مديران

تعداد کل: 161 صفحه 3 از 9
  • راههای به حداکثر رساندن بازده مدیریتیراههای به حداکثر رساندن بازده مدیریتی

    بسیاری از گرایشهای طبیعی موجود در سازمان همواره بر ضد بازده مدیریتی عمل می کنند ، مثلاً مدیران به سوی فرصتهای مختلف موجود در بازار جذب می شوند و توجه همزمان به این فرصتها باعث کاهش بازده مدیریتی می شود.

    ۲۵ بهمن ۱۳۸۹
  • ۱۴ روش برای مدیریت زمان مادران شاغل۱۴ روش برای مدیریت زمان مادران شاغل

    بعضی از افراد تصور می كنند كاركردن مادران بیرون از منزل تأثیر نامطلوبی به خانواده دارد، چون زنان شاغل وقت كافی برای نگهداری و مراقبت از فرزندان خود ندارند و نمی توانند به كارهای خانه و همسر خود توجه لازم را داشته باشند.

    ۲۵ بهمن ۱۳۸۹
  • خصوصیات مدیر موفّقخصوصیات مدیر موفّق

    این نخستین ویژگی و زیربنای مهارت و توانایی مدیر موفق است. رهبری بر پایه اعتماد بنا می شود و بدون درستکاری ، اعتماد پدید نمی آید.

    ۲۵ بهمن ۱۳۸۹
  • انتظارات مدیر از زیردستان مستقیم خودانتظارات مدیر از زیردستان مستقیم خود

    کاملا مشخص است که ارتباط مدیر با زیردستان مستقیمش در موفقیت تیم بسیار مهم هست؛ اما با وجود اطلاعات بسیاری که در مورد مشخصات اعتماد و صراحت در این رابطه وجود دارد، در مورد انتظاراتی که یک مدیر از کارکنانش دارد، حرف زیادی زده نشده است.

    ۲۴ بهمن ۱۳۸۹
  • چهار واژه بنیادین موفقیت مالی چهار واژه بنیادین موفقیت مالی

    بیش از هشتاد درصد از ثروتمندان ایالات متحده از هیچ آغاز کردند و در بسیاری از موارد از زیر خط صفر فعالیت خویش را شروع نمودند.

    ۲۴ بهمن ۱۳۸۹
  • روشهای حرکت مستقیم به سمت موفقیت‌های مالی روشهای حرکت مستقیم به سمت موفقیت‌های مالی

    یکی از بزرگترین و مهم‌ترین اشکال نفوذ و قدرت مالی، روابط با اشخاص است.

    ۲۴ بهمن ۱۳۸۹
  • یک مدیر باید ثبات و توافق را ایجاد کند یک مدیر باید ثبات و توافق را ایجاد کند

    از بهترین افراد استفاده کنید. فاصله‌ی بهره‌وری بین کارمندان عالی و متوسط باید مدنظر قرار گیرد.

    ۲۳ بهمن ۱۳۸۹
  • ویژگیهای لازم برای یک رهبر و مدیر موفق ویژگیهای لازم برای یک رهبر و مدیر موفق

    ممکن است در زندگی با افراد زیادی روبه رو شوید که فکر می کنند توانایی و مهارت رهبر شدن را دارند، اما معدود افرادی را می بینید که واقعاً از آن مهارت ها بهره مند باشند

    ۲۳ بهمن ۱۳۸۹
  • هفت رمز مدیریت مبتکر و پویا هفت رمز مدیریت مبتکر و پویا

    مقام و موقعیت شغلی خود را موهبتی از طرف خداوند و فرصتی برای خدمت بیشتر به مردم بدانید . مبادا آن را وسیله ای برای ارضا ء مقاصد شخصی و خانوادگی خود بدانید .

    ۲۳ بهمن ۱۳۸۹
  • چگونه مدیران را به رهبران تبدیل کنیم ؟ چگونه مدیران را به رهبران تبدیل کنیم ؟

    دارای دیدگاه کوتاه مدت است دارای دیدگاه بلند مدت است.

