سایز انگشتر را چگونه بفهمیم؟ تعیین سایز انگشتر در 3 سوت

سایز انگشتر را چگونه بفهمیم؟ تعیین سایز انگشتر در 3 سوت
سایز انگشتر را چگونه بفهمیم؟ در این راهنما سعی داریم روش‌های آسان و خانگی تعیین سایز انگشتر زنانه، مردانه و یا بچگانه را به شما آموزش دهیم تا بدانید چگونه اندازه انگشتر را پیداکنیم؟ برای خرید انگشتر سايز انگشتر از كجا بفهميم؟

سایز انگشتر را چگونه بفهمیم؟ شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد تا بخواهید شخصی را سورپرایز نمایید یا اینکه هنگام جستجو در اینترنت از یک مدل انگشتر خوشتان آمده باشد، در این زمان اولین چیزی که ذهن شما را مشغول می‌کند این است که سایز انگشتر را چگونه بفهمیم؟ اگر این سایز انگشتر مناسب من نباشد چه کاری کنم

سایز انگشتر را چگونه بفهمیم؟

یادم می‌آید نزدیک روز مادر بود و خیلی دوست داشتم هدیه‌ای برای مادرم بخرم همیشه مادرم عاشق انگشتر عقیق زنانه بود خوب من هم دوست داشتم برق خوشحالی رو در چشمانش ببینم؛ اما مثل همیشه می‌دانستم که مادرم برای خرید هر چیزی مخالفت می‌کند با جستجو یک مدل انگشتر زنانه طلا پسندیدم؛ اما لحظه ثبت سفارش یکهو با خودم فکر کردم سایز انگشت مادرم چند است؟ یادم هست از خواهر بزرگ‌ترم پرسیدم؛ اما او هم مثل من نمی‌دانست و پیش خودمان فکر می‌کردیم سایز انگشتر را چگونه بفهمیم؟

سایز انگشتر را چگونه بفهمیم؟

یادم هست با هزار بدبختی یکی از انگشترهای مادرم رو با مدیریت خواهرم برداشتم و به مغازه جواهرفروشی رفتم و بهشون گفتم خیلی دلم می‌خواست که اینترنتی خرید کنم؛ اما دغدغه سایز انگشتر را داشتم. خوشبختانه مدیر آن سایت طلا و جواهر خیلی قشنگ چند راه‌حل برای من توضیح داد که تو این مقاله خواستم برای شما بیانشان کنم و به شما نیز بگویم سایز انگشتر را چگونه بفهمیم؟ البته اینم بگویم که الان من برای همان سایت (سایت طلا و جواهر زر) مشغول نوشتن هستم.

تعیین سایز در خرید النگو و انگشتر طلا یا نقره، ازجمله مواردی هستند که به‌دقت و جزئی‌نگری بالایی نیاز دارند. علاوه بر مدل و وزن و قیمت این دو آیتم، می‌بایست به سایز و اندازه دقیق آن‌ها نیز توجه کنیم. در این مقاله از سایت طلا و جواهرات زر قصد داریم در مورد سایز انگشتر و روش‌های تعیین سایز حلقه‌های طلا و جواهر صحبت کنیم و عنوان کنیم سایز انگشتر را چگونه بفهمیم؟ در این مطلب سعی داریم به روش‌هایی اشاره کنیم که کاربران و مشتریان سایت زر به‌راحتی بتوانند در هنگام سفارش آنلاین انگشترهای طلا و جواهر، سایز انگشتر خود را به‌صورت دقیق اندازه گرفته و به کارشناسان ما اعلام نمایند.

راهنمای تعیین سایز انگشتر

فرقی نمی‌کند که یک انگشتر زنانه یا مردانه سفارش دهید و یا قصد خرید حلقه ازدواج را داشته باشید و یا بخواهید سرویس طلا سفارش دهید؛ یکی از مواردی که در هنگام خرید جواهرات و مخصوصاً سفارش طلا و جواهر باید به آن توجه کنیم، تعیین سایز انگشتر است. به‌هرحال باید سایز کن انگشتر را به طور دقیق در هنگام خرید مستقیم یا سفارش دادن، اعلام کنید تا بعداً دچار مشکل نشوید.

