مقالات

تعداد کل: 3140 صفحه 18 از 157
  • اثر تجارت الکترونیکی بر استراتژیهای بازار اثر تجارت الکترونیکی بر استراتژیهای بازار

    می توان گفت ورودبه هزارسوم میتواند چالشهای جدیدی برای کشورها بوجود آورده است. جهانی شدن (Globalization) وفناوری اطلاعات و ارتباطات (Information And Commanication Technology)، دو چالش اساسی این هزاره به شمار می‌رود.

    ۱۹ اسفند ۱۳۸۹
  • اشتباهات بزرگ در تجارت الکترونیک اشتباهات بزرگ در تجارت الکترونیک

    صفحاتی برای بازدیدکنندگان مهیا کنید که اعلان هایی دقیق و واضح داشته باشند. تعداد صفحاتی را که در اثنای خرید نیاز به بازتازه شدن یا کامپایل مجدد دارند را کم کنید.

    ۱۹ اسفند ۱۳۸۹
  • ۱۹ اسفند ۱۳۸۹
  • کارتهای الکترونیکی در کاربردهای روزمره کارتهای الکترونیکی در کاربردهای روزمره

    دنیای امروز دنیای تكنولوژی است و جو حاكم بر زندگی امروز ، بشر را به سوی مكانیزه كردن و آسانتركردن كارها وا می دارد. امروزه لازم است كه همه كارها،حتی كارهایی كه به نظر مهم و ضروری نمی آیند نیز با زندگی مكانیزه هماهنگ شوند.

    ۱۹ اسفند ۱۳۸۹
  • استراتژی اسب تروااستراتژی اسب تروا

    تسخیر و تصاحب بخشهایی از بازار رقبا، همواره حاصل یک کشمکش و مواجهه مستقیم نیست. اگرچه موارد فراوانی را می توان یافت که برخورد رو در رو جهت تسخیر قلمروی رقبا رویکرد غالب بوده است، اما این تمام ماجرا نیست.

    ۱۹ اسفند ۱۳۸۹
  • بازاریابی در وب سایت بازاریابی در وب سایت

    استراتژی وب سایت شما تا چه اندازه قدرتمند است؟ آیا آنها كسب و كار شما را در مسیر دستیابی به اهدافتان یا اهداف كلی هدایت می كنند؟

    ۱۹ اسفند ۱۳۸۹
  • ارزیابی خدمات الکترونیکی ارزیابی خدمات الکترونیکی

    اغلب شرکتهای با تجربه و موفق در تجارت الکترونیک (EC) این نکته را درک کرده اند که عوامل موفقیت یا شکست صرفا حضور شرکت در وب و یا قیمت پایین نیست بلکه عامل مهم انتقال کیفیت بالای خدمت الکترونیک (ESO) است.

    ۱۹ اسفند ۱۳۸۹
  • سیستمهای کسب و کار الکترونیکی (EBS)سیستمهای کسب و کار الکترونیکی (EBS)

    سیستمهای کسب و کار الکترونیکی (EBS) که آخرین نسل سیستمهای اطلاعاتی هستند توسط افرادی در کشورهای مختلف و با زمینه های فرهنگی متفاوت مورد استفاده قرار میگیرند.

    ۱۹ اسفند ۱۳۸۹
  • آیا تجارت شما برای بهره گیری از موتورهای جستجو کوچک است؟ آیا تجارت شما برای بهره گیری از موتورهای جستجو کوچک است؟

    اشتباهی که بعضی از دارندگان سایت های تجاری مرتکب می شوند این است که تصور می کنند تنها تجارت های بزرگ می توانند از کمک موتور های جستجو برای فروش خود سود ببرند و این روش به کار سایتهای کوچک تجاری نمی آید.اما این تفکر کاملاً غلط است.

    ۱۹ اسفند ۱۳۸۹
  • آغاز تجارت اینترنتی بدون داشتن وب سایت آغاز تجارت اینترنتی بدون داشتن وب سایت

    اگر به روزهای ابتدایی آغاز تجارت اینترنتی نگاه کنید، متوجه خواهید شد که در آن زمان برای آغاز تجارت اینترنتی شما ملزم به داشتن یک وب سایت می بودید.

    ۱۹ اسفند ۱۳۸۹
  • مفاهیم و تعاریف بنیادین خدمات الکترونیکمفاهیم و تعاریف بنیادین خدمات الکترونیک

    فناوری اطلاعات و ارتباطات، مسیری است که داده را به اطلاعات، اطلاعات را به درک، درک را به راه حل، راه حل را به دانایی و دانایی را به ثروت تبدیل می کند.هم اکنون صاحبنظران زیادی، لقب «عصر اطلاعات» را به دورانی که در آن هستیم می‌دهند.

