مقالات

تعداد کل: 3144 صفحه 22 از 158
  • داده کاوی و کاربرد آن در کیفیت داده‌ها داده کاوی و کاربرد آن در کیفیت داده‌ها

    از سال ۱۹۵۰ به بعد که رایانه، در تحلیل و ذخیره‌سازی داده‌ها به‌کار رفت، حجم اطلاعات ذخیره شده در آن پس از حدود ۲۰ سال دو برابر شد و همزمان با پیشرفت فناوری اطلاعات، حجم داده‌ها در پایگاه داده‌ها هر دو سال یک‌بار ، دو برابر شد

    ۱۰ اسفند ۱۳۸۹
  • نقد بهای تاریخی شیوه آموزشنقد بهای تاریخی شیوه آموزش

    اگر آگاه شدن از ناهنجاری نقشی در ظهور گونه های تازه ای از نمود ها ایفاء می کند،مایه شگفتی نخواهد بود که آگاهی مشابه ولی ژف تر شرط لازم برای همه تغییرات قابل در نظریه باشد".

    ۱۰ اسفند ۱۳۸۹
  • فروش و بازاريابي براي صادراتفروش و بازاريابي براي صادرات

    فروش كالاها و خدمات در خارج تا حدود زيادي شبيه فروش آنها در داخل كشور است.

    ۹ اسفند ۱۳۸۹
  • مایکل هارتونو و رابرت بودی هارتونو برادران میلیاردر اندونزیاییمایکل هارتونو و رابرت بودی هارتونو برادران میلیاردر اندونزیایی

    مایکل هارتونو و رابرت بودی هارتونو برادران میلیاردر اندونزیایی هستند که هر کدام با ثروت 5/3 میلیارد دلار در سال 2010 از سوی مجله فوربز به طور همزمان در جایگاه دویست و پنجاه و هشتم ثروتمندان جهان قرار گرفتند.

    ۹ اسفند ۱۳۸۹
  • دسترسی به‌اينترنت در شرکت‌های دولتیدسترسی به‌اينترنت در شرکت‌های دولتی

    در‌اين مقاله به سوالی مي‌پردازیم که بسیاری از سازمان‌ها و مدیران با آن درگیر هستند.‌اينکه مشکلاتی که دسترسی به‌اينترنت در شرکت‌های دولتی مي‌تواند به وجود بیاورد چه چیز‌هایی هستند.

    ۹ اسفند ۱۳۸۹
  • بانکرز تراست، بانکی که مورد اعتماد بانک‌ها قرار گرفتبانکرز تراست، بانکی که مورد اعتماد بانک‌ها قرار گرفت

    بانکرز تراست، شرکتی هلدینگی چندین میلیارد دلاری واقع در نیویورک، یکی از بزرگ‌ترین بانک‌هاي تجاری آمریکا است.

    ۹ اسفند ۱۳۸۹
  • فرآیند مدیریت ریسک فرآیند مدیریت ریسک

    مدیریت ریسک بخش لاینفکی در موفقیت یک پروژه و فرآیندی است که به شناسایی زودهنگام مشکلات احتمالی و در نتیجه انجام اقدامات لازم جهت جلوگیری از تبدیل آنها به مشکلات و مسائل واقعی در آينده پروژه کمک مي‌کند.

    ۹ اسفند ۱۳۸۹
  • ری دالبی، میلیاردر و سلطان دنیای صداری دالبی، میلیاردر و سلطان دنیای صدا

    ری دالبی، سلطان دنیای صدا، رييس و موسس لابراتوارهای دالبی، میلیاردری آمریکایی است که در سال 2010 با ثروت 5/3 میلیارد دلار از سوی مجله فوربز به عنوان دویست و پنجاه و هشتمین ثروتمند جهان معرفی شد.

    ۹ اسفند ۱۳۸۹
  • اول خرید کنید بعد پشیمان شویداول خرید کنید بعد پشیمان شوید

    جیمي ‌عاشق خرید است. او بیشتر درآمد خود را صرف خرید‌های مختلف مي‌کند. او اغلب هنگام خرید لذت و هیجان بسیار زیادی دارد و با انجام هر خرید انرژی فوق‌العاده‌اي مي‌گیرد.

    ۹ اسفند ۱۳۸۹
  • ویلیام فانگ، میلیاردری از هنگ کنگویلیام فانگ، میلیاردری از هنگ کنگ

    ویلیام فانگ که به همراه برادرش، ویکتور اداره شرکت لی اند فانگ را بر عهده دارد، در سال 2010 از سوی مجله فوربز با ثروت 5/3 میلیارد دلار به عنوان دویست و پنجاه و هشتمین ثروتمند جهان معرفی شد.

