مدیریت

تعداد کل: 998 صفحه 9 از 50
  • شیو نادار، میلیاردری هندی، اسطوره تکنولوژی اطلاعات شیو نادار، میلیاردری هندی، اسطوره تکنولوژی اطلاعات

    شیو نادار صنعتگر و میلیاردری هندی است که با ثروت 2/4 میلیارد دلار رتبه دویست و یکم ثروتمندان دنیا را در اختیار دارد. وی موسس،‌ رييس و مدیر استراتژی شرکت تکنولوژی‌های HCL است.

    ۱ اسفند ۱۳۸۹
  • حضور زنان در سمت‌های مدیریتیحضور زنان در سمت‌های مدیریتی

    طی دهه‌های اخیر زنان در اقتصاد‌های پیشرفته دنیا موجب سود آوری قابل‌توجهی در محل کاری خود بوده‌اند. با این حال، هرچه به رده‌های بالاتر شغلی بنگریم درصد کمتری از زنان را مشاهده مي‌کنیم.

    ۱ اسفند ۱۳۸۹
  • پیشگیری از درگیری در محیط کاریپیشگیری از درگیری در محیط کاری

    از زمانی که کتاب من در مورد پیشگیری از درگیری در محیط کاری چاپ شده است، همیشه افرادی هستند که با من در مورد ایده پیشگیری از ایجاد درگیری مخالف هستند.

    ۱ اسفند ۱۳۸۹
  • شرکت برادران وارنر، تولید فیلم و محصولات تلویزیونیشرکت برادران وارنر، تولید فیلم و محصولات تلویزیونی

    شرکت برادران وارنر یک شرکت آمریکایی تولید فیلم و محصولات تلویزیونی است. وارنر برادرز، زیرمجموعه‌های زیادی شامل تولیدات فیلم، برنامه‌های تلویزیونی و انیمیشن دارد و نیمی از سهام تلویزیون CW متعلق به این شرکت است.

    ۱ اسفند ۱۳۸۹
  • گودریچ بزرگ‌ترین تولیدکننده‌های تایرگودریچ بزرگ‌ترین تولیدکننده‌های تایر

    شرکت BF Goodrich یکی از شرکت‌های بزرگ آمریکایی است که در سال 1870 توسط دکتر بنجامین گودریچ پایه‌گذاری شد.

    ۱ اسفند ۱۳۸۹
  • مدیریت بحران، عنصری مهم در مدیریت تجارتمدیریت بحران، عنصری مهم در مدیریت تجارت

    اخيرا مدیریت بحران به عنصری مهم در مدیریت تجارت تبدیل گشته است. در شرایط حاضر، هیچ تجارتی از وجود بحران در امان نیست. بحران مي‌تواند به یک سازمان در شکل حمله تروریستی، حوادث صنعتی، فراخواندن محصول یا بلایای طبیعی ضربه وارد نماید.

    ۳۰ بهمن ۱۳۸۹
  • کارتیه(Cartier)، شرکتی فرانسوی در تولید جواهرات و ساعتکارتیه(Cartier)، شرکتی فرانسوی در تولید جواهرات و ساعت

    کارتیه شرکتی فرانسوی در تولید جواهرات و ساعت است. نام کارتیه از نام خانواده‌ای که مدیریتش بر شرکت در سال 1964 پایان یافت، مانده است. دفتر مرکزی هم اکنون در پاریس واقع می‌باشد.

    ۳۰ بهمن ۱۳۸۹
  • رييس، رييس استرييس، رييس است

    رييس، رييس است. او نه رفیق شماست و نه رازدارتان. ممکن است روابط کاری نزدیکی داشته باشید، اما این تضمین کننده این نیست که روابط دوستانه‌ای نیز برقرار خواهید کرد.

    ۳۰ بهمن ۱۳۸۹
  • یافتن و پرورش دادن نوآورانیافتن و پرورش دادن نوآوران

    یافتن و پرورش دادن نوآوران به شدت خلاق مشکل همه سازمان‌هایی هستند که به دنبال رشد هستند. بیش از دو سوم رهبران سازمان‌های بین‌المللی ادعا دارند که نوآوری لازمه موفقیت بلند مدت است.

    ۳۰ بهمن ۱۳۸۹
  • شرکت جنرال الکتریک GEشرکت جنرال الکتریک GE

    شرکت جنرال الکتریک GE شرکتی آمریکایی است که در نیویورک به ثبت رسیده است. شرکت در پنج بخش زیرساخت‌های انرژی، زیرساخت‌های تکنولوژی، تامین سرمایه، شبکه جهانی NBC و مشتریان و صنعت مشغول به فعالیت است.

