بازاریابی اینترنتی

تعداد قابل نمایش در صفحه:
صفحه ۱ از ۹
  • زمان اجراي كلينيك محصولزمان اجراي كلينيك محصول

    كلينيك محصول يك روش تحقيق بازاريابي است كه طي آن نظر مشتريان در مورد محصول شركت مورد سوال قرار گرفته و شركت تصميمات خود را در مقاطع مختلف بر مبناي اين نظرات اتخاذ مي‌كند.

  • كلينيك محصول نوعي از تحقيقات بازاريابيكلينيك محصول نوعي از تحقيقات بازاريابي

    كلينيك محصول نوعي از تحقيقات بازاريابي است كه با هدف شناخت نظرات مشتريان از محصولات و خدمات جديد يا قديم شركت انجام مي‌گيرد.

  • ارزیابی ایده‌های کاری شماارزیابی ایده‌های کاری شما

    آیا یک ایده کاری دارید؟ چگونه متوجه می شوید که آن امکان‌پذیر است؟ از کجا شروع می‌کنید؟ این همان معمای قدیمی‌راه اندازی یک کسب و کار جدید می‌باشد. در زیر چند راه برای آزمایش ایده شما وجود دارد.

  • بازاريابي منحصر به فردبازاريابي منحصر به فرد

    هر تبليغ بايد حاوي يك پيشنهاد فروش و بازاریابی منحصر به فرد براي مصرف‌كننده باشد و جهت اثرگذاري اوليه در خصوص آن برند، بايد به صراحت بگويد ‌اين محصول را بخريد و از‌ اين فايده منحصر به فرد آن بهره‌مند شويد.

  • بازاریابی هوشمند در دوران رکودبازاریابی هوشمند در دوران رکود

    اخبار اقتصادی و رویدادهای بازارهای سرمایه در سال گذشته (2009) پر از ارقام ناامید کننده در مورد اقتصاد آمریکا بود.

  • تاكتيك‌هاي تبليغات فروش خلاقانهتاكتيك‌هاي تبليغات فروش خلاقانه

    اين نكته را بپذيرد كه رسانه‌ها به دنبال اخبارند. اخبار به صورت هر چيزي كه جديد، متفاوت و خلاقانه باشد، تعريف مي‌شود. آن عبارت شگفت‌انگيز «زنده باد تفاوت» هيچ جا بيشتر از تضمين علاقه رسانه‌ها مصداق ندارد.

  • دموکراسی بازاریابیدموکراسی بازاریابی

    تصور کنید به منزل جدیدی که در مجاورت ایستگاه قطار است، نقل مکان کرده‌ايد. در ابتدا به نظر بسیار شلوغ می‌آيد اما پس از مدتی شرایط عادی شده و به ندرت متوجه سر و صداها مي‌شوید‌.

    ۱۴ تیر ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۵۳:۵۱ بعد از ظهر
  • بازاریابی و نقش آن در حل مشکلات فروشبازاریابی و نقش آن در حل مشکلات فروش

    بازاریابی برای کالاها، خدمات (مانند بیمه، بانک ...)، اتفاقات (مانند حوادث ورزشی، فرهنگی...)، افراد (مانند کاندیداهای سیاسی، صنفی، هنرمندان، ورزشکاران و...)، اماکن (مانند نقاط توریستی، املاک،...)، سازمان‌ها (مانند سازمان‌های دولتی، خیریه...)...

  • بازاریابی در وب سایت بازاریابی در وب سایت

    استراتژی وب سایت شما تا چه اندازه قدرتمند است؟ آیا آنها كسب و كار شما را در مسیر دستیابی به اهدافتان یا اهداف كلی هدایت می كنند؟

  • فرآيند تفكر استراتژيك: سه تكنيك دراكرفرآيند تفكر استراتژيك: سه تكنيك دراكر

    اين متن مروري است بر مقاله‌اي تحت عنوان «فرآيند تفكر استراتژيك: سه تكنيك دراكر». هريك از اين استراتژي‌ها با سوالاتي آغاز مي‌شوند و طوري طراحي شده‌اند كه به بطن مشكلات پيچيده تجاري پي ببرند.

  • فروش و بازاريابي براي صادراتفروش و بازاريابي براي صادرات

    فروش كالاها و خدمات در خارج تا حدود زيادي شبيه فروش آنها در داخل كشور است.

  • فيليپ كاتلر، پدر بازاريابي نوينفيليپ كاتلر، پدر بازاريابي نوين

    گفت‌وگوي رو در رو با فيليپ كاتلر، پدر بازاريابي نوين

  • صفحه ۱ از ۹