اخبار خودرو

تعداد کل: 1968 صفحه 9 از 99
  •  وضعیت عرضه خودرو به بازار چگونه است؟ وضعیت عرضه خودرو به بازار چگونه است؟

    تحریم‌های صنعت خودرو علاوه بر اینکه تیراژ خودروسازان را کاهش داد، عرضه به بازار را نیز با اخلال همراه کرد. کاهش تیراژ در کنار اجرای طرح‌های ناموفقی مانند پیش‌فروش‌های گسترده باعث شد تا خودروسازان با چالشی به نام تعهدات معوق روبه‌رو شوند.

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
  •  تغییر فرمول ارزیابی کیفی خودرو تغییر فرمول ارزیابی کیفی خودرو

     جدیدترین گزارش کیفیت خودروهای داخلی که توسط وزارت صمت اعلام شده، حکایت از ثبات نسبی سطح کیفی محصولات خودروسازان کشور دارد. در این گزارش همچنین فاکتور میزان رضایتمندی مشتریان از خودروها در بازه زمانی سه ماه پس از تحویل نیز گنجانده شده است.

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
  •  عرضه ۴۳ هزار خودرو به بازار طی هفته‌های آینده عرضه ۴۳ هزار خودرو به بازار طی هفته‌های آینده

    سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت، ضمن تاکید براینکه با ترخیص قطعات مورد نیاز شرکت ایران‌خودرو از گمرک، میزان خودرو های دپو شده در پارکینگ‌ها تا ۵۰ درصد کاهش پیدا خواهند کرد، از ارائه ۴۳ هزار دستگاه خودرو طی هفته‌های آینده خبر داد.

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
  •  برای مرحله دوم فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو: مهلت واریز تمدید شد برای مرحله دوم فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو: مهلت واریز تمدید شد

    طبق اعلام معاون بازاریابی و فروش محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو، مهلت واریز وجه برای برندگان خودروهای مرحله دوم طرح فروش فوق‌العاده این شرکت تا ۲۰ مردادماه تمدید شد.

    ۱۷ مرداد ۱۳۹۹
  •  امروز، اعلام نتایج قرعه‌کشی سایپا امروز، اعلام نتایج قرعه‌کشی سایپا

    واجد شرایط حضور در قرعه‌کشی شدند....

    ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
  •  قیمت‌های جدید در بازار خودرو قیمت‌های جدید در بازار خودرو

    سمند سورن با قیمت ۱۹۰ میلیون تومان، پژو ۴۰۵ با قیمت ۱۳۹ میلیون تومان، پژو پارس با قیمت ۲۰۷ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۲، ۱۶۳ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۵ به قیمت ۱۹۷ میلیون تومان و پژو ۲۰۶ وی ۸ با قیمت ۱۹۱ میلیون تومان

    ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
  •  معمای ورود «خودرو» به بورس معمای ورود «خودرو» به بورس

    در شرایطی که دولت همچنان زیر بار لغو قیمت‌گذاری دستوری خودروهای داخلی نمی‌رود، مدتی است پیشنهاد عرضه خودرو در بورس کالا مطرح شده است. مدافعان این طرح معتقدند با عرضه خودرو در بورس کالا، فروش خودروسازان شفاف‌تر و کشف قیمت نیز انجام خواهد شد.

    ۱۶ مهر ۱۴۰۱
  •  ایمنی فوق پیشرفته در بنز کلاس اس ایمنی فوق پیشرفته در بنز کلاس اس

    کلاس اس جدید مرسدس بنز قرار است نخستین خودرویی باشد که به کیسه‌های ایمنی هوای عقب مجهز است تا در صورت ضربه به قسمت جلو، از سرنشینان عقب نیز محافظت کند. البته این تنها فناوری به‌کار رفته در این خودرو نیست.

    ۷ مرداد ۱۳۹۹
  •  مسیرهای سه‌گانه خروج فرسوده‌ها مسیرهای سه‌گانه خروج فرسوده‌ها

    تداوم تولید و افزایش تیراژ خودرو این روزها دغدغه بسیاری از نمایندگان مجلس و دولتی‌ها شده است، این در شرایطی است که به‌نظر می‌رسد برای هیچ نهاد و سازمانی بحران خودروهای فرسوده دغدغه‌ای ایجاد نکرده است.

    ۷ مرداد ۱۳۹۹
  •  برنامه ایران خودرو برای تولید انبوه EF۷ برنامه ایران خودرو برای تولید انبوه EF۷

    مدیر طرح توسعه موتور خانواده EF۷ گفت: تا ۹ ماه آینده نوع تنفس طبیعی و ۱۵ ماه آینده نیز مدل پرخوران این موتور به تولید انبوه خواهد رسید.

