فناوری اطلاعات

تعداد کل: 185 صفحه 2 از 10
  • بازاریابی در وب سایت بازاریابی در وب سایت

    استراتژی وب سایت شما تا چه اندازه قدرتمند است؟ آیا آنها كسب و كار شما را در مسیر دستیابی به اهدافتان یا اهداف كلی هدایت می كنند؟

    ۱۹ اسفند ۱۳۸۹
  • ارزیابی خدمات الکترونیکی ارزیابی خدمات الکترونیکی

    اغلب شرکتهای با تجربه و موفق در تجارت الکترونیک (EC) این نکته را درک کرده اند که عوامل موفقیت یا شکست صرفا حضور شرکت در وب و یا قیمت پایین نیست بلکه عامل مهم انتقال کیفیت بالای خدمت الکترونیک (ESO) است.

    ۱۹ اسفند ۱۳۸۹
  • سیستمهای کسب و کار الکترونیکی (EBS)سیستمهای کسب و کار الکترونیکی (EBS)

    سیستمهای کسب و کار الکترونیکی (EBS) که آخرین نسل سیستمهای اطلاعاتی هستند توسط افرادی در کشورهای مختلف و با زمینه های فرهنگی متفاوت مورد استفاده قرار میگیرند.

    ۱۹ اسفند ۱۳۸۹
  • آیا تجارت شما برای بهره گیری از موتورهای جستجو کوچک است؟ آیا تجارت شما برای بهره گیری از موتورهای جستجو کوچک است؟

    اشتباهی که بعضی از دارندگان سایت های تجاری مرتکب می شوند این است که تصور می کنند تنها تجارت های بزرگ می توانند از کمک موتور های جستجو برای فروش خود سود ببرند و این روش به کار سایتهای کوچک تجاری نمی آید.اما این تفکر کاملاً غلط است.

    ۱۹ اسفند ۱۳۸۹
  • آغاز تجارت اینترنتی بدون داشتن وب سایت آغاز تجارت اینترنتی بدون داشتن وب سایت

    اگر به روزهای ابتدایی آغاز تجارت اینترنتی نگاه کنید، متوجه خواهید شد که در آن زمان برای آغاز تجارت اینترنتی شما ملزم به داشتن یک وب سایت می بودید.

    ۱۹ اسفند ۱۳۸۹
  • مفاهیم و تعاریف بنیادین خدمات الکترونیکمفاهیم و تعاریف بنیادین خدمات الکترونیک

    فناوری اطلاعات و ارتباطات، مسیری است که داده را به اطلاعات، اطلاعات را به درک، درک را به راه حل، راه حل را به دانایی و دانایی را به ثروت تبدیل می کند.هم اکنون صاحبنظران زیادی، لقب «عصر اطلاعات» را به دورانی که در آن هستیم می‌دهند.

    ۱۹ اسفند ۱۳۸۹
  • آشنایی با حقوق تجارت الکترونیکی آشنایی با حقوق تجارت الکترونیکی

    در روزگاران قدیم مردم برای برطرف ساختن نیازهای خود از مبادله كالا با كالا استفاده می‌كردند. شیوهٔ معمول این‌گونه معاملات بدین ترتیب بود كه فرد كالای مازاد بر نیاز خود را با كالای مورد نیاز خود مبادله می‌كرد.

    ۱۹ اسفند ۱۳۸۹
  • انتخاب سایت‌های حاوی اطلاعات مفیدانتخاب سایت‌های حاوی اطلاعات مفید

    استفاده از فناوری‌های جدید اینترنتی مانند خوراک‌های متنی (RSS) و پیوند به شبکه‌های انسانی اینترنتی برای تبادل آسان مقالات

    ۳ اسفند ۱۳۸۹
  • چگونه اجتماعات از رايانه‌ها عقب ماندند؟چگونه اجتماعات از رايانه‌ها عقب ماندند؟

    همه در مورد سیستم‌ها صحبت مي‌کنند.

    ۲۶ بهمن ۱۳۸۹
  • نتورک مارکتینگ، ایجاد کاریزمای مصنوعینتورک مارکتینگ، ایجاد کاریزمای مصنوعی

    نتورک مارکتینگ در ایران مانند هر پدیده دیگری از آفات سود جویان بی نصیب نمانده است. ایجاد کاریزمای مصنوعی یکی از همین آفتهاست.

