مدیریت

تعداد قابل نمایش در صفحه:
صفحه ۷۷ از ۸۳
  • از این پس کارها را به تعویق نیندازید!از این پس کارها را به تعویق نیندازید!

    در باب مدیریت زمان و اهمیت جلوگیری از هدر رفتن آن مقالات بسیار زیادی نوشته شده است.

  • برون‌سپاری مدیریت منابع انسانی در سازمان‌های كوچك و متوسطبرون‌سپاری مدیریت منابع انسانی در سازمان‌های كوچك و متوسط

    به عنوان یك مدیر باید بدانید كه در هر شغل چه كوچك و چه بزرگ نیازمند تقسیم وظایف با كاركنان خود هستید. دست یابی به این هدف با تامین خدمات منابع انسانی در خارج از موسسه امكان پذیر خواهد بود.

  • مدیریت فناوری اطلاعات مبتنی بر استراتژی های راهبردی سازمانمدیریت فناوری اطلاعات مبتنی بر استراتژی های راهبردی سازمان

    تعاریفی که از کلمه سازمان وجود دارد نشان می دهد که ماهیت وجودی سازمان از کنار هم قرار گرفتن و ترکیب شدن چندین عامل بر مدار هدف یا اهدافی مشخص شکل می گیرد.

  • مدیریت ایرانی، IT ایرانیمدیریت ایرانی، IT ایرانی

    اگرظرف یکسال گذشته به نشریات یا پایگاههای اینترنتی فارسی که به موضوع فناوری ارتباطات و اطلاعات می پردازند نگاهی انداخته باشیم بدون شک با اخبار و گزارشهای فراوانی پیرامون طرحی به نام" تکفا" مواجه خواهیم شد.

  • ۲۵ ویژگی مدیران آموزشی بهره ور۲۵ ویژگی مدیران آموزشی بهره ور

    آیا شما مدیر كارآمد و بهره وری هستید؟ آیا می دانید مدیران بهره ور چه ویژگی هایی دارند؟

  • مدیریت و مشاركتمدیریت و مشاركت

    هر چه پیش تر می رویم «مشاركت» و «استفاده از نظر همگان در اداره امور» بیشتر بحث هر محفلی می گردد و اندك اندك، شاهد اجرای عملی این اندیشه در اغلب مراكز دولتی هستیم. در این میان، آموزش و پرورش و نیز مدارس با طرح انتخاب مدیران مدارس به صورت نظر...

  • جنسیت و بانکداریجنسیت و بانکداری

    آیا زنان، متصدیان بانکی بهتری هستند؟

  • نقش‌های مدیرنقش‌های مدیر

    نقش مدیر در سازمان را به نقش ارتباطی که خود شامل تشریفات و رهبری و نقش اطلاعاتی که شامل نقش‌هایی همچون رابط، رئیس اطلاعات سازمانی، اطلاع‌رسان و نماینده یا سخنگوی سازمان و نقش تصمیم‌گیری که در بر گیرنده نقش‌هایی به عنوان خلاق و نوآور، مسئول ...

  • برنامه‌ریزی استراتژیک مدیریت بازاربرنامه‌ریزی استراتژیک مدیریت بازار

    انگیزه اصلی این مقاله شناخت، پالایش و بررسی اطلاعات بازار به‌منظور طرح برنامه بازار برای ارائه به مدیریت جهت اخذ تصمیم‌های به‌موقع، سریع و درست است.

  • مدیریت تعارضمدیریت تعارض

    هر تعارض یا مخالفتی بد نیست . پدیده تعارض همان سکه‌ای است که دو روی دارد، روی مثبت و روی منفی. بنابراین می‌توان تعارض را بدین گونه تعریف کرد .

  • مدل‌سازی فرایندها در مهندسی مجددمدل‌سازی فرایندها در مهندسی مجدد

    شیوه‌های نمایش و تحلیل فرایندها که روشهای مدل‌سازی فر‌ایندهای کسب و کار (BPM=Business Process Modeling) خوانده می‌شوند، از مهم‌ترین عوامل موثر در موفقیت یک پروژه مهندسی مجدد فرایندهای کسب و کار هستند.

  • هميشه حق با مشتري استهميشه حق با مشتري است

    در هر سازمان، مسائلي وجود داردكه با تاثير بركيفيت خدمات قابل ارائه يا كالاي توليدي سبب افزايش يا كاهش ميزان رضايت مشتريان مي‌شود. اين مسائل بسته به نوع تاثير، به 3 دسته متغيرهاي مرتبط با نگرش مديران، متغيرهاي مرتبط با كاركنان و متغيرهاي مرت...

  • صفحه ۷۷ از ۸۳