مديران

تعداد کل: 161 صفحه 2 از 9
  • كارگران حرفه‌اي جذبه را دوست دارندكارگران حرفه‌اي جذبه را دوست دارند

    آيا مي‌توانيد زمان‌هايي را به ياد آوريد كه چنان غرقه در كاري بوده‌ايد كه هيچ چيز ديگر برايتان اهميتي نداشته است؟ در اين لحظه‌ها كار مربوطه چنان شما را به طور كامل مجذوب خود مي‌كند كه گذشت زمان را از ياد مي‌بريد.

    ۲۵ بهمن ۱۳۸۹
  • آیا متخصصان فنی، مدیران موفقی هم هستند؟آیا متخصصان فنی، مدیران موفقی هم هستند؟

    متخصصان فنی، مي‌توانند در مدیریت نیز موفق عمل کنند، اما برای افزایش مهارت‌های خود در مدیریت، باید خود را برای مواجهه با چالش‌ها آماده کنند.

    ۲۵ بهمن ۱۳۸۹
  • ۲۴ ویژگی مدیران بهره ور ۲۴ ویژگی مدیران بهره ور

    فرهنگ سازمانی؛ فرهنگ ملی و فرهنگ جهانی را به خوبی می شناسد و برای رسیدن به توسعه فرهنگی با دانایی عمل می کند.

    ۲۵ بهمن ۱۳۸۹
  •  توصیه هایی برای مدیران - بهبود ارتباط توصیه هایی برای مدیران - بهبود ارتباط

    فعالانه خواستار دریافت واکنش ها نسبت به ارتباط شخص خود و نیز ارتباط موجود در داخل سازمان باشید . برای این منظور ، سئولاتی را مطرح کنید .

    ۲۵ بهمن ۱۳۸۹
  • راز مدیران خوب و موفق - به گوش دادن و شنیدن عادت کنید! راز مدیران خوب و موفق - به گوش دادن و شنیدن عادت کنید!

    مدیران خوب و موفق جهت فائق آمدن بر مشکلات و معضلات کار ضروریست روحیه و عواطف کارمندان خود را بخوبی بشناسند.

    ۲۵ بهمن ۱۳۸۹
  • اهمیت برنامه ریزی در مدیریت اهمیت برنامه ریزی در مدیریت

    برنامه ریزی جریان مستمر از تصمیم های سیستماتیک می باشد که با دردست داشتن بهترین اطلاعات نسبت به آینده به مرحله اجراء در می آید.

    ۲۵ بهمن ۱۳۸۹
  • راز موفقیت مدیران - ارتباط موثرراز موفقیت مدیران - ارتباط موثر

    نده پیام است. منبع پیام از طریق به رمز درآوردن یک فکر یا اندیشه به وجود می آید....

    ۲۵ بهمن ۱۳۸۹
  • تصمیم گیری درباره پرسنلتصمیم گیری درباره پرسنل

    تصمیم گیری درباره پرسنل اغلب با پیامدهای وسیعی همراه است . چهار راهکار اساسی در این زمینه به کاهش خطرات کمک می کنند .

    ۲۵ بهمن ۱۳۸۹
  • رازهای رسیدن به جذابیترازهای رسیدن به جذابیت

    همهٔ ما علاقه‌مندیم یادمان در دلهای اطرافیان باقی باشد و این تنها با سلاح خُلق خوش حاصل می‌شود.

    ۲۵ بهمن ۱۳۸۹
  • مدیریت فكر در فرآیند رسیدن به موفقیتمدیریت فكر در فرآیند رسیدن به موفقیت

    معمولاً تزریق عوامل محرك به فرد برای فرار از بحران و رسیدن به مرحله‌ای كه آن را موفقیت می‌نامیم، مهم‌ترین قسمت كار هر فرد است.

    ۲۵ بهمن ۱۳۸۹
  • مردمان موثر، ابتدا امور نخست را انجام دهیدمردمان موثر، ابتدا امور نخست را انجام دهید

    مردمان موثر به‌جای مدیریت زمان به مدیریت خویشتن می‌پردازند. به جای واکنش نشان دادن به مسائل اضطراری و به جای اینکه به ضخامت امور نازک بپردازند، یا گرفتار امور بی‌اهمیت شوند، به اولویت‌ها و ارجحیت‌های خود می‌پردازند.

    ۲۵ بهمن ۱۳۸۹
  • ۹ گام طلایی برای جذب مشتری ۹ گام طلایی برای جذب مشتری

    برای جذب مشتری جدید هیچ گاه از مشتری قدیمی غافل نشوید

    ۲۵ بهمن ۱۳۸۹
  • آرزوی مدیریت یا مدیریت آرزوها؟! آرزوی مدیریت یا مدیریت آرزوها؟!

    یک خانم خانه‌دار در خانه، بر شوهر و فرزندان خود مدیریت می‌کند اما ما می‌گوئیم زن سالاری.

    ۲۵ بهمن ۱۳۸۹
  • ۸ گام موثر برای تغییر و دلایل شكست تغییرات ۸ گام موثر برای تغییر و دلایل شكست تغییرات

    كاركنان به یكدیگر می گویند «بیایید حركت كنیم، ما به تغییر خیلی چیزها احتیاج داریم».

    ۲۵ بهمن ۱۳۸۹
  • ۶ شاخص و عامل ارتباطی مدیران۶ شاخص و عامل ارتباطی مدیران

    رین عوامل رفتار نامناسب مدیران همانا ارتباطی نامناسب است....

    ۲۵ بهمن ۱۳۸۹
  • ۵ توصیه برای مدیری موثر ۵ توصیه برای مدیری موثر

    زار خواهند بود....

    ۲۵ بهمن ۱۳۸۹
  • پارادایم‌های مدیریت برتر پارادایم‌های مدیریت برتر

    مدیریت سازمان‌ها، همانند هر پدیده‌ای دارای ماهیتی پویا هستند. میزان پویایی مدیریت سازمان، بسته به مجموعه اقدامات عملی و کنش های فکری مدیران است.

    ۲۵ بهمن ۱۳۸۹
  • 5 توصیه به مدیران - مشت آهنین درون دستكش مخملی5 توصیه به مدیران - مشت آهنین درون دستكش مخملی

    یك مدیر با تدبیر، همواره باید بین نرمی و خشونت موازنه برقرار كند، هم مقتدر باشد، هم مهربان. او اگر هرگز از اقتدارش استفاده نكند و همیشه مهربان باشد، زیردستان كار مفیدی انجام نخواهند داد.

    ۲۵ بهمن ۱۳۸۹
  • تأمین مالی کارکنان تأمین مالی کارکنان

    تأمین مالی کارکنان از عمده ترین تمهیدات اخلاق اداری، تأمین مالی کارکنان است زیرا دغدغه معاش و نگرانی برای گذران زندگی آبرومند، زمینه های تحقق اخلاق اداری را تباه می سازد و یا حداقل تحقق آن را بسیار دشوار می کند.

    ۲۵ بهمن ۱۳۸۹
  • ۲۰ شیوه ارتباط با کارکنان۲۰ شیوه ارتباط با کارکنان

    کارکنان ذینفع را در هدف گذاری مشارکت دهید.

    ۲۵ بهمن ۱۳۸۹
تعداد کل: 161 صفحه 2 از 9
نتایج یافت شده: 0 مورد