    ۳۰ بهمن ۱۳۸۹
  • چه ارتباطی بین لامپ و کار گروهی وجود دارد؟چه ارتباطی بین لامپ و کار گروهی وجود دارد؟

    در زندگی همه افراد‌، افکار روشنی که منجر به اختراع مي‌‌شوند و همچون لامپ بالای سر افراد ظاهر مي‌‌شوند مي‌توانند در هر زمانی‌، میان روز، شب یا حتی هنگام ترافیک به ذهن خطور كنند.

    ۳۰ بهمن ۱۳۸۹
  • سرمایه‌گذاران فرشتهسرمایه‌گذاران فرشته

    برای برخی سرمایه‌گذاران باتجربه، ابزارهای سنتی سهام، اوراق قرضه و سرمایه‌گذاری مشترک را می‌توان محدود و تحت تاثیر شدید نوسانات بازار دانست.

    ۳۰ بهمن ۱۳۸۹
  • آمريكن اکسپرس (American Express)، شرکت خدمات مالي بين الملليآمريكن اکسپرس (American Express)، شرکت خدمات مالي بين المللي

    آمريكن اکسپرس (American Express) يک شرکت خدمات مالي بين المللي است که دفتر مرکزي آن در نيويورک قرار دارد و يکي از اجزاي اصلي شاخص صنعتي داو جونز مي‌باشد.

    ۳۰ بهمن ۱۳۸۹
  • چگونه مي‌توان در کار، از خانه موفق عمل کرد؟چگونه مي‌توان در کار، از خانه موفق عمل کرد؟

    واقعیت این است که در محل كار، تمامي‌عوامل محیط کار دست به دست هم مي‌دهند تا شما کار خود را انجام دهید. اما زمانی که در خانه هستید، درست عکس این موضوع اتفاق مي‌افتد.

    ۳۰ بهمن ۱۳۸۹
  • آیا شركت‌ها می‌توانند علاوه بر کسب سود‌، عملکرد صحیحی نیز داشته باشند؟آیا شركت‌ها می‌توانند علاوه بر کسب سود‌، عملکرد صحیحی نیز داشته باشند؟

    آنیل کارانی مي‌گويد: این تصور که وظیفه شرکت‌ها مبارزه با مشکلات اجتماعی است نه تنها درست نمی‌باشد، بلکه سبب نادیده گرفتن راه‌های صحیح برای حل این نوع مشکلات مي‌شود.»

    ۳۰ بهمن ۱۳۸۹
  • ۳۰ بهمن ۱۳۸۹
  • چرا باید برای جلوتر رفتن تلاش کنید؟چرا باید برای جلوتر رفتن تلاش کنید؟

    احساس راحتی بیش از حد با یک شغل امری است که به سادگی اتفاق مي‌افتد. شما تنها مقداری کار مي‌کنید که حداقل انتظارات را برآورده کند و در این میان سعی مي‌کنید کسی را هم عصبانی نکنید.

    ۳۰ بهمن ۱۳۸۹
  • شرکت شکلات‌سازي لينت‌اند‌اسپرانگلي (Lindt & Sprüngli AG) شرکت شکلات‌سازي لينت‌اند‌اسپرانگلي (Lindt & Sprüngli AG)

    شرکت شکلات‌سازي لينت‌اند‌اسپرانگلي (Lindt & Sprüngli AG) سوئيس يک شرکت بزرگ شيريني‌سازي و شکلات سوئيسي لوکس است که محصولاتش در بيش از 80 کشور جهان به فروش مي‌رسد.

    ۳۰ بهمن ۱۳۸۹
  • پژو مهم‌ترین برند فرانسوی تولید اتومبیلپژو مهم‌ترین برند فرانسوی تولید اتومبیل

    پژو مهم‌ترین برند فرانسوی تولید اتومبیل و بخشی از PSA Peugeot Citroen رتبه دوم بزرگ‌ترین خودروسازی‌هایی است که در اروپا به تولید مشغول می‌باشند و دارای 201690 کارمند در گروه است. این تجارت خانوادگی در سال 1810 آغاز به کار نمود.

    ۲۸ بهمن ۱۳۸۹
  • ريچارد برانسون، كارآفريني بريتانيايي، مالک گروه ویرجین ريچارد برانسون، كارآفريني بريتانيايي، مالک گروه ویرجین

    ريچارد برانسون كارآفريني بريتانيايي است كه در همه جا حضور دارد و كسب و كار خود را روي زمين،‌ در آب‌ها و حتي در فضا گسترش داده است.

    ۲۸ بهمن ۱۳۸۹
تعداد کل: 998 صفحه 9 از 50
نتایج یافت شده: 0 مورد