مدیریت

تعداد کل: 998 صفحه 3 از 50
  • توصيه‌هايي براي مديرانتوصيه‌هايي براي مديران

    در انجام كارها به سه نكته بيش از بقيه نكات توجه كنيد: اعتماد به نفس‌، اعتماد به نفس‌، اعتماد به نفس.

    ۱۶ تیر ۱۳۹۰
  • روش‌هاي اندازه‌گيري سهم قلبي مشتريروش‌هاي اندازه‌گيري سهم قلبي مشتري

    چگونه مي‌توان محصولي را به وجود آورد كه مصرف‌كنندگان به آن دسترسي بهتر داشته باشند؟

    ۱۶ تیر ۱۳۹۰
  • راهكارهای اصلاح شيوه تصميم‌گيري در سازمان‌هاراهكارهای اصلاح شيوه تصميم‌گيري در سازمان‌ها

    شركت‌هاي مختلف همواره در پي يافتن ايده‌هاي بهتر و جديدتر هستند. از فعاليت گروه‌هاي تحقيقات و فناوري براي توليد محصولات جديد تا تلاش گروه‌هاي ويژه جهت كاهش اتلاف زمان در پروسه توليد و...

    ۱۶ تیر ۱۳۹۰
  • هویی وینگ مائو، اولین مالک خصوصی هتل‌ها در چینهویی وینگ مائو، اولین مالک خصوصی هتل‌ها در چین

    هویی وینگ مائو کارآفرین و میلیاردر چینی و همچنین موسس و ريیس شرکت شیمائو پراپرتی (شرکت دارایی شیمائو) است. وی با ثروت 3/3 میلیارد دلار در سال 2010 در رده دویست و هشتاد و هفتم ثروتمندان جهان در فهرست فوربز قرار گرفت.

    ۱۴ تیر ۱۳۹۰
  • خطاي ذهن در تشخيص تاثير انتقادخطاي ذهن در تشخيص تاثير انتقاد

    صرف صحبت در مورد کمبودها و کاستی‌ها خواهید کرد....

    ۱۴ تیر ۱۳۹۰
  • سه راهکار برای پرسنل با استعدادسه راهکار برای پرسنل با استعداد

    بسیاری از مدیران غیرعمد و ناخودآگاه مانع عملکرد بهترین پرسنل مي‌شوند یا آنها را ناامید مي‌کنند.

    ۷ اردیبهشت ۱۳۹۰
  • وفاداری به محیط کار مفهومي‌ از مد افتادهوفاداری به محیط کار مفهومي‌ از مد افتاده

    شرکت خودروسازی رنو یکی از کارمندان خود به نام «میشل بالتازارد» را بعد از 31 سال کار درآن شرکت اخراج کرد. این کارمند پس از آن اخراج شد که مسوولان شرکت وی را با یک قضیه جاسوسی شرکتی مرتبط دانستند.

    ۵ اردیبهشت ۱۳۹۰
  • آیا سرمایه‌گذاری علمي‌ مدیریتی است؟آیا سرمایه‌گذاری علمي‌ مدیریتی است؟

    ه عجیب روبه‌رو شدم که ذهن مرا به سمت سوالی که هرگز به آن توجه نکرده بودم، کشاندند: آیا ممکن است که سرمایه‌گذاری واقعا یک علم مدیریتی باشد؟...

    ۵ اردیبهشت ۱۳۹۰
  • یکپارچه‌سازی فناوری و عملیات در سازمان‌هایکپارچه‌سازی فناوری و عملیات در سازمان‌ها

    استا می‌آیند؛ اما این گمراه‌کننده است. ...

    ۵ اردیبهشت ۱۳۹۰
  • قدرت برندقدرت برند

    نام‌های برند‌ها معمولا در بردارنده هدف برند هستند. ‌اين موضوع به خصوص در مورد نام‌های برندی که از همان ابتدا با هدف اطلاع‌رسانی در مورد برخی مشخصات برند به مشتریان ساخته شده‌اند صدق مي‌کند.