مشکلات ناشی از انتخاب سایز نادرست انگشتر

اگر انگشتر شما کوچک‌تر یا تنگ‌تر از سایز انگشتتان باشد در هنگام استفاده ممکن است به‌سختی وارد انگشت شما شود و یا هنگامی‌که بخواهید آن را از انگشتتان دربیاورید، مجبور شوید از روش‌هایی مثل کف صابون استفاده کنید تا موفق به درآوردن انگشتر از انگشتتان شوید. درصورتی‌که انگشتری بزرگ‌تر از سایز انگشت خود انتخاب کنید، همواره احساس خواهید کرد که انگشتر در حال افتادن به زمین است و همیشه نگران افتادن یا گم‌شدن انگشتر خود خواهید بود.

سایز نادرست انگشتر

مخصوصاً اگر حلقه ازدواجتان را بزرگ‌تر از سایز انگشت حلقه خریداری کنید، علاوه بر استرس افتادن حلقه، مجبور خواهید شد آن را در انگشتی غیر از انگشت حلقه استفاده کنید تا احساس راحتی داشته باشید. پس نیاز است که پاسخ این پرسش که سایز انگشتر را چگونه بفهمیم را قبل از انتخاب انگشتر بیابید و بهتر است در هنگام سفارش یا خرید توجه نمایید که سایز انگشترتان را دقیقاً متناسب با انگشتی که قرار است حلقه را استفاده کنید، انتخاب کنید.

روش تعیین سایز انگشتر توسط کارشناسان جواهرسازی و طلافروشی‌ها

در هنگام خرید از بین مدل‌های موجود حتی اگر سایز انگشتر خود را ندانید، با امتحان کردن چند سایز مختلف و یا استفاده از ابزاری به نام حلقه سایز که از سایزهای مختلف حلقه‌های انگشتر تشکیل شده است، می‌توانید درنهایت با تست کردن چند سایز، اندازه مناسب را پیدا کنید.

 تعیین سایز انگشتر توسط کارشناسان جواهرسازی و طلافروشی‌ها

برخی افراد در هنگام سفارش انگشتر، یکی از انگشترهای خود را به‌عنوان اندازه دقیق در نظر می‌گیرند و طلاساز با استفاده از میل انگشتر فولادی که ابزاری برای تعیین سایز انگشترهای مردانه و زنانه است، سایز انگشت شما را تعیین می‌کند که این روش یکی از راه‌های مهم در راستای پاسخ به این سوال که سایز انگشتر را چگونه بفهمیم، است. میله انگشتر سازی میله‌ای مخروطی شکل است که سایزهای مختلف انگشتر بر روی آن درج شده است و با انداختن حلقه موردنظر شما یا ابزار حلقه سایز، می‌توانید در قسمتی که حلقه توقف می‌کند سایز انگشت خود را از روی عدد درج شده تشخیص دهید.

روش‌های خانگی تعیین سایز انگشتر مختص خرید و سفارش اینترنتی

اما اگر مدل خاصی مدنظرتان باشد و بخواهید آن را سفارش دهید، باید حتماً سایز دقیق را به جواهرسازی اعلام کنید. در بیشتر موارد طلافروش یا جواهرساز با استفاده از روش‌هایی، سایز حلقه شما را محاسبه می‌نمایند اما اگر قصد سفارش آنلاین انگشتر طلا را داشته باشید، باید درباره این که سایز انگشتر را چگونه بفهمیم اطلاعات کافی داشته باشید و خودتان بهتر است روش‌های محاسبه تعیین سایز انگشتر را یاد بگیرید تا خریدی رضایت‌بخش را تجربه کنید. اگر می‌خواهید جواب این سؤال را بدانید که سایز انگشتر را چگونه بفهمیم، پیشنهاد می‌کنیم در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

