مدیریت

تعداد قابل نمایش در صفحه:
صفحه ۷۵ از ۸۳
  • رابطه بین رضایت کارکنان و رضایت مشتریرابطه بین رضایت کارکنان و رضایت مشتری

    تحقیقات تجربی مختلف نشان می‌دهد بین رضایت کارکنان شرکت و رضایت مشتری‌ها، رابطه مستقیم وجود دارد.

  • تغییر و تحول و بهبود سازمانتغییر و تحول و بهبود سازمان

    تغییر می‌تواند موجب رشد سازمان شود آن را به قهقرا ببرد یا به گونه‌ای دیگر موجب دگرگونی شود در تحقیقات سازمانی و نظریه‌پردازی درباره سازمان پدیده تغییر نقش محوری پیدا کرده است. تنها ۱۵% از سازمان‌ها در غرب بر دیگر سازمان‌ها برتری دارند.

  • ۳ راه برای غلبه بر رقبا۳ راه برای غلبه بر رقبا

    وقتی برای تسخیر مشتریان یا بازارهایی مشخص هدف‌گذاری بازاریابی می‌كنید، به یاد داشته باشید كه رقبای شما هم همین عمل را انجام می‌دهند، در این حالت شما هرگز نمی‌توانید از رقابت دوری كنید.

  • چند نکته درباره‌ی نحوه برخورد با مشتریان ناراضیچند نکته درباره‌ی نحوه برخورد با مشتریان ناراضی

    حتماً بارها در هنگام کار با افرادی روبرو شده اید که به علت نامعلوم رفتاری توهین آمیز و ناسزاوار از خود بروز می دهند. شما را تهدید می کنند و می خواهند شما را بترسانند و تمام روز شما را خراب می کنند. در برخورد با چنین افرادی چه باید کرد؟

  • همانند یك مدیر عامل سطح بالا فكر كنیدهمانند یك مدیر عامل سطح بالا فكر كنید

    ممکن است هنوز مدیر عامل نشده باشید، اما دلیل بر این نیست که نمی توانید دو سه چیز هم از رئیستان یاد بگیرید. اگر یاد بگیرید که چطور مثل یک مدیر عامل رده بالا فکر کنید، هیچوقت عقب نخواهید ماند.

  • ۶ نكته پیرامون مهارتهای مدیریتی۶ نكته پیرامون مهارتهای مدیریتی

    آیا شما در زندگی شغلی خود برای امر مدیریت ارزش قائل هسـتید؟ شــاید برای انجام شغلهای مختلف توانایی های فنی و اطلاعات حرفه ای لازم باشد، اما مهارتـهـای رهـبری و مدیریت نیز جزء پیش نیازهای رسیدن به موفقیت بشمارمـی روند.

  • تجزیه و تحلیل شغل‏تجزیه و تحلیل شغل‏

    پایه و اساس سازمان، وظایفی است كه به وسیله اعضای آن انجام می‏گیرد. این وظایف باید متناسب با یكدیگر و دارای هماهنگی در جهت رسیدن به اهداف سازمان باشد. بنابراین، تجزیه و تحلیل و شناخت مشاغل در سازمان، بخش مهمی از وظایف مدیریت منابع انسانی محس...

  • روش تدوین پیام‌های ارتباطی به‌گونه‌ای كه كاركنان عملا از آن‌ها استفاده كنندارتباطاتروش تدوین پیام‌های ارتباطی به‌گونه‌ای كه كاركنان عملا از آن‌ها استفاده كنندارتباطات

    ارتباطات داخلی برای سازمان‌ها حیاتی هستند، زیرا برای انرژی بخشیدن به كاركنان و كمك به آن‌ها در پذیرش آرمان نام تجاری به‌كار می‌روند.

  • سیر در گذشتهسیر در گذشته

    وسایل سیر درونیاگر شعله‌ی شور و اشتیاق و توجه به رویاها در انسان فروكش كند، روزمرگی و عادت‌هایی كه در مغز او شكل گرفته، بازگشت به اصل خویش را برای او دشوار می‌سازد. در این‌جا به شرح وسایلی می‌پردازیم كه به كمك آن‌ها انسان می‌تواند از روزمرگ...

  • چرا زنان مدیران بهتری می باشند؟چرا زنان مدیران بهتری می باشند؟

    قبل از ورود به این بحث پرجنجال لازم به توضیح است كه در مباحث كلی این مقاله، ما بعضا بر اساس حقایقی پیش رفته ایم كه مدارك و شواهد موجود محدود و ناقص می باشند.

  • بررسی شخصیت كارشناسان كاوش اطلاعاتبررسی شخصیت كارشناسان كاوش اطلاعات

    امروزه پیشرفت جامعه در گرو استفاده بهینه از نیروی انسانی آن جامعه است و منابع انسانی از مهمترین منابع استراتژیك سازمان‌ها به حساب می‌آیند. در شرایط فعلی بیشترین توجه مدیران سازمان‌ها به حقوق و مزایای كاركنان و یا به قوانین و مقررات مرتبط با...

  • وجدان كاریوجدان كاری

    وجدان كاری را می توان رضایت قلبی و التزام عملی نسبت به وظایف تعیین شده برای انسان تعریف كرد. با این شرط كه بدون هرگونه سیستم نظارتی، شخص وظایف خود را به بهترین نحو ممكن به انجام رساند.

  • صفحه ۷۵ از ۸۳