مديران

تعداد کل: 161 صفحه 5 از 9
  • آشنایی با مدیر عصبانیآشنایی با مدیر عصبانی

    برخورد با مدیران همیشه عصبانی یا بداخلاق تجربه ای است که برخی افرادی که مشغول فعالیت در حوزه های اداری هستند با آن روبه رو هستند.

    ۶ دی ۱۳۸۹
  • سه کلمه شاهکار برای به زبان آوردن از سوی مدیرعامل! من اشتباه کرده امسه کلمه شاهکار برای به زبان آوردن از سوی مدیرعامل! من اشتباه کرده ام

    سه کلمه است که اگر مدیرعاملی بتواند به زبان بیاورد شاهکار کرده است که عبارت است از: "من اشتباه کرده ام"

    ۶ دی ۱۳۸۹
  • مدیر خوب چه کسی است؟مدیر خوب چه کسی است؟

    هر وقت از بیرون تحت فشارهای مختلفی هستید ( که زیاد هم در زندگی اتفاق می افتد)، وارد شدن به مراقبه به صورت مستقیم بسیار سخت می شود. بنابراین قبل از شروع هر مراقبه ای می توانید از این دستور برای خنثی کردن فشارها استفاده کنید.

    ۶ دی ۱۳۸۹
  • چگونه مدیر پروژه انتخاب کنیم چگونه مدیر پروژه انتخاب کنیم

    مدير پروژه بهتر است تسلط كافي به رشته علمي شاخص در پروژه داشته باشد.

    ۶ دی ۱۳۸۹
  • چگونه رهبری بانفوذ باشیم؟ چگونه رهبری بانفوذ باشیم؟

    دکتر جان سی مکس ول می گوید، "مقیاس واقعی رهبری و مدیریت، نفوذ است، نه کمتر و نه بیشتر." شایان ذکر است که جان سی مکس ول، متخصص مدیریت و رهبری در دنیای تجارت است.

    ۶ دی ۱۳۸۹
  • پنج ويژگي مديران موفق پنج ويژگي مديران موفق

    شما نمي‌توانيد انتظار موثر بودن و موفقيت در كارتان را داشته باشيد بدون اينكه به كاري كه مي‌كنيد و كالا و خدماتي كه ارائه مي‌دهيد، اعتقاد داشته باشيد.

    ۲ دی ۱۳۸۹
  • تاثير تصميمات روزانه مديران بر استراتژي سازمانتاثير تصميمات روزانه مديران بر استراتژي سازمان

    نکته‌اي که پس از تحقیقات فراوان مشخص شده است‌اين است که چگونه عمل کردن یک کسب و کار چندان به استراتژی که مدیران رده بالای سازمان در جلسات مدیریتی خود تعیین مي‌کنند، ارتباطی ندارد.

    ۱۶ آذر ۱۳۸۹
  • قدرت در مدیریتقدرت در مدیریت

    یک رهبر موفق نیاز دارد تاثیرگذار باشد‌. او باید بتواند بر افراد اعمال نفوذ کرده تا از‌اين طریق حمایت آنان را برای پذیرش پیشنهادات و اجرای تصمیماتش جلب نماید.

    ۱۰ آذر ۱۳۸۹
  • شیوه های رویارویی با خشم در مدیریت شیوه های رویارویی با خشم در مدیریت

    مدیران به جهت شیوه های کاری خود که در پی انجام کار با مشارکت دیگران و بوسیله دیگران هستند بیشتر گرفتار خشم و عصبانیت می شوند .

    ۱۵ آبان ۱۳۸۹
  • ۱۷ توصیه مهم در مدیریت ۱۷ توصیه مهم در مدیریت

    اهمیت مدیریت و نقش مدیران در اجرا و پیشبرد اهداف یک سازمان، اداره، ارگان و یا شرکت غیر قابل انکار می باشد.