تعیین سایز انگشتر در منزل

ما در این مطلب از وب‌سایت زر به‌طور کامل با ارائه روش‌های آسان، شما را درزمینهٔ تعیین سایز انگشتر مردانه و زنانه راهنمایی خواهیم کرد. به‌طورکلی سه روش رایج در تعیین سایز انگشتر طلا زنانه و مردانه وجود دارد که ما هر سه روش را به‌طور دقیق ارائه خواهیم کرد. البته روش‌های دیگری نیز وجود دارند که ممکن است درصد خطای بالایی داشته باشند و سایز انگشتر خود را به‌اشتباه تعیین کنید پس سعی می‌کنیم روش‌هایی که میزان خطای کمتری دارند را در این مقاله آموزش دهیم.

روش اول: اندازه گیری سایز انگشتر با استفاده از حلقه خودتان

همان‌طور که در بالا اشاره کردیم یکی از روش‌های تعیین سایز انگشتر طلا یا نقره، استفاده از یکی از انگشترهای خودتان است که می‌بایست آن را به طلافروشی ببرید تا جواهرساز از روی حلقه شما بتواند سایز انگشترتان را تعیین کند؛ اما خودتان نیز می‌توانید با استفاده از انگشترهایتان سایز خود را تعیین کنید.

سایز انگشتر را چگونه بفهمیم

به این صورت که قطر داخلی انگشتر خود را با خط کش و دقیقاً از قسمت وسط حلقه اندازه بگیرید و با استفاده از جدول سایز انگشتر زنانه و مردانه، سایز انگشتر را تشخیص دهید.

جدول سایز انگشتر

با نگاهی به جدول سایز انگشتر مردانه و زنانه متوجه خواهید شد که با تطابق اندازه قطر داخلی انگشتر با یکی از اعداد زیر حلقه‌ها، سایز حلقه را می‌توانید تعیین کنید. به‌طور مثال اندازه قطر داخلی ۱۷٫۵ میلی‌متر مربوط به سایز حلقه ۷ می‌باشد. دقت کنید که قطر داخلی را به‌طور دقیق اندازه بگیرید. اگر حس می‌کنید که در قسمت بند اول انگشت خود که کمی قطر بزرگ‌تری نسبت به حلقه دارد، احساس فشردگی دارید و راحت نیستید، می‌توانید پهنای حلقه را نیز همراه با قطر حلقه اندازه بگیرید تا چند میلی‌متر قطر حلقه آزادتر باشد.

اندازه گیری سایز انگشتر با استفاده از حلقه خودتان

در این روش مربوط به سایز انگشتر را چگونه بفهمیم، درصورتی‌که قطر بندانگشت اول شما اختلاف زیادی با قطر قسمت انگشتر دارد، بهتر است هر دو قطر را اندازه گرفته و میانگین این دو عدد را به‌عنوان قطر انگشتر خود در نظر بگیرید و سپس از جدول سایز انگشتر زنانه و مردانه استفاده کنید.

روش دوم: اندازه گیری سایز انگشتر با استفاده از نوار کاغذی

برای جواب به این سوال که سایز انگشتر را چگونه بفهمیم در این روش اندازه‌گیری انگشتر با خط کش می‌توانید از یک‌تکه نوار کاغذی به طول ۲۰ سانتی‌متری و یا حتی یک‌تکه نخ یا کاموا برای اندازه‌گیری محیط انگشتتان استفاده کنید. به این صورت که این تکه کاغذ را به دور انگشتی که قصد خرید حلقه یا انگشتر برای آن را دارید، حلقه کنید و به‌طور دقیق اندازه دور انگشت خود را بر روی کاغذ علامت بزنید.

