مديريت بازاریابی

تعداد قابل نمایش در صفحه:
صفحه ۳ از ۴
  • تمایل دارید مشتریانتان چه کسانی باشند؟تمایل دارید مشتریانتان چه کسانی باشند؟

    مشخص کنید که تمایل دارید مشتریانتان چه کسانی باشند و چه کسانی را به هیچ وجه مایل نیستید جزو مشتریانتان قلمداد کنید.

  • تقابل نسل‌ها در دنیای کارتقابل نسل‌ها در دنیای کار

    به سختی می‌توان میان افراد مختلف از نسل‌های متفاوت هماهنگی و توافق ایجاد کرد، مخصوصا در محیط‌های کاری این مساله سخت‌تر است.

  • چه مشتریان وفاداری برای کسب‌وکار ما مفید هستند؟چه مشتریان وفاداری برای کسب‌وکار ما مفید هستند؟

    بی‌شک، این منطق تا حد زیادی می‌تواند درست باشد. هیچ بنگاهی بدون مشتریان وفادار نمی‌تواند به حیات خود ادامه دهد. با این حال مشکل اینجا است که این موفقیت ناشی از وفاداری آنچنان که ساده به نظر می‌رسد، نیست.

  • هدایت تبلیغات دهان به دهان هدایت تبلیغات دهان به دهان

    در مدیریت توصیه‌هاي زبانی این است که بدانیم آیا تعداد و حجم توصیه‌هاي زبانی در این حوزه از محصولات خاص اهمیت بیشتری دارد یا میزان تاثیرگذاری هر توصیه زبانی.

  • بازاریابی مجانیبازاریابی مجانی

    شرکت‌ها گاهی میلیون‌ها دلار پول صرف سفارش تبلیغات به شرکت‌های بزرگ تبلیغاتی می‌کنند، در حالی که در واقع آنچه روی ذهن مصرف‌کننده تاثیر می‌گذارد، توصیه زبانی از سوی یک منبع موثق است؛ روشی بسیار ساده و حتی رایگان.

  • روشی نوین برای سنجش بازاریابی شفاهیروشی نوین برای سنجش بازاریابی شفاهی

    برای اینکه بفهمیم توصیه زبانی یک برند توسط افراد تا چه حد بر فروش آن تاثیرگذار است، قدم اول این است که تعداد توصیه‌ها و بحث‌های مربوط به محصول خاصی را محاسبه کنیم.

    ۲۸ دی ۱۳۸۹ ساعت ۹:۵:۴۴ قبل از ظهر
  • لبخند مشتری و سود بیشترلبخند مشتری و سود بیشتر

    رضایتمندی مشتریان تاثیر بسیار مهمی در وضعیت کنونی و آینده سازمان خواهد داشت. اشلسینگر و هسکیت با ارائه نظریه «چرخه خدمات مطلوب» سعی نمودند تا رابطه بین مشتریان رضایتمند و کارکنان رضایتمند را نشان دهند.

  • مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

    از نظر تاریخی، تا قبل از انقلاب صنعتی، تجارت و بازرگانی بیشتر، رابطه محور بوده است. پس از انقلاب صنعتی زمانی که تولید انبوه با روشهای جدید و متعاقب آن مصرف انبوه به‌سرعت رشد کرد، واسطه‌ها در زنجیره توزیع قدرتمندتر شده، رابطه سنتی بین تولیدک...

  • بازاریابی و تبلیغات، رفتار مصرف کنندهبازاریابی و تبلیغات، رفتار مصرف کننده

    همه ما مصرف‌کننده هستیم. بدین معنی که بر مبنای نظم خاصی، غذا، لباس، مسکن، تحصیل، خدمات، ایده‌ها و ... را استفاده یا مصرف می‌کنیم. تصمیماتی که در مورد مصرف، تقاضا برای مواد خام، حمل و نقل، خدمات فنی و یا استقرار و تخصیص منابع می‌گیریم، موفقی...

  • باشگاه مشتری باشگاه مشتری

    در سالهای اخیر رقابت بر سر جذب و حفظ مشتریان به توسعه استراتژی های بازاریابی رابطه ای منجر شده است . شرکتهای در حال توسعه ، آمیزه ای از ابزارهای بازاریابی رابطه ای ، برای جذب و حفظ مشتریان سودآور هستند . یکی از این ابزارها، باشگاه مشتری است...

  • اصول مشتری مداری در اسلاماصول مشتری مداری در اسلام

    امروزه سازمانهای تولیدی یا خدماتی، میزان رضایت مشتری را به عنوان معیاری مهم برای سنجش کیفیت کار خود قلمداد می کنند واین روند همچنان درحال افزایش است. اهمیت مشتری و رضایت او چیــزی است که به رقابت در سطح جهانی برمی گردد.

  • کلینیک بازاریابی و تبلیغاتکلینیک بازاریابی و تبلیغات

    امروزه جامعه بشری بیش از هر زمان دیگری با کمبود منابع و نیازهای متنوع مواجه شده است، لذا شناخت فرصتها و استفاده بهینه از منابع محدود به منظور برآوردن نیازها، اهمیت بسزایی یافته است.

  • صفحه ۳ از ۴