    ۲۳ بهمن ۱۳۸۹
  • اینترنت، به سود ناشران یا به زیان آنها؟اینترنت، به سود ناشران یا به زیان آنها؟

    تجربه‌ای از مدیریت موفق تحولات فن‌آوری در صنعت نشر

    ۱۷ بهمن ۱۳۸۹
  • عوامل اصلي  موفقيت هر سازمانيعوامل اصلي موفقيت هر سازماني

    عوامل اصلي كه براي موفقيت هر سازماني لازم است، عبارتند از: 1- كيفيت يا محصول منحصر به فرد 2- زمان‌بندي مناسب 3- سرمايه كافي 4- منابع انساني 5- مديريت كارآمد.

    ۱۶ بهمن ۱۳۸۹
  • ۱۶ بهمن ۱۳۸۹
  • كسب و كار اينترنتی - طرح توجیهی كسب و كار اينترنتی - طرح توجیهی

    براي ايجاد يك كسب و كار اينترنتي بايد نكته مهمي را همواره به خاطر داشته باشيد: «هيچگاه بدون داشتن يك برنامه دقيق و از پيش تعيين شده شروع به ايجاد يك كسب و كار اينترنتي نكنيد!»

    ۱۶ بهمن ۱۳۸۹
  • شبکه‌های اجتماعی و میزان تاثیرگذاری آنها بر بازاریابیشبکه‌های اجتماعی و میزان تاثیرگذاری آنها بر بازاریابی

    درباره شبکه‌های اجتماعی و میزان تاثیرگذاری آنها بر بازاریابی، حرف‌های زیادی زده می‌شود. بسیاری از سازمان‌ها در فیس‌بوک، توییتر و سایر شبکه‌های اجتماعی مجازی صفحات مخصوص به خود ایجاد کرده‌اند.

    ۱۴ بهمن ۱۳۸۹
  • کاهش قیمت برای فروش بیشتر در مقیاس بزرگ‌تر؟کاهش قیمت برای فروش بیشتر در مقیاس بزرگ‌تر؟

    با رقابت در حوزه عملکرد به جای قیمت، رقابت را به جایی می‌کشانید که شرکت شما در آن توانا‌تر است. یعنی آن را به فضایی می‌برید که می‌توانید در آن خدمات منحصر به فردی را ارائه کنید.

    ۱۴ بهمن ۱۳۸۹
  • تاثير فناوري اطلاعات بر اشتغال تاثير فناوري اطلاعات بر اشتغال

    امروزه فناوري اطلاعات به سرعت در حال رشد و گسترش است كه نه تنها باعث از دست رفتن مشاغل نمي شود بلكه مشاغل متعددي را در همه بخش‌هاي صنعتي، كشاورزي و خدماتي ايجاد مي كند. كه البته اشتغال در آنها نياز به داشتن تخصص لازم در زمينه فناوري است.

    ۱۲ بهمن ۱۳۸۹
  • خبرنگاری اينترنتیخبرنگاری اينترنتی

    خبرنگاري اينترنتي داراي خصوصيت هاي مشتركي با خبرنگاري مطبوعاتي و راديو تلويزيوني و ويژگي هاي خاص اينترنت است.

    ۱۲ بهمن ۱۳۸۹
  • بازار پرسود تبليغات موبايلي بازار پرسود تبليغات موبايلي

    آن ها اين اطلاعات شخصي را به طور وسيعي دائما پخش مي كنند....

    ۱۲ بهمن ۱۳۸۹
  • آيا اينترنت انگيزه كاركنان را كاهش مي‌دهد؟آيا اينترنت انگيزه كاركنان را كاهش مي‌دهد؟

    آیا برخوردهای کوتاه و چند دقیقه‌ای با یک نفر می‌تواند بهره‌وری و کارآیی هفتگی کارکنان را به میزان قابل‌توجهی افزایش دهد؟

    ۳۰ دی ۱۳۸۹
تعداد کل: 185 صفحه 2 از 10
نتایج یافت شده: 0 مورد