مقالات

تعداد کل: 3167 صفحه 19 از 159
  • ۲۱ اسفند ۱۳۸۹
  • آشنایی با امپراتوران دنیای اینترنت آشنایی با امپراتوران دنیای اینترنت

    كسب و كار الكترونیكی، امروزه دنیای تجارت و اقتصاد جهانی را با پتانسیل های غیرقابل انكار و اثربخش خود به چالش كشیده است. آغاز گام های موفق و بزرگ در رونق بخشی به فعالیت های تجاری آی تی مدار از اوایل دهه نود میلادی به اوج رسید.

    ۱۹ اسفند ۱۳۸۹
  • تاثیر تجارت الکترونیک بر اقتصاد چین تاثیر تجارت الکترونیک بر اقتصاد چین

    چین در حال معرفی الگوهای جدید کارآفرینی اینترنتی است که در آن به جای ارتباط با افراد صاحب قدرت سیاسی و اقتصادی، مبنای فعالیت موفق اقتصادی نوآوری، تمرکز بر نیاز مشتری، کیفیت بالای محصول و مسوولیت اجتماعی کسب و کارهاست.

    ۱۹ اسفند ۱۳۸۹
  • تجارت و روش های کسب و کارتجارت و روش های کسب و کار

    تجارت و روش های کسب و کار یکی از مهم ترین حوزه هایی است که با به کارگیری فناوری های نوین اطلاعات و ارتباطی و اینترنت به سرعت و به شدت تحت تاثیر قرار گرفت.

    ۱۹ اسفند ۱۳۸۹
  • ۱۹ اسفند ۱۳۸۹
  • مراحل شكل گیری اقتصاد دیجیتالیمراحل شكل گیری اقتصاد دیجیتالی

    بی توجهی به مفهوم درست و اصیل تجارت الكترونیكی سبب شده كه در تدوین برنامه ها و راهكارها مسیر درستی طی نشود و بخش قابل توجهی از منابع كشور به هدر رود.

    ۱۹ اسفند ۱۳۸۹
  • افزایش فروش با پشتیبانی از مشتری افزایش فروش با پشتیبانی از مشتری

    یک وب سایت تجارت اینترنتی چیست و چه بخش هایی دارد؟

    ۱۹ اسفند ۱۳۸۹
  • اثر تجارت الکترونیکی بر استراتژیهای بازار اثر تجارت الکترونیکی بر استراتژیهای بازار

    می توان گفت ورودبه هزارسوم میتواند چالشهای جدیدی برای کشورها بوجود آورده است. جهانی شدن (Globalization) وفناوری اطلاعات و ارتباطات (Information And Commanication Technology)، دو چالش اساسی این هزاره به شمار می‌رود.

    ۱۹ اسفند ۱۳۸۹
  • اشتباهات بزرگ در تجارت الکترونیک اشتباهات بزرگ در تجارت الکترونیک

    صفحاتی برای بازدیدکنندگان مهیا کنید که اعلان هایی دقیق و واضح داشته باشند. تعداد صفحاتی را که در اثنای خرید نیاز به بازتازه شدن یا کامپایل مجدد دارند را کم کنید.

    ۱۹ اسفند ۱۳۸۹
  • ۱۹ اسفند ۱۳۸۹
  • کارتهای الکترونیکی در کاربردهای روزمره کارتهای الکترونیکی در کاربردهای روزمره

    دنیای امروز دنیای تكنولوژی است و جو حاكم بر زندگی امروز ، بشر را به سوی مكانیزه كردن و آسانتركردن كارها وا می دارد. امروزه لازم است كه همه كارها،حتی كارهایی كه به نظر مهم و ضروری نمی آیند نیز با زندگی مكانیزه هماهنگ شوند.

    ۱۹ اسفند ۱۳۸۹
  • استراتژی اسب تروااستراتژی اسب تروا

    تسخیر و تصاحب بخشهایی از بازار رقبا، همواره حاصل یک کشمکش و مواجهه مستقیم نیست. اگرچه موارد فراوانی را می توان یافت که برخورد رو در رو جهت تسخیر قلمروی رقبا رویکرد غالب بوده است، اما این تمام ماجرا نیست.

