اخبار طلا

تعداد قابل نمایش در صفحه:
صفحه ۱ از ۲۷۰
  • قیمت سکه و طلا در بازار امروز - ۱۳۹۶/۹/۱۸قیمت سکه و طلا در بازار امروز - ۱۳۹۶/۹/۱۸

    قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱۲۸ هزار و ۲۸۷ تومان

    ۱۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۹:۳۳:۵۶ قبل از ظهر
  •  فلز گرانبهای داخلی تحت فشار اونس قرار می‌گیرد؟ فلز گرانبهای داخلی تحت فشار اونس قرار می‌گیرد؟

    روزهای دوشنبه و پنج‌شنبه سکه و دلار همسو با هم حرکت کردند. این دو دارایی، روز دوشنبه نوسانات افزایشی زیادی را تجربه کردند و روز آخر هفته رو به سوی تعدیل قیمت آوردند. سکه تمام بهار آزادی که روز سه‌شنبه تا قیمت یک میلیون و ۴۳۰ هزار تومان بال...

    ۱۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۹:۲۴:۵۱ قبل از ظهر
  •  مقاومت طلا شکسته شد مقاومت طلا شکسته شد

    اونس طلا در دهه اول ماه دسامبر به کف پنج ماهه سقوط کرد. هر اونس فلز زرد، روز پنج‌شنبه در قیمت ۱۲۴۴ دلاری معامله شد که از ماه جولای سال جاری بی‌سابقه بود. بازار جهانی در ابتدای هفته جاری، با حساسیت شدیدی نسبت به اثرات تصویب لایحه مالیاتی جمه...

    ۱۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۹:۱۹:۲۳ قبل از ظهر
  • اونس طلا پس از کاهش روی خط ممتد ایستاد اونس طلا پس از کاهش روی خط ممتد ایستاد

    طلا تحت فشار تصویب لایحه مالیات ترامپ، ۷ دلار کمتر از قیمت بسته‌شده در روز جمعه، هفته جدید را استارت زد؛ چراکه بازار سهام آمریکا و شاخص دلار خوش‌بینی خود را به کاهش مالیات‌ها با فشار بر اونس فلز زرد بروز دادند.

    ۱۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۰:۲۸ قبل از ظهر
  •  مارپیچ نوسان در بازار طلا و ارز مارپیچ نوسان در بازار طلا و ارز

    روز گذشته، نوسانات دلار و سکه شکل مارپیچی به خود گرفت. شاخص ارزی در ابتدای روز به سرعت افزایش یافت، در ادامه کمی آرام گرفت و در انتهای روز یک بار دیگر با افزایش سطح تغییرات خود را به آستانه ۴ هزار و ۱۹۰ تومان رساند. نوسانات انتهای روز دلار،...

    ۱۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۸:۲۰ قبل از ظهر
  •  آیا اونس به پایین مرز حمایتی نزول می‌کند؟ آیا اونس به پایین مرز حمایتی نزول می‌کند؟

    ارزش قرارداد‌های فروش طلا در بازار آتی از ارزش معاملات خرید سبقت گرفتند تا برخی از کارشناسان، فلز زرد را با احتمال سقوط به زیر مرز حمایتی ۱۲۷۰ دلاری مواجه بدانند. قراردادهای خرید تسویه نشده در بازار آتی طلا، طی ۱۰ روز گذشته، ۱۳ درصد کاهش یا...

    ۱۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۹:۵۸ قبل از ظهر
  •  همه چیز علیه اونس طلا!؟ همه چیز علیه اونس طلا!؟

    اونس طلا به واسطه تقویت شاخص دلار به سراشیبی تندی رهنمون شد. سه گزارش جدید از نوع آمریکایی، فلز زرد را از گردش در قیمت‌های بالای ۱۲۹۰ دلاری تا مرز ۱۲۷۰ دلار پایین کشیدند. اونس طلا با اینکه بی‌اطمینانی‌ ژئوپلیتیک شرق آسیا (آزمایش موشک بالستی...

    ۱۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۱:۳۲ قبل از ظهر
  •   فراز و فرودهای قیمت جهانی طلا فراز و فرودهای قیمت جهانی طلا

    ذهنیت افزایش نرخ بهره در کنار عقب‌نشینی سفته بازها از بازار جهانی طلا موجب شد یکی از بزرگ‌ترین افت‌های قیمت‌ در دو ماه اخیر در بازار طلا به ثبت برسد.

    ۱۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۰:۲۰ قبل از ظهر
  • بازار جهانی به بالا رفتن قیمت طلا خوش‌بین ماندبازار جهانی به بالا رفتن قیمت طلا خوش‌بین ماند

    کارشناسان وال استریت و سرمایه‌گذاران در نظرسنجی طلای هفتگی کیتکونیوز انتظار داشتند طلا در هفته جاری به قیمت بالاتری صعود کند و حتی برخی از آنها صعود این فلز ارزشمند به مرز ۱۳۰۰ دلار را پیش‌ بینی کرده‌اند.

    ۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۲:۳۳ قبل از ظهر
  • نوسان دلار و طلای جهانینوسان دلار و طلای جهانی

    کاهش ارزش دلار در بازارهای جهانی می‌تواند به‌عنوان سیگنالی حمایتی از بازار طلا خودنمایی کند، اگرچه این روند کاهشی با سرعت بیشتر از انتظار محقق شده تا جایی که در فاصله چند روز، کمتر از یک درصد از ارزش دلار آمریکا در مقایسه با سبدی از ارزهای ...

    ۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۹:۱۸:۴۷ قبل از ظهر
  • ازسرگیری روند افزایش قیمت طلاازسرگیری روند افزایش قیمت طلا

    طلا در بازار جهانی پس از ریزش سنگینی که در معاملات روز گذشته داشت، روز سه‌شنبه در آستانه انتشار گزارش نشست سیاست پولی بانک مرکزی آمریکا اندکی افزایش پیدا کرد.

    ۳۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۱:۲۳ بعد از ظهر
  • طلا زیر سقف مقاومتیطلا زیر سقف مقاومتی

    اونس طلا بی‌توجه به افت شاخص دلار، دوشنبه را در یک کانال کاهشی آغاز کرد و تا عصر دیروز در همان کانال حرکت کرد.

    ۳۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۸:۲۶:۳۲ قبل از ظهر
  • صفحه ۱ از ۲۷۰