    ۵ مرداد ۱۳۹۹
  •  سایپا قرعه‌کشی کرد سایپا قرعه‌کشی کرد

    ت در تولید سایپا، تاکید کرد: مطابق آنچه در سامانه اطلاع‌رسانی ناشران (کدال) قابل مشاهده است، بخش زیادی از زیان سال‌های گذشته سایپا جبران شده است. وی گفت: سایپا همواره در تلاش بوده تا با افزایش تولید و ارتقای کیفیت محصولات، رضایت مشتریان را جلب کند....

    ۵ مرداد ۱۳۹۹
  •  تمجید فولکس از تسلا تمجید فولکس از تسلا

    مدیرعامل گروه خودروسازی فولکس‌واگن بار دیگر از ایلان ماسک، رئیس تسلا به‌دلیل اثبات این موضوع که حتی در میانه بحران کرونا نیز از تولید خودروهای برقی سودهای قابل‌توجهی کسب کرد، تمجید کرد.

    ۵ مرداد ۱۳۹۹
  •  آشتی «نیما» با صنعت خودرو آشتی «نیما» با صنعت خودرو

    در حالی‌که تخصیص ارز نیمایی به قطعه‌سازان از اسفند سال گذشته متوقف شده بود، حالا خبر می‌رسد بانک مرکزی با اختصاص دوباره این ارز به فعالان صنعت قطعه موافقت کرده است.

    ۵ مرداد ۱۳۹۹
  •  تحول در خودروسازی با افزایش قیمت؟ تحول در خودروسازی با افزایش قیمت؟

    قیمت نهاده‌های تولید همیشه از سوی خودروسازان مطرح بوده، این در شرایطی است که این انتقادها در نهایت منجر به دریافت مجوز افزایش قیمت از سوی تولیدکنندگان شده است....

    ۵ مرداد ۱۳۹۹
  • تولید خودرو ١٨ درصد افزایش یافت/ کاهش ۴۵ درصدی خودروهای ناقصتولید خودرو ١٨ درصد افزایش یافت/ کاهش ۴۵ درصدی خودروهای ناقص

    براساس گزارش ارسالی دو شرکت بزرگ خودروسازی کشور، میزان تولید خودرو تا ۲۴ تیرماه سال ۹۹، بیش از ۱۸ درصد رشد تولید داشته است.

    ۱ مرداد ۱۳۹۹
  • سرنوشت سن فرسودگی خودروها چه می‌شود؟سرنوشت سن فرسودگی خودروها چه می‌شود؟

    ها در کشور بود را مجدد و متناسب با تصمیم شورای نگهبان تغییر دهیم....

    ۸ دی ۱۴۰۱
  • کاهش ۳۰ درصدی فروش فولکس واگنکاهش ۳۰ درصدی فروش فولکس واگن

    شرکت خودروسازی فولکس واگن آلمان اعلام کرد با شیوع کرونا در نیمه اول سال جاری میلادی، میزان خودروهای تحویلی این شرکت در جهان در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته ۴/ ۲۷ درصد کاهش یافته و به زیر ۹/ ۳ میلیون دستگاه رسیده است.

    ۳۰ تیر ۱۳۹۹
  • برنامه هوندا برای بازار آمریکابرنامه هوندا برای بازار آمریکا

    شرکت هوندا، در سبد محصولاتی خود در بازار آمریکا تغییراتی ایجاد می‌کند. این شرکت خودروساز ژاپنی فروش مدل‌های فیت، سیویک کوپه و آکورد با گیربکس دستی را در آمریکا کاهش می‌دهد.

    ۳۰ تیر ۱۳۹۹
  • دور دوم افزایش قیمت خودرو کلید خورددور دوم افزایش قیمت خودرو کلید خورد

    در حالی که گمان می‌رفت شورای رقابت اواخر مرداد یا اوایل شهریور نسبت به تغییر قیمت خودروهای داخلی اقدام کند، این اقدام را چند هفته زودتر و با صدور مجوز افزایش قیمت محصولات سایپا، کلید زد.

    ۳۰ تیر ۱۳۹۹
  • سهم ۴درصدی در بازار خودروسهم ۴درصدی در بازار خودرو

    ۲۰۰ هزار دستگاهی در سال‌جاری ندارند. از سوی دیگر تولیدکنندگان بخش خصوصی به‌واسطه تحریم و کوچ شرکت‌های خارجی از ایران فعالیت خود را متوقف یا به تعداد محدودی تولید دارند....

    ۳۰ تیر ۱۳۹۹
تعداد کل: 1968 صفحه 9 از 99

اخبار خودرو

نتایج یافت شده: 0 مورد