فناوری اطلاعات

تعداد کل: 185 صفحه 7 از 10
  • بازاریابی اینترنتی ،راهکاری موثر برای افزایش سودبازاریابی اینترنتی ،راهکاری موثر برای افزایش سود

    استراتژی‌های بازاریابی برای رونق کار تجاری شما طراحی شده است. همه رشد و پیشرفت را دوست دارند و در این مسیر به سختی کار می‌کنند.

    ۱۲ آبان ۱۳۸۸
  • بازاریابی از طریق پست الکترونیکیبازاریابی از طریق پست الکترونیکی

    بی الکترونیکی پیشنهاد می‌کند. ...

    ۱۲ آبان ۱۳۸۸
  • انواع کسب و کارانواع کسب و کار

    به هر نوع فعالیت اقتصادی در محل سکونت شخصی که با استفاده از امکانات و وسایل منزل راه اندازی شود کسب و کار خانگی میگویند .

    ۱۲ آبان ۱۳۸۸
  • اینترنت و جهانی شدن - قیمت گذاری در بازارهای الکترونیک (eb)اینترنت و جهانی شدن - قیمت گذاری در بازارهای الکترونیک (eb)

    امروزه پدیده اینترنت و جهانی شدن به عنوان لازم و ملزوم یکدیگر مطرح شده اند، به گونه ای که اندیشمندان این دو را از یکدیگر قابل تفکیک نمی دانند و معتقدند اینها تسهیل کننده یکدیگر هستند.

    ۱۲ آبان ۱۳۸۸
  • نقش فناوری اطلاعات در فرایند مهندسی مجدد کسب و کارنقش فناوری اطلاعات در فرایند مهندسی مجدد کسب و کار

    یکی از ویژگیهای محیط امروزی افزایش سطوح رقابت است. موسساتی که خواهان افزایش سهم بازار خود و کسب سود و منافع هستند باید خود را با تغییرات محیط موجود وفق دهند.

    ۱۲ آبان ۱۳۸۸
  • فروش اینترنتیفروش اینترنتی

    در سرمایه‌گذاری و راه‌اندازی یک فعالیت اقتصادی آن‌لاین همیشه موانع و مشکلاتی است که سرعت پیشرفت کار را پایین می‌آورد.

    ۱۲ آبان ۱۳۸۸
  • بازاریابی و بازاریابی الکترونیکیبازاریابی و بازاریابی الکترونیکی

    بازاریابی، هنر ارتباط تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان (یا تولید کنندگان و عرضه کنندگان بالقوه‌) یک کالا یا خدمت با مشتریان موجود یا بالقوه است.

    ۱۲ آبان ۱۳۸۸
  • راه و روش تبلیغات در گوگلراه و روش تبلیغات در گوگل

    موتور جست‌ و جوی گوگل از ابزارهایی است که در مقوله بازاریابی اینترنتی خواهان بسیار دارد. معمولاً گوگل دو روش و مجرای تبلیغاتی پیش روی مشتریانش قرار می‌دهد.

    ۱۲ آبان ۱۳۸۸
  • مشخصه‌ای که یک وب سایت نباید داشته باشدمشخصه‌ای که یک وب سایت نباید داشته باشد

    عموماً وقتی از سایت شما صحبت می‌شود، نباید هیچ کم و کسری در آن وجود داشته باشد. اما خیلی کم به آن چه که نباید در وب‌سایت باشد، پرداخته شده است.

    ۱۲ آبان ۱۳۸۸
  • بازاریاب اینترنتیبازاریاب اینترنتی

    از مزایای بازاریابی اینترنتی می توان به در دسترس بودن اطلاعات وسیع و نامحدود اشاره نمود

    ۱۲ آبان ۱۳۸۸
  • استفاده از آمار بازدیدکنندگان یک سایتاستفاده از آمار بازدیدکنندگان یک سایت

    استفاده از آمار بازدیدکنندگان یک سایت می تواند در بالا بردن کیفیت سایت کمک زیادی بکند.یک مدیر سایت برای اینکه بتواند سرویس مناسبی رادر سایت خود ارائه کند باید بتواند پارامترهای آماری سایت را تحلیل کند.