 اندازه گیری سایز انگشتر با استفاده از نوار کاغذی

بهترین زمان اندازه‌گیری با این روش عالی برای پاسخ به این سوال که سایز انگشتر را چگونه بفهمیم، ساعت‌های عصر است که سایز انگشت‌ها به خاطر دمای پایین در صبح یا تورم در هنگام شب، بزرگ‌تر یا کوچک‌تر از حد معمول خود را نشان نمی‌دهند و می‌توانید اندازه دقیق را پیدا کنید. سعی کنید در هنگام اندازه‌گیری، کاغذ یا نخ کاموا دور انگشت شما حرکت راحتی داشته باشد و بیش‌ازحد آن را دور انگشت خود فشار ندهید و دقیقاً همانند یک حلقه با سایز مناسب، فشار ایجاد کنید. 

پس از اندازه‌گیری دور انگشت، سایز انگشتر خود را با استفاده از راهنمای سایز انگشتر زنانه و مردانه، از روی جدول تبدیل سایز انگشتر که در زیر آورده شده است، تعیین کنید.

اگر اندازه‌ای که به دست آورده‌اید بین دو سایز مختلف در جدول راهنمای سایز انگشتر است، بهتر است سایز بزرگ‌تر را انتخاب کنید. روش محاسبه با این جدول راهنمای سایز انگشتر مردانه و زنانه بسیار ساده است و روبروی هراندازه، سایز انگشتر آن نوشته شده است.

روش سوم: اندازه گیری سایز انگشتر با استفاده از پرینت برگه سایز حلقه

این روش نیز یکی از روش‌های تعیین سایز انگشتر در ایران و بسیاری از کشورهای دیگر است که روشی نسبتاً آسان‌تر از سایر روش‌ها برای پاسخ به این سوال که سایز انگشتر را چگونه بفهمیم، است. به این صورت که شما می‌توانید برگه تعیین سایز را پرینت بگیرید و حلقه خودتان را با یکی از سایزهای روی برگه نمودار چاپی تطابق دهید و به‌این‌ترتیب سایز انگشتر خود را تعیین کنید.

اندازه گیری سایز انگشتر با استفاده از پرینت برگه سایز حلقه

روش چهارم: اندازه گیری سایز انگشتر با استفاده از ز آماده

این روش نیز یکی از آسان‌ترین روش‌های تعیین سایز انگشتر زنانه و مردانه است که می‌توانید ابزار رینگ سایزر را به‌صورت آماده تهیه کنید و هر زمان که قصد سفارش یا خرید انگشتر زنانه، مردانه و حتی بچگانه را داشتید می‌توانید از آن استفاده کنید و یکی از راحت ترین جوابها برای این سوال است که سایز انگشتر را چگونه بفهمیم؟ 

رینگ سایزر

رینگ سایزر یک ابزار متر مانندی است که روی آن سایزهای انگشتر درج شده است و به‌صورت کمربندی داخل انگشت موردنظر شما می‌رود. با سفت کردن قسمت کمربندی، می‌توانید با دیدن عدد روی این ابزار، سایز انگشتر خود را ببینید.

در این روش نیز باید دقت کنید که در زمان مناسبی که سایز انگشتان شما در حالت نرمال است، اندازه‌گیری را انجام دهید و این ابزار را زیاد سفت و یا زیاد آزاد دور انگشت خود قرار ندهید.

اندازه گیری سایز انگشتر با استفاده از رینگ سایزر آماده

نکات اندازه گیری سایز انگشتر

هنگام استفاده از هر یک از روش‌های مربوط به سایز انگشتر را چگونه بفهمیم باید دقت داشته باشید که زمان و موقعیت مناسبی را برای این کار انتخاب کنید. به عنوان مثال در زمان بارداری ممکن است اندازه سایز انگشتر بزرگتر از اندازه نرمال آن اندازه‌گیری شود و یا هنگام مسافرت که شرایط آب‌وهوایی تغییر می‌کند و بدن در شرایط معمول قرار ندارد، شاید سایز به دست آمده حاصل از روش‌های یادشده عدد دقیقی نباشد.