    ۹ اسفند ۱۳۸۹
  • شرکت بیمه اتکایی سوئیس (Swiss Re)شرکت بیمه اتکایی سوئیس (Swiss Re)

    شرکت بیمه اتکایی سوئیس (Swiss Re) قدیمی‌ترین شرکت بیمه از این نوع و یکی از بزرگترین شرکت‌های بیمه دنیا است. این شرکت به دلیل فعالیت‌های بین‌المللی، اعتبار بیمه‌ها و خدمات و پایه‌های قوی تامین مالی زبانزد است.

    ۹ اسفند ۱۳۸۹
  • فيليپ كاتلر، پدر بازاريابي نوينفيليپ كاتلر، پدر بازاريابي نوين

    گفت‌وگوي رو در رو با فيليپ كاتلر، پدر بازاريابي نوين

    ۹ اسفند ۱۳۸۹
  • ما هووا تنگ، میلیاردری از صنعت اینترنت ما هووا تنگ، میلیاردری از صنعت اینترنت

    ما هووا تنگ یکی از جوان‌ترین میلیاردرهای چین است که ثروت خود را از صنعت اینترنت به دست آورده است. وی با ثروت 6/3 میلیارد دلاردر سال 2010 به عنوان دویست و چهل و نهمین میلیاردر جهان معرفی شد.

    ۹ اسفند ۱۳۸۹
  • مديريت موثر نيروي كارمديريت موثر نيروي كار

    شغل مورد علاقه اکثریت مردم ایران چیزی بین مدیرعاملی و ریاست‌جمهوری است، ولی اگر بپرسید که مدیریت خوب چگونه است عموما‌ جواب مشخصی ندارند.

    ۹ اسفند ۱۳۸۹
  • مشتری به عنوان یک مزیت رقابتیمشتری به عنوان یک مزیت رقابتی

    مشتریان بسیار پیچیده شده‌اند و درک آنها مشکل‌تر از گذشته است. مشتریان به خوبی به اطلاعات دسترسی دارند، انتظارات آنها افزایش یافته و درک وفاداری آنها مشکل است.

    ۹ اسفند ۱۳۸۹
  • گرانترین خانه جهان گرانترین خانه جهان

    این خانه مدرن که آنتالیا (Antalia) نام دارد متشکل از 27 طبقه و در حدود 40 هزار فوت مربع زیر بنا دارد که متعلق به مدیر عامل موكش آمباني، ثروتمند‌ترين فرد آسيا می باشد.

    ۸ اسفند ۱۳۸۹
  • استاین اریک‌هاگن، کارآفرین و میلیاردر نروژیاستاین اریک‌هاگن، کارآفرین و میلیاردر نروژی

    استاین اریک‌هاگن یک کارآفرین و میلیاردر نروژی است که در سال 2010 با ثروت 5/3 میلیارد دلار به عنوان دویست و پنجاه و هشتمین ثروتمند جهان معرفی شد. وی ثروت خود را از صنعت سوپرمارکت‌های زنجیره‌ای به دست آورده است.

    ۸ اسفند ۱۳۸۹
  • بلک اند دکر، اصلی‌ترین برند لوازم‌خانگیبلک اند دکر، اصلی‌ترین برند لوازم‌خانگی

    بلک اند دکر در بازار لوازم برقی و لوازم یدکی در‌ايالات متحده پیشرو است و بیشترین نوآوری را در زمان‌های پس از جنگ جهانی دوم داشته است. اصلی‌ترین برندهای لوازم‌خانگی‌اين شرکت بلک اند دکر و دیوالت است.

    ۸ اسفند ۱۳۸۹
  • اثربخش نبودن تبلیغاتاثربخش نبودن تبلیغات

    گاهی مدیران ارشد کسب‌وکارها بر این باورند که آنچه بابت تبلیغات هزینه می‌کنند، اتلاف منابع است.

    ۸ اسفند ۱۳۸۹
  • فرانک لووی، ريیس یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های زنجیره‌اي جهان در استرالیافرانک لووی، ريیس یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های زنجیره‌اي جهان در استرالیا

    فرانک لووی ريیس اجرایی و یکی از موسسان یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های زنجیره‌اي جهان به نام وست فیلد است که با ثروت 6/3 میلیارد دلار در سال 2010 در جایگاه دویست و چهل و نهم ثروتمندان جهان قرار گرفت.

    ۸ اسفند ۱۳۸۹
تعداد کل: 3144 صفحه 22 از 158
نتایج یافت شده: 0 مورد