اقتصاد بازرگانی

تعداد کل: 472 صفحه 5 از 24
  • اقتصاد در یک درس - طرح های گسترش کاراقتصاد در یک درس - طرح های گسترش کار

    پیش از این به نمونه های مختلفی از اقدامات حمایتی اتحادیه ها اشاره کرده ایم. این فعالیت ها و رواداری عامه مردم در برابر آنها، مانند ترس از ماشین ها از یک پندار باطل بنیادین ریشه می گیرند.

    ۲۳ بهمن ۱۳۸۹
  • چیستان بازار کارچیستان بازار کار

    اقتصاد در زندگی واقعی

    ۲۳ بهمن ۱۳۸۹
  • آزادی اقتصادی، همان مجاز بودن استآزادی اقتصادی، همان مجاز بودن است

    «آزاد بودن به این معنا نیست که مجاز به انجام هرکاری هستیم.» این جمله را همگی تا به حال بارها شنیده ایم و هر دفعه واکنش من به آن این بوده که: «اوه واقعا؟!»

    ۲۳ بهمن ۱۳۸۹
  • چرا اقتصاد برای حقوقدانان مهم است؟چرا اقتصاد برای حقوقدانان مهم است؟

    پاییز گذشته به جای آنکه دوره معمول اقتصادم را در دپارتمان اقتصاد دانشگاه جورج میسون تدریس کنم، دوره ای را به نام «بنیان های اقتصادی مطالعات حقوقی» در دانشکده حقوق به دانشجویان سال اول این رشته آموزش می دادم.

    ۲۳ بهمن ۱۳۸۹
  • توسعه صنعت گردشگريتوسعه صنعت گردشگري

    طی سالیان سال صنعت گردشگری تقریبا‌ بدون هیچ زحمت و دردسری رشد کرد و اکنون با سهم 10‌درصدي از تولید ناخالص داخلی جهان به عنوان یک صنعت مهم اقتصادی به راه خود ادامه مي‌دهد.

    ۲۰ بهمن ۱۳۸۹
  • بازاریابی حسی یا بازاریابی میدانیبازاریابی حسی یا بازاریابی میدانی

    در همه جای جهان به خصوص در انگلستان مباحثی جدی راجع به اینکه آیا اصولا تفاوتی بین بازاريابي حسی و بازاريابي میدانی وجود دارد يا نه، در جریان است.

    ۲۰ بهمن ۱۳۸۹
  • بازاریابی و فروش تلفنیبازاریابی و فروش تلفنی

    بازاریاب و فروشنده تلفنی می‌بایست فردی برونگرا و خوش‌مشرب باشد.

    ۱۹ بهمن ۱۳۸۹
  • مشکلات ناشی از بزرگنمایی افراد در مورد توانایی‌های خودمشکلات ناشی از بزرگنمایی افراد در مورد توانایی‌های خود

    هنگامي كه در موفقيت‌ها و صلاحيت‌هاي شخصيت‌هاي معروف و مهم، مبالغه يا مطلبي فاقد اعتبار مشاهده شود، مردم احساس مي‌كنند به آنها بي‌احترامي شده است.

    ۱۹ بهمن ۱۳۸۹
  • بازاریابی مدرنبازاریابی مدرن

    دنیایی که امروزه در آن بازاریابی وجود دارد به کلی تغییر کرده است. تکنولوژی‌ها از اینترنت تا بیوتکنولوژی دائما علوم و جوامع مختلف را دگرگون می‌سازد.

    ۱۹ بهمن ۱۳۸۹
  • دستیابی به سرمایه رشد در کسب‌ و ‌کار‌های کوچکدستیابی به سرمایه رشد در کسب‌ و ‌کار‌های کوچک

    شرکت‌های کوچک به دنبال دستیابی به سرمایه رشد (روشی انعطاف‌پذیر در تامین مالی) هستند، ولی بانک‌ها و سرمایه‌گذاران بسیار محتاط عمل می‌کنند.

    ۱۹ بهمن ۱۳۸۹
  • طراحی سازمان‌ها برای دادن احساس بهتر به مشتریانطراحی سازمان‌ها برای دادن احساس بهتر به مشتریان

    زمانی که افراد در مورد خدمات مشتریان فکر می‌کنند، معمولا به مواردی مانند پیشرفت‌های تکنولوژیکی می‌انديشند که باعث می‌شود خدمات‌دهی با سرعت و بهره‌وری بیشتری صورت گیرد.

