مديريت بازاریابی

تعداد کل: 56 صفحه 2 از 3
  • مشتري مداري - با مشتريان چگونه برخورد كنيم؟ مشتري مداري - با مشتريان چگونه برخورد كنيم؟

    مشتری‌ای که وارد کسب و کار شما مي‌شود، در حقیقت صاحب کسب و کار شما است.

    ۲۶ بهمن ۱۳۸۹
  • نحوه بر خورد با مشتری ناراضینحوه بر خورد با مشتری ناراضی

    بسیاری از مشتریان، حتی اگر ضرری متوجه آنان شود شکایت نمي‌کنند؛ زیرا این کار، خود زمان زیادی را خواهد گرفت؛ ضمن اینکه مشتری راه آسان‌تری را پیدا کرده است و آن راه نخریدن از شما است.

    ۲۶ بهمن ۱۳۸۹
  • کشف دقیق خواسته‌های مشتریکشف دقیق خواسته‌های مشتری

    تکنیک‌ها و روش‌های بسیاری وجود دارند که شما را در کشف دقیق خواسته‌های مشتری یاری مي‌دهند.

    ۲۰ بهمن ۱۳۸۹
  • تخفيف بدهيد! اما نگذاريد مشتريان از آن استفاده كنندتخفيف بدهيد! اما نگذاريد مشتريان از آن استفاده كنند

    به لطف ‌اينترنت‌، شرکت‌ها کنترل بر قیمت‌گذاری را از دست داده‌اند. در‌اين مقاله به راهکارهايی جهت حل‌اين مشکل اشاره می‌شود.

    ۲۰ بهمن ۱۳۸۹
  • تمایل دارید مشتریانتان چه کسانی باشند؟تمایل دارید مشتریانتان چه کسانی باشند؟

    مشخص کنید که تمایل دارید مشتریانتان چه کسانی باشند و چه کسانی را به هیچ وجه مایل نیستید جزو مشتریانتان قلمداد کنید.

    ۱۸ بهمن ۱۳۸۹
  • تقابل نسل‌ها در دنیای کارتقابل نسل‌ها در دنیای کار

    به سختی می‌توان میان افراد مختلف از نسل‌های متفاوت هماهنگی و توافق ایجاد کرد، مخصوصا در محیط‌های کاری این مساله سخت‌تر است.

    ۳۰ دی ۱۳۸۹
  • چه مشتریان وفاداری برای کسب‌وکار ما مفید هستند؟چه مشتریان وفاداری برای کسب‌وکار ما مفید هستند؟

    بی‌شک، این منطق تا حد زیادی می‌تواند درست باشد. هیچ بنگاهی بدون مشتریان وفادار نمی‌تواند به حیات خود ادامه دهد. با این حال مشکل اینجا است که این موفقیت ناشی از وفاداری آنچنان که ساده به نظر می‌رسد، نیست.

    ۳۰ دی ۱۳۸۹
  • هدایت تبلیغات دهان به دهان هدایت تبلیغات دهان به دهان

    در مدیریت توصیه‌هاي زبانی این است که بدانیم آیا تعداد و حجم توصیه‌هاي زبانی در این حوزه از محصولات خاص اهمیت بیشتری دارد یا میزان تاثیرگذاری هر توصیه زبانی.

    ۲۸ دی ۱۳۸۹
  • بازاریابی مجانیبازاریابی مجانی

    شرکت‌ها گاهی میلیون‌ها دلار پول صرف سفارش تبلیغات به شرکت‌های بزرگ تبلیغاتی می‌کنند، در حالی که در واقع آنچه روی ذهن مصرف‌کننده تاثیر می‌گذارد، توصیه زبانی از سوی یک منبع موثق است؛ روشی بسیار ساده و حتی رایگان.

    ۲۸ دی ۱۳۸۹
  • روشی نوین برای سنجش بازاریابی شفاهیروشی نوین برای سنجش بازاریابی شفاهی

    برای اینکه بفهمیم توصیه زبانی یک برند توسط افراد تا چه حد بر فروش آن تاثیرگذار است، قدم اول این است که تعداد توصیه‌ها و بحث‌های مربوط به محصول خاصی را محاسبه کنیم.

    ۲۸ دی ۱۳۸۹
  • لبخند مشتری و سود بیشترلبخند مشتری و سود بیشتر

    رضایتمندی مشتریان تاثیر بسیار مهمی در وضعیت کنونی و آینده سازمان خواهد داشت. اشلسینگر و هسکیت با ارائه نظریه «چرخه خدمات مطلوب» سعی نمودند تا رابطه بین مشتریان رضایتمند و کارکنان رضایتمند را نشان دهند.

    ۱۹ دی ۱۳۸۹
  • مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

    نندگان و مشتریان از هم گسسته شد. ...

    ۱۱ دی ۱۳۸۹
  • بازاریابی و تبلیغات، رفتار مصرف کنندهبازاریابی و تبلیغات، رفتار مصرف کننده

    ت برخی صنایع و شکست برخی دیگر را موجب می‌شود. ...

    ۸ دی ۱۳۸۹
  • ۸ دی ۱۳۸۹
  • اصول مشتری مداری در اسلاماصول مشتری مداری در اسلام

    امروزه سازمانهای تولیدی یا خدماتی، میزان رضایت مشتری را به عنوان معیاری مهم برای سنجش کیفیت کار خود قلمداد می کنند واین روند همچنان درحال افزایش است. اهمیت مشتری و رضایت او چیــزی است که به رقابت در سطح جهانی برمی گردد.

    ۸ دی ۱۳۸۹
  • کلینیک بازاریابی و تبلیغاتکلینیک بازاریابی و تبلیغات

    امروزه جامعه بشری بیش از هر زمان دیگری با کمبود منابع و نیازهای متنوع مواجه شده است، لذا شناخت فرصتها و استفاده بهینه از منابع محدود به منظور برآوردن نیازها، اهمیت بسزایی یافته است.

    ۸ دی ۱۳۸۹
  • ارزش از نگاه مشتریارزش از نگاه مشتری

    دانش و توان رقابتی، همراه و همگام اعضای سازمان هستند. ...

    ۸ دی ۱۳۸۹
  • ۸ دی ۱۳۸۹
  • ۸ دی ۱۳۸۹
  • مدیریت هزینهمدیریت هزینه

    پیشرفت سریع و شگرف فناوری همراه با افزایش روزافزون رقابت در بازارهای جهان، مدیران واحدهای اقتصادی را به تولید محصولاتی با کیفیت بالا، ارائه خدمات مطلوب به مشتریان و در غایت کاستن از هزینه تمام شده کالا و خدمات ترغیب نموده است.

    ۶ دی ۱۳۸۹
تعداد کل: 56 صفحه 2 از 3
نتایج یافت شده: 0 مورد