    ۱۹ اسفند ۱۳۸۹
  • بازاریابی در وب سایت بازاریابی در وب سایت

    استراتژی وب سایت شما تا چه اندازه قدرتمند است؟ آیا آنها كسب و كار شما را در مسیر دستیابی به اهدافتان یا اهداف كلی هدایت می كنند؟

    ۱۹ اسفند ۱۳۸۹
  • ارزیابی خدمات الکترونیکی ارزیابی خدمات الکترونیکی

    اغلب شرکتهای با تجربه و موفق در تجارت الکترونیک (EC) این نکته را درک کرده اند که عوامل موفقیت یا شکست صرفا حضور شرکت در وب و یا قیمت پایین نیست بلکه عامل مهم انتقال کیفیت بالای خدمت الکترونیک (ESO) است.

    ۱۹ اسفند ۱۳۸۹
  • سیستمهای کسب و کار الکترونیکی (EBS)سیستمهای کسب و کار الکترونیکی (EBS)

    سیستمهای کسب و کار الکترونیکی (EBS) که آخرین نسل سیستمهای اطلاعاتی هستند توسط افرادی در کشورهای مختلف و با زمینه های فرهنگی متفاوت مورد استفاده قرار میگیرند.

    ۱۹ اسفند ۱۳۸۹
  • آیا تجارت شما برای بهره گیری از موتورهای جستجو کوچک است؟ آیا تجارت شما برای بهره گیری از موتورهای جستجو کوچک است؟

    اشتباهی که بعضی از دارندگان سایت های تجاری مرتکب می شوند این است که تصور می کنند تنها تجارت های بزرگ می توانند از کمک موتور های جستجو برای فروش خود سود ببرند و این روش به کار سایتهای کوچک تجاری نمی آید.اما این تفکر کاملاً غلط است.

    ۱۹ اسفند ۱۳۸۹
  • آغاز تجارت اینترنتی بدون داشتن وب سایت آغاز تجارت اینترنتی بدون داشتن وب سایت

    اگر به روزهای ابتدایی آغاز تجارت اینترنتی نگاه کنید، متوجه خواهید شد که در آن زمان برای آغاز تجارت اینترنتی شما ملزم به داشتن یک وب سایت می بودید.

    ۱۹ اسفند ۱۳۸۹
  • مفاهیم و تعاریف بنیادین خدمات الکترونیکمفاهیم و تعاریف بنیادین خدمات الکترونیک

    فناوری اطلاعات و ارتباطات، مسیری است که داده را به اطلاعات، اطلاعات را به درک، درک را به راه حل، راه حل را به دانایی و دانایی را به ثروت تبدیل می کند.هم اکنون صاحبنظران زیادی، لقب «عصر اطلاعات» را به دورانی که در آن هستیم می‌دهند.

    ۱۹ اسفند ۱۳۸۹
  • آشنایی با حقوق تجارت الکترونیکی آشنایی با حقوق تجارت الکترونیکی

    در روزگاران قدیم مردم برای برطرف ساختن نیازهای خود از مبادله كالا با كالا استفاده می‌كردند. شیوهٔ معمول این‌گونه معاملات بدین ترتیب بود كه فرد كالای مازاد بر نیاز خود را با كالای مورد نیاز خود مبادله می‌كرد.

    ۱۹ اسفند ۱۳۸۹
  • برای اینكه نامگذاری تجاری بین دو شركت اثربخش باشد چه باید بكنیم؟برای اینكه نامگذاری تجاری بین دو شركت اثربخش باشد چه باید بكنیم؟

    ارزش افزوده شما باید همگام و همسو با بازار هدف شما باشد، این بدان معنی است كه باید بازار هدف به روشنی تعریف شود.

    ۱۹ اسفند ۱۳۸۹
تعداد کل: 3167 صفحه 19 از 159
نتایج یافت شده: 0 مورد