتري مداري - با مشتريان چگونه برخورد كنيم؟ مشتري مداري - با مشتريان چگونه برخورد كنيم؟

    مشتری‌ای که وارد کسب و کار شما مي‌شود، در حقیقت صاحب کسب و کار شما است.

  • نحوه بر خورد با مشتری ناراضینحوه بر خورد با مشتری ناراضی

    بسیاری از مشتریان، حتی اگر ضرری متوجه آنان شود شکایت نمي‌کنند؛ زیرا این کار، خود زمان زیادی را خواهد گرفت؛ ضمن اینکه مشتری راه آسان‌تری را پیدا کرده است و آن راه نخریدن از شما است.

  • کشف دقیق خواسته‌های مشتریکشف دقیق خواسته‌های مشتری

    تکنیک‌ها و روش‌های بسیاری وجود دارند که شما را در کشف دقیق خواسته‌های مشتری یاری مي‌دهند.

  • تخفيف بدهيد! اما نگذاريد مشتريان از آن استفاده كنندتخفيف بدهيد! اما نگذاريد مشتريان از آن استفاده كنند

    به لطف ‌اينترنت‌، شرکت‌ها کنترل بر قیمت‌گذاری را از دست داده‌اند. در‌اين مقاله به راهکارهايی جهت حل‌اين مشکل اشاره می‌شود.

  • صفحه ۲ از ۴