مقالات علمی و تخصصی مرجع تخصصی طلا و جواهر ایران

تعداد قابل نمایش در صفحه:
صفحه ۵ از ۲۵۳
  • رنگ الماس (Diamond Color)رنگ الماس (Diamond Color)

    منظور جواهرفروشان از رنگ الماس حد بین سفیدی یا بی رنگی کامل و وجود مقدار کمی رنگ متمایل به زرد در آن می باشد.

  • برش الماس (Diamond Cut)برش الماس (Diamond Cut)

    یک برش خوب الماس درخشندگی را که از قلب و درون الماس می ترواد را منعکس می کند. قبل از هر چیز، یادآوری کنیم که نوع برش الماس با شکل الماس متفاوت است.

  • درجه بندی الماس چگونه انجام می گیرد؟درجه بندی الماس چگونه انجام می گیرد؟

    درجه بندی الماس، جنبه های کیفی زیادی از آنرا در بر می گیرد: برش الماس (Diamond Cut)، رنگ الماس (Diamond Color)، شفافیت الماس (Diamond Clarity) و وزن الماس (قیراط) (Carat Weight)

  • گرانترین سکه های جهانگرانترین سکه های جهان

    لیست گرانترین سکه های جهان، طولانی و کمیاب است. سکه دلار با موهای افشان، سکه دو عقاب (Double eagle)، سکه دلار نقره 1804، سکه ملکه الیزابت دوم، سکه نیکل 1913 (سر آزادی) و....

  • شرکت کروگر،‌ بزرگ‌ترین فروشگاه زنجیره‌ای در زمینه خواربارشرکت کروگر،‌ بزرگ‌ترین فروشگاه زنجیره‌ای در زمینه خواربار

    شرکت کروگر،‌ بزرگ‌ترین فروشگاه زنجیره‌ای در زمینه خواربار و دومین فروشگاه زنجیره‌ای بزرگ برحسب حجم فروش در‌ایالات متحده بوده و پس از والمارت دومین فروشگاه زنجیره‌ای عمده در‌این کشور می‌باشد.

  • مدیریت موثر جلساتمدیریت موثر جلسات

    جلسات کاری برای مدیران می‌تواند تبدیل به نوعی شیوه زندگی شود. اغلب تصور می‌شود که جلسات بسیار وقت گیرند و نتایج کمی‌را ارائه می‌دهند. اما باید گفت که برگزاری جلسات راه خوبی برای برقراری ارتباط و تبادل اطلاعات است، بنابراین سوال اصلی‌این است...

  • چرا مردان هنوز هم بیشتر از زنان ترفیع شغلی می‌گیرند؟چرا مردان هنوز هم بیشتر از زنان ترفیع شغلی می‌گیرند؟

    ريیس ناتالی به او که یک مدیر ارشد بازاریابی در یک سازمان محصولات مصرفی بین‌المللی و جانشین احتمالی ريیس‌اش است، پیشنهاد داد که پرونده شغلی‌اش را در سطح محلی مطرح کند.

  • زمان اجراي كلينيك محصولزمان اجراي كلينيك محصول

    كلينيك محصول يك روش تحقيق بازاريابي است كه طي آن نظر مشتريان در مورد محصول شركت مورد سوال قرار گرفته و شركت تصميمات خود را در مقاطع مختلف بر مبناي اين نظرات اتخاذ مي‌كند.

  • برخی پیامدهای استرس در کارکنانبرخی پیامدهای استرس در کارکنان

    اکثر سازمان‌ها به این مساله واقف نیستند که وجود استرس در کارکنان، هر ساله چه هزینه‌ای برای آنان به همراه دارد.

  • چگونه می‌توان با وجود مصرف‌کنندگان مقتدر امروزی موفق شد ؟چگونه می‌توان با وجود مصرف‌کنندگان مقتدر امروزی موفق شد ؟

    سرمایه‌گذاران در کار جدید خود موفق نمی‌شوند مگر اینکه نظر مصرف‌کنندگان را جلب کنند که در حال حاضر این امر با حضور مصرف‌کنندگان نسل جدید و با دسترسی سریع به اینترنت و تمام اطلاعات مربوط به خرید، کار بسیار دشواری است.

  • برای پیشبرد ایده‌های خود چگونه عمل کنید؟برای پیشبرد ایده‌های خود چگونه عمل کنید؟

    روی ظاهر قضیه متمرکز می‌شود آنوقت برای پیشبرد ایده‌های خود چگونه عمل می‌کنید؟

  • كلينيك محصول نوعي از تحقيقات بازاريابيكلينيك محصول نوعي از تحقيقات بازاريابي

    كلينيك محصول نوعي از تحقيقات بازاريابي است كه با هدف شناخت نظرات مشتريان از محصولات و خدمات جديد يا قديم شركت انجام مي‌گيرد.

  • صفحه ۵ از ۲۵۳