بنابراین در نظر گرفتن شرایط محیطی از جمله دما و رطوبت قبل از اندازه‌گیری با یکی از راهکارهای مربوط به سایز انگشتر را چگونه بفهمیم، لازم است. نکته دیگر این که بهتر است برای اندازه گرفتن دور انگشت خود از مترهای پارچه یا خیاطی استفاده نکنید چراکه ممکن است اندازه‌های این ابزار با اندازه‌های استاندارد کمی تفاوت داشته باشد. هم‌چنین بهتر است اندازه‌گیری دور انگشت خود را چندین بار در طول روز انجام دهید و میانگین عدد به‌دست‌آمده را در نظر بگیرید.

جدول سایز انگشتر زنانه و مردانه

جدول مربوط به سایزبندی انگشتر زنانه و مردانه شامل ردیف‌هایی با عنوان اندازه قطر انگشتر براساس اینچ یا میلی‌متر و شماره سایز انگشتر است که مطابق با اندازه هر قطر داخلی روبه‌روی آن نوشته می‌شود. بعضی از روش‌های سایز انگشتر را چگونه بفهمیم به استفاده از این جدول وابسته است و از این رو پس از اندازه‌گیری دور انگشتر لازم است به این جدول که در ابعاد مختلف و براساس میلی‌متر و اینچ در اینترنت قابل دسترسی است، مراجعه نمایید.

استفاده از جدول سایز انگشتر

استفاده از جدول سایز انگشتر

اگر برای دریافت پاسخ این سوال که سایز انگشتر را چگونه بفهمیم، قصد دارید از جدول سایز انگشتر استفاده کنید، همان‌طور که گفته شد لازم است دور انگشت خود را به وسیله تکه‌ای کاغذ، نخ دندان، کاموا و... و سپس با کمک یک خط کش دقیق، اندازه‌گیری کنید. پس از آن تنها کافی است عدد به دست آمده را در جدول سایزبندی جستجو نمایید و اندازه انگشتر مناسب خود را پیدا کنید.

بازه سايز انگشتر زنانه

سايز انگشتر زنانه

شاید قصد خرید یک انگشتر زنانه به عنوان هدیه به کسی را دارید و سایز انگشتر او را نمی‌دانید و به جای استفاده از یکی از راهکارهای مربوط به این که سایز انگشتر را چگونه بفهمیم، به دنبال این هستید که بدانید بازه سایز انگشتر زنانه به چه صورت است. سایز انگشتر خانم‌ها معمولا از 3 تا 9 مطابق با جدول سایزبندی است و اندازه معمول در این محدوده، 6 تا 7 است.

بازه سایز انگشتر مردانه

سایز انگشتر مردانه

درباره بازه سایز انگشتر مردانه نیز باید گفت سایز 8 تا 14 محدوده معمول این نوع انگشتر است و برای بیشتر آقایان نیز انگشتری با سایز 9 تا 9.5 مناسب است. با وجود اطلاع از این بازه و سایز غالب مربوط به آن، بهتر است قبل از انتخاب انگشتر مردانه به صورت اینترنتی و یا برای هدیه، از یکی از روش‌های مذکور درباره سایز انگشتر را چگونه بفهمیم استفاده کنید.

سایز انگشتر در ایران

برای اندازه‌گیری سایز انگشتر در ایران معمولا از اندازه قطر داخلی انگشتر استفاده می‌شود و سایزبندی این انگشترها مطابق اندازه معمول انگشتر مردانه و زنانه است که به ترتیب بین 5.5 تا 7 و 9 تا 11 می‌تواند باشد. بنابراین برای دانستن این که سایز انگشتر را چگونه بفهمیم لازم است این موضوع را نیز در نظر داشت که سایز انگشترها معمولا از بازه ذکرشده تجاوز نمی‌کند ولی برای انتخاب انگشتری به‌قاعده لازم است اندازه دقیق انگشتر مشخص شود.

