مدیریت

تعداد قابل نمایش در صفحه:
صفحه ۸۱ از ۸۳
  • مديريت دانش و خلاقيت و نقش آنها در بهبود كارآيي و اثربخشي فرآيندهامديريت دانش و خلاقيت و نقش آنها در بهبود كارآيي و اثربخشي فرآيندها

    گاهي به اشتباه "مديريت دانش " و "مديريت اطلاعات " يكي تلقي مي شوند و حال آنكه اين دو يكي نيستند.

  • استراتژي هاي مديريت براي دانش شخصي و سازمانياستراتژي هاي مديريت براي دانش شخصي و سازماني

    درجامعه فراصنعتي امروزه دانش به يك منبع كليــــدي اقتصاد تبديل گرديده است.

  • مديريت دانش چيست؟مديريت دانش چيست؟

    مديريت دانش، رسيدن به اهداف سازمان با استفاده بهينه از دانش و يا توانايي يك سازمان در استفاده از سرمايه معنوي (تجربه و دانش فردي نزد هر فرد) و دانش دسته جمعي به منظور دستيابي به اهداف خود از طريق فرايندي شامل توليد دانش، تسهيم دانش و استفاد...

  • 11  گام موثر برای شروع مدیریت زمان11 گام موثر برای شروع مدیریت زمان

    آیا شما هم به این فکر می‌کنید که کاش زمان بیشتری برای انجام کارهای‌تان داشتید؟

  • اصول بازاريابی تلفنیاصول بازاريابی تلفنی

    يكي از تاكتيك هاي مهم متقاعد كردن مشتريان آگاه امروزي كه حق انتخاب آنان به علت گسترش رقابت، پيوسته روبه افزايش است.

  • بازاریابی چیست؟بازاریابی چیست؟

    بازاریابی ‌یعنی ‌همگراسازی ‌همه ‌فعالیت‌های ‌شركت ‌در ‌مسیر ‌فروش ‌بیشتر.در ‌واقع ‌مهم ‌نیست ‌كه ‌بازاریابی ‌را ‌چه ‌تعریف ‌كنیم.

  • رسانه هاي مدرن و سهم ما رسانه هاي مدرن و سهم ما

    موسسه "ورونيس ساهلر استیونسون"، يك موسسه تحقيقاتي است كه هر ساله آماري جهاني را در مورد حوزه هايي نظير رسانه، اطلاعات و آموزش منتشر مي كند. بيست و سومين شماره از اين گزارش اخيرا منتشر شد.

  • طرح و برنامه تبليغات (Advertising Plan)طرح و برنامه تبليغات (Advertising Plan)

    یکی از ابزارهای مهم ارتباطی در کسب و کار، تبلیغات است.

  • تبليغات و رسانه ها در عصر اينترنتتبليغات و رسانه ها در عصر اينترنت

    خريداران الكترونيكي , پول و زمان را درهنگام سفارش دادن پس انداز مي كنند .

  • برنامه ريزي استراتژيك مديريت بازاربرنامه ريزي استراتژيك مديريت بازار

    در كليه فازها (مراحل) درنظر گرفته شده براي اين طرح از روش روز كه با مقتضيات و شرايط كشورمان سازگاري دارند، بهره گرفته شده و در طراحي اين سيستم علاوه بر دقت لازم، سعي شده است قابليتهاي سهولت اجرا، سرعت اجرا، همگوني و دقت عمليات و اطمينان در ...

  • نکاتی درباره اهمیت کارت ویزیت و نحوه طراحی آننکاتی درباره اهمیت کارت ویزیت و نحوه طراحی آن

    مهم نیست که می خواهید چه استفاده ای از کارت ویزیتتان بکنید، مهم این است که این کارت باید کاملاً حرفه ای، خوانا، و جذاب باشد و به مشتریان کمک کند به خاطر بیاورند که شما چه می فروشید و چرا باید از شما خرید کنند.

  • کاربرد شبکه سازی در بازاریابی بنگاه های کوچک و متوسطکاربرد شبکه سازی در بازاریابی بنگاه های کوچک و متوسط

    بنگاههای کوچک و متوسط یکی از اجزای حیاتی رشد در اقتصاد جهانی بوده و اهمیت آنها در رشد اقتصادی کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه بخوبی شناخته شده است

  • صفحه ۸۱ از ۸۳