بازاریابی اینترنتی

تعداد کل: 111 صفحه 5 از 6
  • ۱۰ اشتباه در تجارت تلفنی۱۰ اشتباه در تجارت تلفنی

    از طریق مکالمات تلفنی متوقف شود؟ هر یک اشتباهات زیر می‌تواند جذابیت فروش را از تجارت شما بگیرد و آن را متوقف کند....

    ۲۴ آبان ۱۳۸۸
  • ۳ راهکار روانی در پیامها و تبلیغات برای موفقیت در فروش۳ راهکار روانی در پیامها و تبلیغات برای موفقیت در فروش

    موفقیت در توجیه مشتریان، موفقیت در تجارت است. خبر خوش آنکه برای تهیه یک پیام تأثیرگذار احتیاجی نیست که شما یک نویسنده یا سخنران حرفه ای باشید. به آسانی می توانید با استفاده از ۳ راهکار نتایج غیر قابل باوری را بدست آورید.

    ۲۴ آبان ۱۳۸۸
  • ۱۰ جمله ای که هرگز نباید در یک تجارت تلفنی به کار برده شوند۱۰ جمله ای که هرگز نباید در یک تجارت تلفنی به کار برده شوند

    ان، از خود نشان نمی دهند. این بی توجهی ها در بیش تر مواقع نتیجه ای جز شکست در تجارت، آزار مشتریان و از دست دادن فرصت های تازه نخواهد داشت....

    ۲۴ آبان ۱۳۸۸
  • ۷ راه افزایش فروش در فروشگاههای بزرگ۷ راه افزایش فروش در فروشگاههای بزرگ

    آیا تاكنون برای خرید وتهیه ملزومات مورد نیاز خود به فروشگاه‌های بزرگ مراجعه كرده‌اید؟ بسیاری از مردم مایلند كالاهای مورد نیاز خود را به صورت هفتگی یا ماهانه از این نوع فروشگاه‌ها تامین كنند.

    ۲۴ آبان ۱۳۸۸
  • مشتری خوب، فرهنگ بالا، صنعت بادواممشتری خوب، فرهنگ بالا، صنعت بادوام

    صنعت جلو می‌رود، قله به قله پیشرفت می‌كند و از تكنولوژی روز دنیا بهره‌مند می‌شود و در این مسیر، تكیه‌اش به مردم، به توجه به مردم و به فرهنگسازی برای مردم بیشتر و بیشتر می‌شود.

    ۲۴ آبان ۱۳۸۸
  • توصیه‌هائی برای کنترل روند فروش و بازاریابیتوصیه‌هائی برای کنترل روند فروش و بازاریابی

    زمان قاتل قراردهای فروش است. سرعت تبدیل یک مشتری بالقوه به خریدار بالفعل و تعداد مشتری‌های بالقوه که باید مورد مراجعه قرار گیرند تا یک مشتری بالفعل از آنها حاصل شود تعیین کننده کارائی دوره فروش شرکت شماست.

    ۲۴ آبان ۱۳۸۸
  • برنامه‌ریزی بازاریابیبرنامه‌ریزی بازاریابی

    بسیاری از افراد هنگام تصمیم‌گیری درباره رویکردی که باید در قبال برنامه بازاریابی اتخاذ کنند و نحوه رعایت محدودیت‌های زمانی و بودجه‌ای دچار مشکل یا اشتباه می‌شوند.

    ۲۴ آبان ۱۳۸۸
  • فروش، پیچیده‌تر از هر زمان دیگرفروش، پیچیده‌تر از هر زمان دیگر

    کل فرآیند فروش، امروزه از هر زمان دیگری در گذشته پیچیده‌تر است. در گذشته، فروشنده یک‌بار با واحد خریداری تماس تلفنی برقرار می‌کرد و خریدار نیز می‌بایست درباره خرید کالا یا محصول ارائه شده طی یک مرحله تصمیم‌گیری کند.

    ۲۴ آبان ۱۳۸۸
  • ده فرمان بچه‌های تیز بازاریابیده فرمان بچه‌های تیز بازاریابی

    ر و ذاتی این حرفه را پر نشاط و متعادل سازند....

    ۱۸ آبان ۱۳۸۸
  • ارتباط بازاریابی جهانیارتباط بازاریابی جهانی

    ر گذاشتن در نگرش و رفتار مشتریان دارد. هدف اصلی ارتباطات بازاریابی این است که مزایا و منافع محصول یا خدمت به مشتری اطلاع داده شود....