راهنمای سایز انگشتر زنانه و مردانه

برای تعیین سایز انگشتر علاوه بر مراجعه به مراکز عرضه طلا و جواهر می‌توان به یکی از روش‌های یادشده، پاسخی برای این پرسش که سایز انگشتر را چگونه بفهمیم پیدا کرد. درواقع برای تشخیص سایز انگشتر تنها به دو چیز نیاز دارید؛ اندازه گرفتن دور انگشت و یک جدول سایزبندی. پس از اندازه‌گیری انگشتر عدد حاصل را با اطلاعات جدول سایز تطبیق دهید و به این ترتیب از سایز انگشتر خود آگاه شوید.

سایز انگشتر مردانه را چگونه بفهمیم؟

سایز انگشتر مردانه را چگونه بفهمیم؟

اگر یک انگشتر مردانه جذاب در یکی از فروشگاه‌های اینترنتی توجه شما را جلب کرده است و نگرانید انگشتری با این نوع رکاب در جای دیگر پیدا نکنید، لازم است از سایزگیری انگشتر مردانه اطلاع داشته باشید که کاربردی‌ترین آن‌ها در این مقاله مربوط به سایز انگشتر را چگونه بفهمیم، مطرح شد. به‌علاوه برای آشنایی با انواع رکاب انگشتر و انتخاب یک انگشتر مردانه برازنده بعد از تشخیص سایز، می‌تونید مقاله انواع رکاب انگشتر: رکاب انگشتر مردانه و زنانه را بیشتر بشناسیم را نیز مطالعه کنید.

تغییر سایز انگشتر طلا

چنانچه در اثر استفاده نکردن از روش‌های مربوط به سایز انگشتر را چگونه بفهمیم یا به دلایل دیگر، انگشتری که انتخاب کردید مناسب سایز انگشت شما نبود و یا پس از مدتی به دلایلی از جمله اضافه وزن نیاز به تغییر سایز انگشتر خود داشتید، می‌توانید طبق راهکارهای مطرح‌شده در مقاله راهنمای تغییر سایز انگشتر طلا، 9 راه بزرگ و کوچک کردن انگشتر عمل کنید.

 

چگونگی گرفتن سایز انگشتر

گرفتن اندازه انگشتر کار دشواری نیست. برای این کار نیاز به یک نوار پلاستیکی، تکه‌ای نخ یا نخ دندان و یک خط‌کش دقیق دارید. نخ را دور انگشت، درست در محلی که انگشتر قرار است جای بگیرد، یک دور بپیچید.

چگونه سایز انگشتر را پیدا کنیم؟

سپس اندازه‌ای از نخ که قاعده انگشت شماست را مشخص کنید و طول این نخ را با خط‌کش اندازه بگیرید. عدد حاصل را به میلی‌متر تبدیل کنید و آن را با ارقام جدول سایزبندی تطبیق دهید و سایز خود را پیدا کنید.

چگونه سایز انگشتر را پیدا کنیم؟

برای یافتن سایز انگشتر مطابق با روش‌های خانگی سایز انگشتر را چگونه بفهمیم، لازم است دقت داشته باشید که انگشتر باید طوری در دست قرار بگیرد که از برآمدگی استخوان انگشت عبور کند و در قسمت پایین آن نیز فشار ایجاد نکند. بنابراین از حلقه‌ای با این ویژگی‌ها برای سایزگیری طبق روش اول استفاده کنید و یا در روش دوم نوار یا نخ را خیلی سفت یا شل دور انگشت قرار ندهید.

سايز انگشتر از كجا بفهميم؟

پس از آشنایی با نکات مربوط به خرید انگشتر با مطالعه مقالاتی هم‌چون راهنمای خرید انگشتر طلا از 0 تا 100 - شناخت تا خرید انگشتر و رسیدن به مرحله تشخیص سایز انگشتر، بهترین روش برای برای فهمیدن سایز انگشتر، استفاده از اندازه‌گیری دور انگشت و جدول سایزبندی طبق راهکارهای سایز انگشتر را چگونه بفهمیم است.

