اقتصاد بازرگانی

تعداد قابل نمایش در صفحه:
صفحه ۱ از ۳۹
  • زمان اجراي كلينيك محصولزمان اجراي كلينيك محصول

    كلينيك محصول يك روش تحقيق بازاريابي است كه طي آن نظر مشتريان در مورد محصول شركت مورد سوال قرار گرفته و شركت تصميمات خود را در مقاطع مختلف بر مبناي اين نظرات اتخاذ مي‌كند.

  • كلينيك محصول نوعي از تحقيقات بازاريابيكلينيك محصول نوعي از تحقيقات بازاريابي

    كلينيك محصول نوعي از تحقيقات بازاريابي است كه با هدف شناخت نظرات مشتريان از محصولات و خدمات جديد يا قديم شركت انجام مي‌گيرد.

  • تعدیل نیروی انسانیتعدیل نیروی انسانی

    با جمعی از فعالان کسب و کار و منابع انسانی به مناسبتی دور هم بودیم. یکی از دوستان باتجربه از زمانی می‌گفت که مجبور شد اپراتور لیفت تراکی را تعدیل کند که حتی پس از تعدیل!

  • تاثیرگذاری پول بر روابط اجتماعيتاثیرگذاری پول بر روابط اجتماعي

    اگرچه طبق باور عمومی افرادی که دارای خصوصیات مشترک می‌باشند بیشتر جذب یکدیگر می‌شوند، اما به گفته‌ Small، استاد بازاریابی وارتون، در مورد خصوصیات مرتبط با پول تضاد بین افراد، جذاب است.

  • ارزیابی ایده‌های کاری شماارزیابی ایده‌های کاری شما

    آیا یک ایده کاری دارید؟ چگونه متوجه می شوید که آن امکان‌پذیر است؟ از کجا شروع می‌کنید؟ این همان معمای قدیمی‌راه اندازی یک کسب و کار جدید می‌باشد. در زیر چند راه برای آزمایش ایده شما وجود دارد.

  • پنج گام براي ارزیابی ایده و فرآیند توسعه کسب و کارپنج گام براي ارزیابی ایده و فرآیند توسعه کسب و کار

    یک جنبه مهم کسب‌ و کار موفق چگونگی ارزیابی شما از یک ایده یا مفهوم (پروژه) تجاری و نیز نحوه پیشبرد پروژه و ایجاد کسب‌ و کار ( در صورت اتخاذ تصمیم برای اجرا) است.

  • بازاريابي منحصر به فردبازاريابي منحصر به فرد

    هر تبليغ بايد حاوي يك پيشنهاد فروش و بازاریابی منحصر به فرد براي مصرف‌كننده باشد و جهت اثرگذاري اوليه در خصوص آن برند، بايد به صراحت بگويد ‌اين محصول را بخريد و از‌ اين فايده منحصر به فرد آن بهره‌مند شويد.

  • بازاریابی هوشمند در دوران رکودبازاریابی هوشمند در دوران رکود

    اخبار اقتصادی و رویدادهای بازارهای سرمایه در سال گذشته (2009) پر از ارقام ناامید کننده در مورد اقتصاد آمریکا بود.

  • تاكتيك‌هاي تبليغات فروش خلاقانهتاكتيك‌هاي تبليغات فروش خلاقانه

    اين نكته را بپذيرد كه رسانه‌ها به دنبال اخبارند. اخبار به صورت هر چيزي كه جديد، متفاوت و خلاقانه باشد، تعريف مي‌شود. آن عبارت شگفت‌انگيز «زنده باد تفاوت» هيچ جا بيشتر از تضمين علاقه رسانه‌ها مصداق ندارد.

  • دموکراسی بازاریابیدموکراسی بازاریابی

    تصور کنید به منزل جدیدی که در مجاورت ایستگاه قطار است، نقل مکان کرده‌ايد. در ابتدا به نظر بسیار شلوغ می‌آيد اما پس از مدتی شرایط عادی شده و به ندرت متوجه سر و صداها مي‌شوید‌.

    ۱۴ تیر ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۵۳:۵۱ بعد از ظهر
  • بیست نکت پیرامون فرهنگ کسب‌ و کار در آلمانبیست نکت پیرامون فرهنگ کسب‌ و کار در آلمان

    آلمانی‌ها نسبت به ابهام و عدم اطمینان حس ناخوشایندی دارند و مایلند پیش از اتخاذ هر تصمیمی، مساله را به دقت موشکافی کنند.

  • هنر فروش فروشندگانهنر فروش فروشندگان

    بسياري از خريداران به‌رغم تمامي ‌جست‌وجوهايشان (در اينترنت، ديگر فروشگاه‌ها و...) بدون اينكه تصميم قطعي گرفته باشند وارد يك فروشگاه مي‌شوند. براي فروشندگان جزء، اين بهترين فرصت است تا در اين بازار پررقابت از امكانات فروش حضوري استفاده كنند ...

  • صفحه ۱ از ۳۹