    ۱۸ بهمن ۱۳۸۹
  • آیا كسب‌وكار بزرگ‌تر همیشه بهتر است؟آیا كسب‌وكار بزرگ‌تر همیشه بهتر است؟

    درک شما از رشد کسب‌وکار اشتباه است ادوارد دی هس، استاد مدرسه کسب‌وکار می‌گوید: نباید پنداشت که يك كسب‌وكار بزرگ‌تر همیشه بهتر است، بهبودهای مستمر بسیار حیاتی‌تر از گسترش هستند.

    ۱۸ بهمن ۱۳۸۹
  • استخدام در سازمان‌های غیر‌انتفاعیاستخدام در سازمان‌های غیر‌انتفاعی

    مدت‌ها در محیط دانشگاه‌های برتر، این یقین وجود داشت که موسسات و بنگاه‌های غیر‌انتفاعی در جذب نیروی کار با استعداد، توانایی رقابت با بانک‌های سرمایه‌گذاری مانند گلدمن ساکس یا شرکت‌های مشاوره اقتصادی مانند مک کینزی را ندارند.

    ۱۸ بهمن ۱۳۸۹
  • شش سیگما یک استراتژی کسب‌وکارشش سیگما یک استراتژی کسب‌وکار

    در سال‌های اخیر روش شش سیگما در کشور ما بسیار مورد توجه قرار گرفته است و شاهد روي آوري روزافزون سازمان‌ها به آن هستیم. این روش یک نیروی محرک اصلی برای بسیاری از سازمان‌های پروژه محور و تکنولوژی محور محسوب می‌شود.

    ۱۸ بهمن ۱۳۸۹
  • تمدن، هدیه کارآفرینان به بشریتتمدن، هدیه کارآفرینان به بشریت

    بر خلاف این درک عمومی که نسل بشر در یک دوره پسرفت قرار دارد، مت ریدلی می‌گوید به لطف کار آفرینان، پیشرفت انسان‌ها هر روز سرعت بیشتری به خود می‌گیرد.

    ۱۸ بهمن ۱۳۸۹
  • كارآفريني سازمانيكارآفريني سازماني

    دانش ما درباره كارآفريني سازماني اگرچه در حال توسعه يافتن است، اما همچنان به‌صورت گسسته و انسجام نيافته باقي مانده است. شرايط تجارت رقابتي ايجاب مي‌كند كه سازمان‌ها براي رسيدن به نوآوري به استراتژي‌هاي كارآفرينانه روي آورند.

    ۱۸ بهمن ۱۳۸۹
  • بازاریابی دهان به دهان (شفاهی)بازاریابی دهان به دهان (شفاهی)

    این روش هوشمندانه جلب مشتری یکی از حالت‌های بازاریابی دهان به دهان (شفاهی) است که اصطلاحا به عنوان یک روش ارجاعی شناخته شده است.

    ۱۸ بهمن ۱۳۸۹
  • انتقام مشتریانانتقام مشتریان

    به نظر می‌رسد که سیاست ده ساله آتیدا‌موتورز برای دریافت شکایات مردمی چندان مناسب مشتریانی که تهدید کرده‌اند شکایتشان را به صورت ويدئويي در یوتیوب مطرح کنند، نیست.

    ۱۷ بهمن ۱۳۸۹
  • اصطلاحات اينكوترمز 2000اصطلاحات اينكوترمز 2000

    DAF: تحويل كالا به نقطه‌اي تعيين شده در مرز به هزينه فروشنده، پرداخت هزينه ترخيص واردات، عوارض و ماليات گمركي و ساير هزينه‌ها و مخاطرات با خريدار است

    ۱۷ بهمن ۱۳۸۹
  • چه چیزی مانع پیشرفت زن‌های کارآفرین می‌شود؟چه چیزی مانع پیشرفت زن‌های کارآفرین می‌شود؟

    پایه‌گذار کسب و کار Make mine a million dollar business دلایل ناکام ماندن تلاش‌هایش برای رساندن یک میلیون کسب و کار متعلق به خانم‌ها به مرز درآمد یک میلیون‌دلار در سال تا سال 2010 را توضیح می‌دهد.

    ۱۷ بهمن ۱۳۸۹
تعداد کل: 472 صفحه 5 از 24
نتایج یافت شده: 0 مورد