    ۳۱ فروردین ۱۳۹۰
  • آیا رهبری می‌تواند آموخته شود؟آیا رهبری می‌تواند آموخته شود؟

    رهبری به طور خلاصه نمونه و سرمشقی برای پيروي دیگران است. سرمشق و نمونه به معنی تهیه یک استاندارد برتر برای دیگران می‌باشد.

    ۲۲ فروردین ۱۳۹۰
  • اجزای اصلی در نوآوری سازمانی کدامند؟اجزای اصلی در نوآوری سازمانی کدامند؟

    هنگامي‌که به نوآوری مي‌اندیشیم، اغلب نوآوری در محصول به ذهنمان مي‌رسد. اما نوآوری در فرآیند، بازاریابی و مدیریت نیز، لازم است.

    ۲۲ فروردین ۱۳۹۰
  • برند فروشگاهي و رضايت مصرف‌كنندگانبرند فروشگاهي و رضايت مصرف‌كنندگان

    یکی از مشکلاتی که مصرف‌کنندگان هنگام خرید محصولات مورد نیازشان با آن روبه‌رو هستند مشکل انتخاب یک برند از میان برند‌های مختلف و متنوع مي‌باشد.

    ۲۳ اسفند ۱۳۸۹
  • سه دیدگاه رهبران تجاری چین سه دیدگاه رهبران تجاری چین

    بزرگ‌ترین رهبران فلسفه تائوئیسم عمیقا به ارتباط بین (یین و یانگ) مثبت و منفی (مفهوم یگانگی متضادها) ‌ايمان دارند. مدیران عامل موفق چینی نیز به تاثیر حضور چرخه یین و یانگ در آينده شرکت‌ها معتقدند.

    ۲۳ اسفند ۱۳۸۹
  • سبک‌هاي ارتباطي آرژانتيني‌هاسبک‌هاي ارتباطي آرژانتيني‌ها

    زبان اصلي مردمان آرژانتين اسپانيولي است، اما بسياري از آنها، به‌خصوص کساني که تحصيلات بين‌المللي دارند، به خوبي انگليسي صحبت مي‌کنند. به علاوه بسياري از ساکنان اين کشور اصالت آلماني و ايتاليايي دارند و به اين دو زبان نيز تکلم مي‌کنند.

    ۲۳ اسفند ۱۳۸۹
  • بانک ملی یونان NBG بانک ملی یونان NBG

    بانک ملی یونان NBG ، از زمان آغاز به کار در بهار 1841، نقطه مرکزی تجارت یونان در طول عمر فعالیت‌های مالی در‌ اين کشور است.

    ۲۳ اسفند ۱۳۸۹
  • مدیریت زمان برای صاحبان تجارتمدیریت زمان برای صاحبان تجارت

    اغلب صاحبان تجارت، با فعالیت‌هایی که مي‌تواند آنها را در آن واحد در جهت‌های مختلف هدایت کند، آشنایی زیادی دارند.

    ۲۳ اسفند ۱۳۸۹
  •  مشتری مداری، صیانت از محصول و مصرف کننده مداری مشتری مداری، صیانت از محصول و مصرف کننده مداری

    توسعه صنعت فن آوری اطلاعات در کشورهای مختلف جهان در راس برنامه های کاری و اولویت ها دولت ها و دولت مردان قرار گرفته است.

    ۲۲ اسفند ۱۳۸۹
  • مديريت كاركنان تازه‌واردمديريت كاركنان تازه‌وارد

    وقتي فرد جديدي را به كاركنان خود اضافه مي‌كنيد، از او انتظار فكر كردن نداشته باشيد؛ بلكه او را براي كاري كه بايد انجام دهد استخدام كنيد.

    ۲۱ اسفند ۱۳۸۹
  • ۲۱ اسفند ۱۳۸۹
تعداد کل: 998 صفحه 3 از 50
نتایج یافت شده: 0 مورد