سايز انگشتر از كجا بفهميم؟

دقت داشته باشید باید حتما سایز همان انگشتی که انگشتر را برای آن در نظر دارید، اندازه بگیرید. زیرا به طور مثال ممکن است اندازه انگشت حلقه در دست چپ و راست با یکدیگر متفاوت باشند.

در تمام مراحل سفارش و خرید انگشترهای طلا و جواهر در کنار شما هستیم

ما در این مقاله از سایت طلا و جواهرات زر سعی کردیم روش‌های آسان و خانگی تعیین سایز انگشتر زنانه، مردانه و یا بچگانه را به شما مشتریان و کاربران عزیز آموزش دهیم. با استفاده از این روش‌های می‌توانید در هنگام خرید آنلاین از سایت زر و یا سفارش انگشترهای موردنظرتان، سایز انگشتتان را به‌راحتی اندازه گرفته و اعلام نمایید. درصورتی‌که بازهم در مورد سایزی که تعیین کرده‌اید، مطمئن نیستید می‌توانید با مشاوران ما در سایت زر تماس بگیرید تا کارشناسان ما در مورد تعیین سایز به‌طور کامل و دقیق شما را راهنمایی نمایند.

با اینکه حتی درصورتی‌که انگشتر شما برای انگشتتان کوچک یا بزرگ باشد، می‌توانید با مراجعه به تعمیرات طلا و جواهرات، سایز آن را تغییر دهید اما بهتر است قبل از خرید و سفارش، در تعیین سایز دقت کنید تا انگشتر دلخواهتان را با سایز مناسب خریداری نمایید.

درمجموع بهتر است بدانید که سایز انگشترهای زنانه بین ۳ تا ۹ است و عموماً بیشتر خانم‌ها از انگشتر سایز ۶ استفاده می‌کنند. سایز انگشترهای مردانه نیز بین ۸ تا ۱۴ است که بیشتر آقایان از سایز ۹ استفاده می‌کنند؛ اما با یادگیری روش‌های اندازه‌گیری دقیق سایز انگشتر می‌توانیم خرید مناسب و رضایتمندانه‌ای داشته باشیم و همواره سایز انگشتر خود یا اعضای خانواده را به‌راحتی اندازه بگیریم و دچار مشکلات تعمیر بعد از خرید نشویم.

سوالات متداول:

سایز انگشتر را چگونه بفهمیم؟
S ChevronDown 18 N

برخی افراد در هنگام سفارش انگشتر، یکی از انگشترهای خود را به‌عنوان اندازه دقیق در نظر می‌گیرند و طلاساز با استفاده از میل انگشتر فولادی که ابزاری برای تعیین سایز انگشترهای مردانه و زنانه است، سایز انگشت شما را تعیین می‌کند که این روش یکی از راه‌های مهم در راستای پاسخ به این سوال که سایز انگشتر را چگونه بفهمیم، است.

اندازه گیری سایز انگشتر با استفاده از نوار کاغذی چگونه است؟
S ChevronDown 18 N

در این روش اندازه‌گیری انگشتر با خط کش می‌توانید از یک‌تکه نوار کاغذی به طول ۲۰ سانتی‌متری و یا حتی یک‌تکه نخ یا کاموا برای اندازه‌گیری محیط انگشتتان استفاده کنید. به این صورت که این تکه کاغذ را به دور انگشتی که قصد خرید حلقه یا انگشتر برای آن را دارید، حلقه کنید و به‌طور دقیق اندازه دور انگشت خود را بر روی کاغذ علامت بزنید.

سایز انگشتر در ایران چند است؟
S ChevronDown 18 N

برای اندازه‌گیری سایز انگشتر در ایران معمولا از اندازه قطر داخلی انگشتر استفاده می‌شود و سایزبندی این انگشترها مطابق اندازه معمول انگشتر مردانه و زنانه است که به ترتیب بین 5.5 تا 7 و 9 تا 11 می‌تواند باشد.

منبع خبر: اختصاصی سایت زر
  ۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۶:۴۸:۲۳ بعد از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد