اقتصاد بازرگانی

تعداد کل: 471 صفحه 3 از 24
  • کسب درآمد در خواب کسب درآمد در خواب

    اگر به هر میزان از اینترنت استفاده کرده باشید، احتمالا با انبوهی از ایمیل‌های بیهوده که ادعا مي‌کنند شما مي‌توانید در هنگام خواب کسب درآمد نمایید، مواجه شده‌ايد.

    ۸ اسفند ۱۳۸۹
  • مشتریان عصبانی مشتریان عصبانی

    همه ما با مشتریان عصبانی سر و کار داشته‌ايم و داریم و‌اين کار به اندازه‌اي سخت هست که همه را از پا در بیاورد.

    ۸ اسفند ۱۳۸۹
  • خريد يك كسب و كار دايرخريد يك كسب و كار داير

    خريد يك كسب و كار براي ورود به فعاليت اقتصادي بسيار مطلوب است و مي‌تواند بسيار موفق باشد، چرا كه شما را از رويارويي با بسياري از مشكلات مرحله راه‌اندازي بي‌نياز مي‌كند.

    ۴ اسفند ۱۳۸۹
  • چالش‌هاي فرهنگي و اجتماعي اشتغال زنان چالش‌هاي فرهنگي و اجتماعي اشتغال زنان

    ریما بنت بندر السعودی شاهزاده عرب یکی از پیشتازان عرصه کسب و کار است. او ريیس و مدیرکل شرکت بین‌المللی الفا ALFA و شرکت الهما AL HAMA است که از شرکت‌های مهم فروش کالاهای لوکس در عربستان سعودی هستند.

    ۴ اسفند ۱۳۸۹
  • اسرار مشاوران کاریاب اسرار مشاوران کاریاب

    در حال حاضر‌، بیش از 14 میلیون آمریکایی بیکار هستند و میلیون‌ها نفر برای یافتن شغل مناسب خود تلاش مي‌كنند.

    ۳ اسفند ۱۳۸۹
  • فرهنگ کسب و کار در‌ايتاليافرهنگ کسب و کار در‌ايتاليا

    ايتاليايي‌ها به خانواده دوستي در جهان شهره‌اند و مي‌توان گفت‌اين رويکرد رابطه محور، به دنياي تجارت نيز کشيده شده است.

    ۳ اسفند ۱۳۸۹
  • اشتباهات شركت‌ها هنگام بازاريابي اقليت‌هااشتباهات شركت‌ها هنگام بازاريابي اقليت‌ها

    به جاي تمركز بر گروهي خاص، ابتدا تحقيقات خود را انجام داده و سپس بر افراد داراي روابط عمومي قوي تمركز نماييد.

    ۳ اسفند ۱۳۸۹
  • بعضی راه‌ها جهت بازاریابی کالاهایتانبعضی راه‌ها جهت بازاریابی کالاهایتان

    ارائه یک گزارش مجانی در ازای دریافت آدرس ایمیل و اسم بازدیدکننده.

    ۳ اسفند ۱۳۸۹
  • چه چیزی با ارزش‌تر از وفاداری پایدار است؟چه چیزی با ارزش‌تر از وفاداری پایدار است؟

    ود برسند از دور خارج مي‌شوند....

    ۳ اسفند ۱۳۸۹
  • كليدي‌ترين عوامل بازاريابي در فروشگاهكليدي‌ترين عوامل بازاريابي در فروشگاه

    يك فروشنده خوب به مشتري گوش مي‌دهد و در اين ارتباط، حضوري فعال دارد. از طريق گوش دادن است كه مي‌توان به نيازها و خواسته‌هاي مشتري پي برد.

    ۱ اسفند ۱۳۸۹
  • حل و فصل اختلافات بر سر مالكيت در كسب و كار خانوادگيحل و فصل اختلافات بر سر مالكيت در كسب و كار خانوادگي

    «كارشناسان به منظور جلوگيري از بروز اختلاف در ميان اعضاي خانواده، شركت منظم آنها را در جلسات، مكتوب كردن توافقات و استفاده از نظر مشاوران مستقل را پيشنهاد مي‌كنند.»

    ۱ اسفند ۱۳۸۹
  • عوامل كليدي بازاريابي در فروشگاهعوامل كليدي بازاريابي در فروشگاه

    عوامل كليدي بازاريابي در فروشگاه يا آميخته بازاريابي درون فروشگاهي، مجموعه عواملي است كه فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي خرده‌فروشي به منظور ايجاد ارزش براي مشتريان خود، مورد استفاده قرار مي‌دهند.

    ۱ اسفند ۱۳۸۹
  • ترفندهای بازاریابی در عصر دیجیتال در چین ترفندهای بازاریابی در عصر دیجیتال در چین

    چگونه نظر مشتریان را جلب کنیم؟

    ۱ اسفند ۱۳۸۹
  • ۱ اسفند ۱۳۸۹
  • حضور زنان در سمت‌های مدیریتیحضور زنان در سمت‌های مدیریتی

    طی دهه‌های اخیر زنان در اقتصاد‌های پیشرفته دنیا موجب سود آوری قابل‌توجهی در محل کاری خود بوده‌اند. با این حال، هرچه به رده‌های بالاتر شغلی بنگریم درصد کمتری از زنان را مشاهده مي‌کنیم.

    ۱ اسفند ۱۳۸۹
  • چرا باید برای جلوتر رفتن تلاش کنید؟چرا باید برای جلوتر رفتن تلاش کنید؟

    احساس راحتی بیش از حد با یک شغل امری است که به سادگی اتفاق مي‌افتد. شما تنها مقداری کار مي‌کنید که حداقل انتظارات را برآورده کند و در این میان سعی مي‌کنید کسی را هم عصبانی نکنید.

    ۳۰ بهمن ۱۳۸۹
  • استراتژي‌هاي بازاريابي خدمات استراتژي‌هاي بازاريابي خدمات

    شايد براي تشريح و به تصوير كشيدن چگونگي بازاريابي در بازار شديدا رقابتي كنوني بهتر باشد از واژگان و مفاهيم نظامي استفاده كنيم.

    ۳۰ بهمن ۱۳۸۹
  • موانع رشد در اقتصادموانع رشد در اقتصاد

    بحث موانع رشد با مهم‌ترین موضوع امروز ما سر و کار دارد. ولی شکل خاصی که این بحث به خود مي‌گیرد، معمولا نمي‌تواند عملکرد مناسبی را همراه بیاورد.

    ۳۰ بهمن ۱۳۸۹
  • 5 دبليو‌، در بازاریابی5 دبليو‌، در بازاریابی

    شما از پنج W بازاریابی یعنی چه کسی، چی،کی، کجا و چرا زیاد شنیده‌اید.

    ۳۰ بهمن ۱۳۸۹
  • فروش شركت پايين است؛ پس به كمي تبليغ نياز داريمفروش شركت پايين است؛ پس به كمي تبليغ نياز داريم

    بسياري از مديران، با بروز يكي از حالات چهارگانه‌ زير، برنامه‌هاي جامع تبليغاتي را به اجرا درمي‌آورند: فروش شركت پايين است؛ پس به كمي تبليغ نياز داريم.

    ۲۸ بهمن ۱۳۸۹
تعداد کل: 471 صفحه 3 از 24
نتایج یافت شده: 0 مورد