مدیریت

تعداد قابل نمایش در صفحه:
صفحه ۵ از ۸۳
  • یکپارچه‌سازی فناوری و عملیات در سازمان‌هایکپارچه‌سازی فناوری و عملیات در سازمان‌ها

    در سال‌های اخیر با افزایش شمار ادغام‌های سازمانی، بسیاری از سازمان‌ها در پی راهی برای بهبود مهارت‌های لازم برای ادغام‌ سازمان‌های خود هستند؛ به‌ویژه توانایی ارزیابی و یکپارچه‌سازی موفق سازمان‌های هدف. همه ما شنیده‌ایم که ستارگان به نظر هم‌ر...

  • قدرت برندقدرت برند

    نام‌های برند‌ها معمولا در بردارنده هدف برند هستند. ‌اين موضوع به خصوص در مورد نام‌های برندی که از همان ابتدا با هدف اطلاع‌رسانی در مورد برخی مشخصات برند به مشتریان ساخته شده‌اند صدق مي‌کند.

  • آیا رهبری می‌تواند آموخته شود؟آیا رهبری می‌تواند آموخته شود؟

    رهبری به طور خلاصه نمونه و سرمشقی برای پيروي دیگران است. سرمشق و نمونه به معنی تهیه یک استاندارد برتر برای دیگران می‌باشد.

  • اجزای اصلی در نوآوری سازمانی کدامند؟اجزای اصلی در نوآوری سازمانی کدامند؟

    هنگامي‌که به نوآوری مي‌اندیشیم، اغلب نوآوری در محصول به ذهنمان مي‌رسد. اما نوآوری در فرآیند، بازاریابی و مدیریت نیز، لازم است.

  • برند فروشگاهي و رضايت مصرف‌كنندگانبرند فروشگاهي و رضايت مصرف‌كنندگان

    یکی از مشکلاتی که مصرف‌کنندگان هنگام خرید محصولات مورد نیازشان با آن روبه‌رو هستند مشکل انتخاب یک برند از میان برند‌های مختلف و متنوع مي‌باشد.

  • سه دیدگاه رهبران تجاری چین سه دیدگاه رهبران تجاری چین

    بزرگ‌ترین رهبران فلسفه تائوئیسم عمیقا به ارتباط بین (یین و یانگ) مثبت و منفی (مفهوم یگانگی متضادها) ‌ايمان دارند. مدیران عامل موفق چینی نیز به تاثیر حضور چرخه یین و یانگ در آينده شرکت‌ها معتقدند.

  • سبک‌هاي ارتباطي آرژانتيني‌هاسبک‌هاي ارتباطي آرژانتيني‌ها

    زبان اصلي مردمان آرژانتين اسپانيولي است، اما بسياري از آنها، به‌خصوص کساني که تحصيلات بين‌المللي دارند، به خوبي انگليسي صحبت مي‌کنند. به علاوه بسياري از ساکنان اين کشور اصالت آلماني و ايتاليايي دارند و به اين دو زبان نيز تکلم مي‌کنند.

  • بانک ملی یونان NBG بانک ملی یونان NBG

    بانک ملی یونان NBG ، از زمان آغاز به کار در بهار 1841، نقطه مرکزی تجارت یونان در طول عمر فعالیت‌های مالی در‌ اين کشور است.

  • مدیریت زمان برای صاحبان تجارتمدیریت زمان برای صاحبان تجارت

    اغلب صاحبان تجارت، با فعالیت‌هایی که مي‌تواند آنها را در آن واحد در جهت‌های مختلف هدایت کند، آشنایی زیادی دارند.

  •  مشتری مداری، صیانت از محصول و مصرف کننده مداری مشتری مداری، صیانت از محصول و مصرف کننده مداری

    توسعه صنعت فن آوری اطلاعات در کشورهای مختلف جهان در راس برنامه های کاری و اولویت ها دولت ها و دولت مردان قرار گرفته است.

  • مديريت كاركنان تازه‌واردمديريت كاركنان تازه‌وارد

    وقتي فرد جديدي را به كاركنان خود اضافه مي‌كنيد، از او انتظار فكر كردن نداشته باشيد؛ بلكه او را براي كاري كه بايد انجام دهد استخدام كنيد.

  • راهکارهای عملی برای ارتباط با تیم‌های کاری راهکارهای عملی برای ارتباط با تیم‌های کاری

    ایجاد ارتباطات قوی انسانی برای بهره‌وری تیم‌های کاری ضروری است. فقط دانستن‌اين نکته مهم نیست، بلکه روزانه باید کارهایی انجام دهید تا یک تیم پویا بسازید. از یکی از صاحبنظران‌ اين رشته پیل جربیشاک در مورد تکنیک‌هایی که در دوره مدیریت خود استف...

  • صفحه ۵ از ۸۳