    ۱۵ آبان ۱۳۸۹
  • ۱۴ اشتباه فاحش مدیران ارشد۱۴ اشتباه فاحش مدیران ارشد

    به سخنان کارکنان خود توجه نمی کنید بلکه فقط با آنها صحبت می کنید. نتیجه این شیوه فقدان تعهد, وفاداری و احساس تعلق و نیز افزایش انزجار و دلسردی کارکنان است.

    ۱۵ آبان ۱۳۸۹
  • شما بخوانید ، مدیران هم شما بخوانید ، مدیران هم

    والت دیسنی نه تنها از فراست برخوردار بود، بلکه در زمینه فرایند خلاقیت و برنامه ریزی موثر مستلزم هماهنگی سه زیر فرایند خیالپرداز، واقع بین و منتقد است.

    ۱۵ آبان ۱۳۸۹
  • ۱۶۰ نکته در مدیریت ۱۶۰ نکته در مدیریت

    یكی از ویژگی‌های دوران معاصر، سرعت و شتابی است كه زندگی و كار به خود گرفته است. براساس ویژگی‌های این دوره، حتی ادبیات، روزنامه‌نگاری و اطلاع‌رسانی نیز تغییراتی كرده ‌است.

    ۱۵ آبان ۱۳۸۹
  • اگر مي‌خواهید مدیر باشید رفتاری منشی مآبانه نداشته باشيداگر مي‌خواهید مدیر باشید رفتاری منشی مآبانه نداشته باشيد

    با مطالعه گروه‌های کوچک فعال، به دلیل عدم توجه به فعالیت زنان، پی بردیم.

    ۱ آبان ۱۳۸۹
  • توهم مدیریت همزمان امورتوهم مدیریت همزمان امور

    در حین کنفرانس تلفنی که با اعضای هیات مدیره داشتم، تصمیم گرفتم که یک ایمیل برای یکی از مشتری ها بفرستم. آن ایمیل را فرستادم.

    ۲۸ مهر ۱۳۸۹
  • مدیران برای حفظ تمرکز و خونسردی بخوانند !مدیران برای حفظ تمرکز و خونسردی بخوانند !

    یار باهوش، اهل مطالعه، معقول و دوست داشتنی است. ...

    ۲۸ مهر ۱۳۸۹
  • خلاصه ۴۵ کتاب مدیریت در ۴۵ جملهخلاصه ۴۵ کتاب مدیریت در ۴۵ جمله

    اجرا بزرگ ترین مساله مطرح نشده در مدیریت امروز است و نبود آن بزرگ ترین مانع موفقیت و بیش تر ناکامی هایی است که به اشتباه به گردن علل دیگر گذاشته می شود.

    ۲۸ مهر ۱۳۸۹
  • ۱۰ عادت میلیاردهای خودساخته۱۰ عادت میلیاردهای خودساخته

    آن ها بزرگ فکر می کنند، اهل ریسک هستند، تمرکز دارند و ...

    ۲۸ مهر ۱۳۸۹
  • استراتژی سه جانبه ؛یك روش جدید برای تدوین استراتژیاستراتژی سه جانبه ؛یك روش جدید برای تدوین استراتژی

    استراتژی سه جانبه یك روش جدید برای تدوین استراتژی است كه با تلفیق فرایندهای گام به گام (مشابه رویكردهای تجویزی) و مفاهیم استراتژی (مشابه رویكردهای توصیفـی)، استراتژیســت را در خلق مناســب ترین استراتژی ممكن كمك و هدایت می كند.

    ۲۶ آبان ۱۳۸۸
  • فرایند آشناسازی قبل از اشتغال به كارفرایند آشناسازی قبل از اشتغال به كار

    در سازمانهای موفق جهان كه دارای فرایند آموزشی مناسب هستند به این امر توجه خاصی شده است و در فرایند آموزش، مرحله ای را با عنوان مرحله آشناسازی افراد تازه كار با سازمان و قوانین مربوطه درنظر گرفته اند.

    ۲۶ آبان ۱۳۸۸
تعداد کل: 161 صفحه 5 از 9
نتایج یافت شده: 0 مورد