    ۱۹ اسفند ۱۳۸۹
  • آشنایی با حقوق تجارت الکترونیکی آشنایی با حقوق تجارت الکترونیکی

    در روزگاران قدیم مردم برای برطرف ساختن نیازهای خود از مبادله كالا با كالا استفاده می‌كردند. شیوهٔ معمول این‌گونه معاملات بدین ترتیب بود كه فرد كالای مازاد بر نیاز خود را با كالای مورد نیاز خود مبادله می‌كرد.

    ۱۹ اسفند ۱۳۸۹
  • برای اینكه نامگذاری تجاری بین دو شركت اثربخش باشد چه باید بكنیم؟برای اینكه نامگذاری تجاری بین دو شركت اثربخش باشد چه باید بكنیم؟

    ارزش افزوده شما باید همگام و همسو با بازار هدف شما باشد، این بدان معنی است كه باید بازار هدف به روشنی تعریف شود.

    ۱۹ اسفند ۱۳۸۹
  • چگونه باید تاثیرات منفی تعدیل کردن حجم بزرگی از نیرو را به حداقل رساند؟چگونه باید تاثیرات منفی تعدیل کردن حجم بزرگی از نیرو را به حداقل رساند؟

    بسیاری از مدیران تا حالا مجبور نشده‌اند بخش اعظمي ‌از کارکنانشان را به صورت همزمان تعدیل کنند و به همین علت زمانی که به هر دلیلی مجبور به‌اين کار مي‌شوند، اشتباه مشترکی را تکرار مي‌کنند.

    ۱۹ اسفند ۱۳۸۹
  • چگونه در تجارت، تک باشیمچگونه در تجارت، تک باشیم

    اگر شخصی به شما بگوید که باید تجارت خود را همچون یک دانه برف درآورید، احتمالا پیش خود فکر خواهید کرد که او عقلش را از دست داده است.

    ۱۹ اسفند ۱۳۸۹
  • روزالیا مرا، خانمی که در تاسیس «زارا» همراه همسرش بودروزالیا مرا، خانمی که در تاسیس «زارا» همراه همسرش بود

    روزالیا مرا همسر سابق آمانسیو اورتگا است که به همسرش در تولید لباس‌های زنانه در خانه شان کمک می کرد.

    ۱۹ اسفند ۱۳۸۹
  • فرآيند تفكر استراتژيك: سه تكنيك دراكرفرآيند تفكر استراتژيك: سه تكنيك دراكر

    اين متن مروري است بر مقاله‌اي تحت عنوان «فرآيند تفكر استراتژيك: سه تكنيك دراكر». هريك از اين استراتژي‌ها با سوالاتي آغاز مي‌شوند و طوري طراحي شده‌اند كه به بطن مشكلات پيچيده تجاري پي ببرند.

    ۱۹ اسفند ۱۳۸۹
  • کوک خون‌هانگ، میلیاردری سنگاپوریکوک خون‌هانگ، میلیاردری سنگاپوری

    کوک خون‌هانگ مدیر شرکت بزرگ روغن نخل ویلمار و میلیاردری سنگاپوری است که با ثروت 5/3 میلیارد دلار در سال 2010 در جایگاه دویست و پنجاه و هشتم ثروتمندان جهان قرار گرفت.

    ۱۹ اسفند ۱۳۸۹
  • شبكه‌هاي رسميشبكه‌هاي رسمي

    هدف از طراحي و‌ايجاد شبكه‌هاي رسمي، افزايش ارزش آنها و كاهش هزينه‌هاي ارتباطي ميان كارمندان است. تا زماني كه‌اين شبكه‌هاي رسمي ‌به تشويق و تبليغ روابطي بپردازند كه به نفع شركت و همسو با اهداف آن باشد، مي‌توان بر آنها نظارت كرد.

    ۱۹ اسفند ۱۳۸۹
  • براي راه‌اندازي كسب‌وكار جديد چقدر پول نياز داريد؟ براي راه‌اندازي كسب‌وكار جديد چقدر پول نياز داريد؟

    براي راه‌اندازي كسب‌وكار جديد چقدر پول نياز داريد؟ جمع‌بندي طرح تجاري شما بايد بتواند به اين سوال پاسخ دهد.

    ۱۹ اسفند ۱۳۸۹
تعداد کل: 3140 صفحه 18 از 157
نتایج یافت شده: 0 مورد