    ۲۳ بهمن ۱۳۸۹
  • راز مدیر موفق در یک ماه راز مدیر موفق در یک ماه

    راز مدیریت در این است كه مقام و موقعیت را ابزاری برای خدمت به دیگران بدانی، نه تریبونی كه از طریق آن امتیازخود را به گوش همه برسانی .

    ۲۳ بهمن ۱۳۸۹
  • ۲۳ بهمن ۱۳۸۹
  • اهداف بلندپروازانه مانع یا راهگشا؟اهداف بلندپروازانه مانع یا راهگشا؟

    داشتن هدف‌های بلندپروازانه از اهمیت زیادی برخوردار است، اما فکر کردن زیاد درباره آنها بی‌فایده است. ارج دادن به موفقیت‌های کوچک وظیفه ماست و این کار، افراد ما را قادر می‌سازد که هر روز پیشرفت کوچکی داشته باشند.

    ۱۹ بهمن ۱۳۸۹
  • هویت سازمان یا هزینه‌های پایین‌تر؟هویت سازمان یا هزینه‌های پایین‌تر؟

    هیروکو از میان انبوه کاغذهایی که دستش بود، سرش را بلند کرد تا جواب راننده تاکسی را بدهد که در مورد مجسمه خدای عشق در لندن که روبه‌رویشان بود صحبت می‌کرد.

    ۱۹ بهمن ۱۳۸۹
  • دلیل اتخاذ تصمیمات بد چیست؟دلیل اتخاذ تصمیمات بد چیست؟

    اين مساله زماني اتفاق مي‌افتد که طرف‌های درگیر با منافع مختلف، در فرآیند تصمیم ‌گیری دخيل هستند؛ بنابراین پيچيدگي امر بسيار بالا است.

    ۱۹ بهمن ۱۳۸۹
  • نیروی مخرب موفقیت طلبینیروی مخرب موفقیت طلبی

    اگر تمرکز بر موفقیت بیش از اندازه باشد، در آن صورت اعتماد از بین می‌رود و روحیه کارکنان آسیب می‌بیند که در نهایت به کاهش کارآیی كاركنان و تنزل اعتماد به نفس مدیریت می‌انجامد.

    ۱۹ بهمن ۱۳۸۹
  • كدام مديران بهتر تصميم مي‌گيرند؟كدام مديران بهتر تصميم مي‌گيرند؟

    اگر از اغلب مدیران بپرسید که چه چیزی بر سر راه موفقیت آنها قرار دارد همان فهرست بلندبالای همیشگی شکایات را خواهید شنید: کمبود وقت، کاهش منابع، فقدان موقعیت‌های مناسب.

    ۱۹ بهمن ۱۳۸۹
  • اعتماد اساس و بن‌مايه مديريتاعتماد اساس و بن‌مايه مديريت

    زماني ما به كسي اعتماد مي‌كنيم كه او را راستگو، درست‌كردار، قابل اتكا و قابل پيش‌بيني بدانيم، ما همچنين فرض مي‌كنيم كه شخص مورد نظر از اعتماد ما سوءاستفاده نمي‌كند.

    ۱۸ بهمن ۱۳۸۹
  • مذاکره و ورودی مذاکرهمذاکره و ورودی مذاکره

    تعاریف مختلفی برای مذاکره ارائه شده که هر کدام وجوهی از آن را مورد تاکید قرار داده‌اند. مذاکره در تعریف امروزی به فرآیندی گفت‌وگو محور اطلاق می‌شود.

    ۱۷ بهمن ۱۳۸۹
  • آیا مدیریت حرفه است؟آیا مدیریت حرفه است؟

    معمولا مدیریت را به دید یک حرفه می‌نگریم. از نظر شغلی آن را در کنار حرفه‌هایی چون طبابت و وکالت در نظر می‌گیریم، زیرا نقش آنها در واقع در خدمت رفاه اجتماع بودن است.

    ۱۶ بهمن ۱۳۸۹
تعداد کل: 161 صفحه 3 از 9
نتایج یافت شده: 0 مورد