    ۱۲ آبان ۱۳۸۸
  • 10 اشتباه نابخشودنی تبلیغات اینترنتی10 اشتباه نابخشودنی تبلیغات اینترنتی

    اگرچه تبلیغات اینترنتی یکی از بهترین روش های ترویج کسب و کار در بین صاحبان صنایع و بنگاه های اقتصادی است اما افزایش روزافزون کسب و کارهای جدید و گرایش تمامی آنها به سمت تبلیغات به عنوان تنها ابزار ترویج سازمانی، شرکت ها را بر آن داشته است .

    ۱۲ آبان ۱۳۸۸
  • اصول مؤثر مدیریت وب ‌سایت ‌هااصول مؤثر مدیریت وب ‌سایت ‌ها

    باید وب سایت را به صورت روزانه مدیریت کرد. کاری که در این زمینه‌ باید انجام شود، به حجم وب سایت و میزان اطلاعات جدیدی که منتشر می‌ کند، بستگی دارد.

    ۱۰ آبان ۱۳۸۸
  • کسب و کار الکترونیکیکسب و کار الکترونیکی

    با تغییر شکل اقتصاد طی سه دهه اخیر، جهان شاهد تولد شیوه های جدیدی از دادوستد چه به صورت بومی و چه بین المللی بوده است.

    ۹ آبان ۱۳۸۸
  • قیمت گذاری در بازارهای الکترونیک (eb) قیمت گذاری در بازارهای الکترونیک (eb)

    امروزه پدیده اینترنت و جهانی شدن به عنوان لازم و ملزوم یکدیگر مطرح شده اند، به گونه ای که اندیشمندان این دو را از یکدیگر قابل تفکیک نمی دانند و معتقدند اینها تسهیل کننده یکدیگر هستند.

    ۹ آبان ۱۳۸۸
  • مراحل مدیریت استراتژیک در کسب و کار های الکترونیکیمراحل مدیریت استراتژیک در کسب و کار های الکترونیکی

    سازمانهای کوچک ومتوسطی (اصطلاحا SME نامیده میشوند) که قصد دارند با مدل کسب وکار الکترونیک سازگار شوند، اغلب بایستی تغییرات عمده ای درفرایندهای تجاری خود ایجاد کرده وبه این طریق با مشتریان و تامین کننده ها تعامل برقرار نمایند.

    ۷ آبان ۱۳۸۸
  • مراحل کسب و کارمراحل کسب و کار

    شروع کسب و کار یکی از جالبترین عملکردهایی است که یک فرد میتواند داشته باشد . بیش از ده میلیون نفر هر ساله کسب و کاری را آغاز میکنند و در نتیجه بیش از سه میلیون کسب و کار کوچک هر ساله ایجاد میشود .

    ۷ آبان ۱۳۸۸
  • ۷ آبان ۱۳۸۸
  • ضرورت مدیریت ریسک در نظام‌هاى مالىضرورت مدیریت ریسک در نظام‌هاى مالى

    هر کسب و کار و تجارتی برای حفظ و توسعه بازار خود مجبور به اعطای اعتبارات کوتاه و میان‌مدت به مشتریان می‌باشد.

    ۷ آبان ۱۳۸۸
  • راهنمای شروع یک کسب و کار کوچکراهنمای شروع یک کسب و کار کوچک

    به منظور تحلیل آماری و با قاعده در خصوص کسب و کار کوچک ، باید گفت که این مقوله دارای قوانین اجرایی تجاری است.

    ۷ آبان ۱۳۸۸
تعداد کل: 185 صفحه 7 از 10
نتایج یافت شده: 0 مورد