مديريت کارکنان

تعداد قابل نمایش در صفحه:
صفحه ۱ از ۸
  • چرا مردان هنوز هم بیشتر از زنان ترفیع شغلی می‌گیرند؟چرا مردان هنوز هم بیشتر از زنان ترفیع شغلی می‌گیرند؟

    ريیس ناتالی به او که یک مدیر ارشد بازاریابی در یک سازمان محصولات مصرفی بین‌المللی و جانشین احتمالی ريیس‌اش است، پیشنهاد داد که پرونده شغلی‌اش را در سطح محلی مطرح کند.

  • برخی پیامدهای استرس در کارکنانبرخی پیامدهای استرس در کارکنان

    اکثر سازمان‌ها به این مساله واقف نیستند که وجود استرس در کارکنان، هر ساله چه هزینه‌ای برای آنان به همراه دارد.

  • از موفقیت کارمندان خود اطمینان حاصل کنیداز موفقیت کارمندان خود اطمینان حاصل کنید

    این امر شناخته شده‌ای است که کمک کردن به کارمندان در تعیین اهداف و رسیدن به آنها بخش بسیار مهمی از وظایف یک مدیر است.

  • روش‌هاي اندازه‌گيري سهم قلبي مشتريروش‌هاي اندازه‌گيري سهم قلبي مشتري

    چگونه مي‌توان محصولي را به وجود آورد كه مصرف‌كنندگان به آن دسترسي بهتر داشته باشند؟

  • سه راهکار برای پرسنل با استعدادسه راهکار برای پرسنل با استعداد

    بسیاری از مدیران غیرعمد و ناخودآگاه مانع عملکرد بهترین پرسنل مي‌شوند یا آنها را ناامید مي‌کنند.

  • مديريت كاركنان تازه‌واردمديريت كاركنان تازه‌وارد

    وقتي فرد جديدي را به كاركنان خود اضافه مي‌كنيد، از او انتظار فكر كردن نداشته باشيد؛ بلكه او را براي كاري كه بايد انجام دهد استخدام كنيد.

  • هدایت موثر كاركنان هدایت موثر كاركنان

    هدایت و راهنمايي ابزاری ضروری برای حرکت به سمت عملکرد مطلوب است. از طرف دیگر، هدایت یک کارمند که در مرحله اول مایل نیست تعلیم ببیند یا نیازی به آموزش دیدن او نیست فقط به «عدم عملکرد مطلوب» منجر نمی‌شود، بلکه شرایط را به بی‌ثباتی (ناپایداری)...

  • استفاده از نیروهای بیرون سازماناستفاده از نیروهای بیرون سازمان

    همان گونه که می دانید، موضوع استفاده از نیروهای بیرون سازمان که اصطلاحا نیروهای outsource نامیده می شوند برای انجام کارهای پروژه ای چند سالی است که معمول شده است و هم اکنون شرکتها و موسسات زیادی هستند که به ارائه خدمات outsource به سایر شرک...

  • چگونه باید تاثیرات منفی تعدیل کردن حجم بزرگی از نیرو را به حداقل رساند؟چگونه باید تاثیرات منفی تعدیل کردن حجم بزرگی از نیرو را به حداقل رساند؟

    بسیاری از مدیران تا حالا مجبور نشده‌اند بخش اعظمي ‌از کارکنانشان را به صورت همزمان تعدیل کنند و به همین علت زمانی که به هر دلیلی مجبور به‌اين کار مي‌شوند، اشتباه مشترکی را تکرار مي‌کنند.

  • مرتبط ساختن كارمندان با شبكه‌هامرتبط ساختن كارمندان با شبكه‌ها

    در مدلي كه ما پيشنهاد مي‌كنيم شركت‌ها شبكه‌هايي رسمي ‌ايجاد مي‌كنند تا ارتباطات حرفه‌اي در كل سازمان را تسهيل كنند، ....

  • دسترسی به‌اينترنت در شرکت‌های دولتیدسترسی به‌اينترنت در شرکت‌های دولتی

    در‌اين مقاله به سوالی مي‌پردازیم که بسیاری از سازمان‌ها و مدیران با آن درگیر هستند.‌اينکه مشکلاتی که دسترسی به‌اينترنت در شرکت‌های دولتی مي‌تواند به وجود بیاورد چه چیز‌هایی هستند.

  • مديريت موثر نيروي كارمديريت موثر نيروي كار

    شغل مورد علاقه اکثریت مردم ایران چیزی بین مدیرعاملی و ریاست‌جمهوری است، ولی اگر بپرسید که مدیریت خوب چگونه است عموما‌ جواب مشخصی ندارند.

  • صفحه ۱ از ۸