    ۱۸ آبان ۱۳۸۸
  • فرایند مذاكره مطلوب در بازاریابیفرایند مذاكره مطلوب در بازاریابی

    عنوان كسی كه بیشتر از دیگران و بیشتر از سایر مشاغل با عامل انسانی سر و كار دارد از اهمیت ویژه ای برخوردار است....

    ۱۸ آبان ۱۳۸۸
  • اصلاح ۵ خطای دیرینه در تجارت‌های كوچكاصلاح ۵ خطای دیرینه در تجارت‌های كوچك

    متاسفانه تصمیم‌گیری و قضاوت نادرست، محاسبات اشتباه و چك‌های برگشتی dud checks تا ابد جزء مسایل تیم‌های مدیریت تجارت‌های كوچك هستند.

    ۱۸ آبان ۱۳۸۸
  • آیا بنرهای تبلیغاتی هنوز هم موثرند؟آیا بنرهای تبلیغاتی هنوز هم موثرند؟

    به این سوال به دو صورت می توان جواب داد. اولین جواب، پاسخی كوتاه است: بله هنوز موثرند.اما دومین جواب كامل تر است:اگر تبلیغات خود را اصولی طراحی كنید و در جای مناسب قرار دهید موثر هستند.

    ۱۸ آبان ۱۳۸۸
  • ۱۰ اشتباه فاحش در بازاریابی۱۰ اشتباه فاحش در بازاریابی

    در شرایط تجاری كنونی، بازاریابی امری ضروری است. هرچند در صورتی‌كه روش مناسبی برای بازاریابی انتخاب نکنید به جای سودمند بودن، می‌تواند زیانبار باشد.

    ۱۸ آبان ۱۳۸۸
  • روش‌های بازاریابی و تبلیغات موتور هونداروش‌های بازاریابی و تبلیغات موتور هوندا

    مقایسه کنید تا به نبوغ هوندا پی ببرید. ۲۴ میلیارد دلار درآمد تخمینی شرکت هوندا در سال ۱۹۸۸ بود. شرکتی با ۶۶ کارخانه در ۳۵ کشور آسیائی، اروپائی و امریکائی فرآورده‌های برتر خود را با قیمت مناسب و خدمات پس از فروش تولید و عرضه می‌کرد.

    ۱۸ آبان ۱۳۸۸
  • ابزارهای بازاریابیابزارهای بازاریابی

    بازاریابی را می‌توان آمیزه‌ای از علم و تجربه دانست. با داشتن علم و طریقه‌ی اجرای بازاریابی تجربه‌ای به‌دست می‌آید که منجر به راهی برای به‌دست آوردن مشتری است.

    ۱۸ آبان ۱۳۸۸
  • تحول مدیریت در بازار یابیتحول مدیریت در بازار یابی

    عموما در سازمانهای سنتی و سلسله مراتبی كه مدیریت بازاریابی پیرو دیدگاه «فرماندهی و كنترل » است، تنها مقدار بسیار ناچیزی از ظرفیت بازار هدف به كار گرفته می‌شود.

    ۱۸ آبان ۱۳۸۸
  • ۶ مرحله‌ی برنامه‌ی بازاریابی۶ مرحله‌ی برنامه‌ی بازاریابی

    برای «برنامه‌ی كسب و كار» نیست....

    ۱۸ آبان ۱۳۸۸
  • ۱۲ ایده‌ برای‌ بازاریابی‌ در یک‌ اقتصاد ضعیف۱۲ ایده‌ برای‌ بازاریابی‌ در یک‌ اقتصاد ضعیف

    با نشریات‌ ارتباط‌ داشته‌ باشید. بخشی‌ را برای‌ ارتباط‌ با نشریات‌ و کارخبری‌ تشکیل‌ دهند. اطمینان‌ حاصل‌ کنید که‌ با نشریه‌ای‌ کار کنید که‌ سرویس‌خبری‌ online دارد و دارای‌ صفحات‌ تصویری‌ با کیفیت‌ بالاست.

    ۱۸ آبان ۱۳۸۸
  • رازهای تبلیغاترازهای تبلیغات

    وقتی یک آگهی تبلیغاتی را می‌نویسم، نمی‌خواهم بگویید که آن را خلاقانه می‌بینید، بلکه دوست دارم آن را آن‌قدر جالب بیابید که محصول موردنظر را بخرید.

    ۱۸ آبان ۱۳۸۸
تعداد کل: 111 صفحه 5 از 6
نتایج یافت شده: 0 مورد