طرح بازاریابی برای وب سایت

طرح بازاریابی برای وب سایت
ایجاد یک طرح بازاریابی برای وب سایت نه ترسناک است و نه مشکل . این کار نه نیاز به مدرک بازاریابی دارد و نه تجربه آنچنانی. می توانید خودتان انجام دهید فقط به شرط اینکه یک مقدار وقت مفید برای این طرح بگذارید .
ایجاد یک طرح بازاریابی برای وب سایت نه ترسناک است و نه مشکل . این کار نه نیاز به مدرک بازاریابی دارد و نه تجربه آنچنانی. می توانید خودتان انجام دهید فقط به شرط اینکه یک مقدار وقت مفید برای این طرح بگذارید .
آیا یک طرح بازاریابی برای وب سایتتان تدارک دیده اید؟
اگر این کا ر را نکرده اید وقت آن است که برای توسعه وب سایتتان به فکر بیفتید. یک طرح خوب بازاریابیبرای یک تصمیم گیری بلندمدت و بهبود روز به روزآن کمک می کند. بدون یک طرح بازاریابی، داشتن این وب سا یت بیشتریک خرج تراشی برای شما خواهد بود تا یک درآمد. ایجاد یک طرح بازاریابی برای وب سایت نه ترسناک است و نه مشکل . این کار نه نیاز به مدرک بازاریابی دارد و نه تجربه آنچنانی. می توانید خودتان انجام دهید فقط به شرط اینکه یک مقدار وقت مفید برای این طرح بگذارید. راههای مختلفی برای نوشنن یک طرح بازاریابی وب سایت وجود دارد که یکی از آنها توسعه یک طرح بازاریابی طی پنج مرحله به شرح زیر است : 
رئوس طرح بازاریابی :
- جمع اوریو تجزیه تحلیل اطلاعات
- تشخیص رقبای اصلی
- توسعه اهداف وبسایتتان
- ایجاد استراتژی
- انتخاب برنامه های بازاریابی در حین توسعه طرح بازاریابی 
وب سایت خود تجربیات و دانش خود را از انجام این پنج مرحله افزایش دهید .
- جمع اوری و تجزیه تحلیل اطلاعات برای ایجاد این طرح نیاز به اطلاعات شرکتتان، رقبا، مشتریان و دیگر عوامل وابسته خواهید داشت. این همان اطلاعاتی است که در موردحرفه شما و محصولات و ساختار قیمت گذاری و کانالهای توزیع مربوط به آن در اینترنت گردآوری شده است . توسط این اطلاعات می توانید صنعت و حرفه خود را کامل تجزیه و تحلیل کنید و به راحتیهمه مشتریان خود را بشناسید .
- تشخیص رقبای اصلیحریفان اصلی اینترنتی خود را که می خواهید بر آنها پیروزشوید را لیست کنید. بر اساس این اطلاعات بهتر می توانید طرح مورد نظررا پایه ریزی کنید. شاید حتی نیاز باشد این رقبا را در فرمهای سئوالی بنویسید چگونه ما ............. ؟ 
وقتی طرح بازاریابی تکمیل شد به این سئوال پاسخ خواهد داد چگونه میتوانیم اینحریفان را هدف بگیریم ؟ .
- توسعه اهداف وب سایتاین اهداف همان اشکال (تصاویر) بزرگ هستند . هدف شمابه همه سوالات و شروط جواب می دهد چگونه می توانم بر رقبای بازار پیروزشوم؟ .برای مثال اگر حریف اصلی سایت شما نشان می دهد که مثلا چگونه توسطوب ساییتان مشتری جذب کنید ، یک موضوع برای طرح بازاریابی وب سایتتان میتواند به شرح زیر باشد: افزایش سرویس دهی آنلاین به مشتریان با کیفیتی کهادعا می کنید و علاقمند کردن آنان
- خلق استراتژی استراتژی هدف شما را برآورده می کند، خط مشهای رسیدن به هدف رامعین می کند. برای مثال استراتژی برای رسیدن به هدف نهایی مرحله 3 میتواند شامل این موارد باشد : 
-ارتباطات ، اطلاعات و آموزشهای آنلاین رابهبود ببخشید . 
-آگاهی از سایتتان و علاقه به آن را در اینترنت زیاد کنید ( تبلیغات برای سایت و درج مطالب مورد نظر بازدیدکنندگان) 
- با بازدیدکنندگان سایت رابطه برقرار کنید و مزایای واردشدن و ماندن درسایتتان را برایشان مطرح کنید . 
نوشتن طرح : 
به محض آماده شدن یک طرحاجمالی مبسوط ، در صورت نیاز راههای زیادی برای نوشتن طرح نهایی وجوددارد. اگر شما کارمند یک شرکت هستید ممکن است فرمتهای خاصی برای اینکه براساس آنها پیش برود در شرکتتان وجود داشته باشد .همچنین می توانید بعضی ازالگوهای طرح نویسی را هم بصورت آماده از اینترنت پیدا کنید
منبع خبر: سایت جامع خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی
  ۱۲ آبان ۱۳۸۸ ساعت ۱۰:۴:۸ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد