مديريت کارکنان

تعداد کل: 99 صفحه 3 از 5
  • استفاده بجا از قدرت در تصمیم‌سازیاستفاده بجا از قدرت در تصمیم‌سازی

    اگر می‌خواهید تیمی را مدیریت کنید، درابتدا حتما باید درک صحیحی از مفهوم قدرت داشته باشید.

    ۲۰ بهمن ۱۳۸۹
  • مشکلات ناشی از تعویض کارکنانمشکلات ناشی از تعویض کارکنان

    تعویض افراد گروهی که روی یک پروژه کار می‌کنند خود باعث بروز مشکلاتی می‌شود.

    ۲۰ بهمن ۱۳۸۹
  • مشکلات ناشی از بزرگنمایی افراد در مورد توانایی‌های خودمشکلات ناشی از بزرگنمایی افراد در مورد توانایی‌های خود

    هنگامي كه در موفقيت‌ها و صلاحيت‌هاي شخصيت‌هاي معروف و مهم، مبالغه يا مطلبي فاقد اعتبار مشاهده شود، مردم احساس مي‌كنند به آنها بي‌احترامي شده است.

    ۱۹ بهمن ۱۳۸۹
  • ضرورت ادامه تحصيل براي صاحبان كسب‌وكار و كارمندانشانضرورت ادامه تحصيل براي صاحبان كسب‌وكار و كارمندانشان

    ريچارد اسكالنيك، رييس آموزشگاه كسب‌وكار به فعالان در حيطه كسب‌وكار، به ويژه صاحبان كسب‌وكارهاي خرد توصيه مي‌كند كه به صورت تمام‌وقت، پاره‌وقت يا غيرحضوري (اينترنتي) در اين زمينه ادامه تحصيل دهند.

    ۱۹ بهمن ۱۳۸۹
  • افراد جدید یا کارکنان قدیمی؟افراد جدید یا کارکنان قدیمی؟

    زمانی که جلسه هیات مدیره تمام شد، بیل احساس آسودگی کرد.‌اين یکی از سنگین‌ترين جلساتی بود که او در طول شش سال مدیر عاملی سازمان فوسیلیر به یاد داشت.

    ۱۹ بهمن ۱۳۸۹
  • اخراج کارمنداناخراج کارمندان

    اکثر مدیران به جز دونالد ترامپ (یکی از موفق‌ترین مدیران آمریکایی) معتقدند اخراج کارمندان یکی از دشوارترین کارهایی است که همواره با آن درگیر هستند.

    ۱۹ بهمن ۱۳۸۹
  • هدايت كاركنان در مسير مطلوبهدايت كاركنان در مسير مطلوب

    رانندگي مي‌كنند....

    ۱۸ بهمن ۱۳۸۹
  • نكات مديريتي برای ایجاد برند شخصی نكات مديريتي برای ایجاد برند شخصی

    ه در حال انجامش هستید، مشغول می‌شوید....

    ۱۸ بهمن ۱۳۸۹
  • چطور به افراد براي همكاري بيشتر انگيزه دهيم؟چطور به افراد براي همكاري بيشتر انگيزه دهيم؟

    امروزه در جهاني زندگي مي‌كنيم كه مملو از معيارهاي رتبه‌بندي است. خريداران از اين ارزش‌گذاري‌ها استفاده مي‌كنند تا انتخاب بهينه‌اي از محصولات جديد و پیچیده داشته باشند.

    ۱۸ بهمن ۱۳۸۹
  • توجه به کارکنان راز موفقیت برترین مدیرانتوجه به کارکنان راز موفقیت برترین مدیران

    افرادی است که بیشترین ارتباط را با آنها دارید....

    ۱۸ بهمن ۱۳۸۹
  • از رفتار كاركنان انتقاد كنيد نه خود آنها!از رفتار كاركنان انتقاد كنيد نه خود آنها!

    پيام خيلي ساده و روشن است، از رفتار كاركنان انتقاد كنيد نه خود آنها! و نكته شگفت‌آور اينكه بسياري از مديران به اين رهنمود بديهي و ساده تجاهل مي‌كنند و آن را ناديده مي‌انگارند.

    ۱۸ بهمن ۱۳۸۹
  • افزايش اثربخشي نامه درخواست استخدامافزايش اثربخشي نامه درخواست استخدام

    براي افزايش اثربخشي نامه درخواست استخدام شش استراتژي را كه يك كارشناس امور شغلي پيشنهاد مي‌كند را بكار بگيريد.

    ۱۶ بهمن ۱۳۸۹
  • نوشتن يك درخواست شغل مؤثرنوشتن يك درخواست شغل مؤثر

    نامه را به يك مخاطب خاص بنويسيد. فردي كه فكر مي‌كنيد احتمالا كاري براي شما در نظر دارد.

    ۱۶ بهمن ۱۳۸۹
  • برخي اشتباهات كارجويان در نوشتن نامه درخواست شغل برخي اشتباهات كارجويان در نوشتن نامه درخواست شغل

    رعايت نكردن برخي اصول ،در نوشتن نامه درخواست شغل، از تاثير آن روي كارفرما مي كاهد. برخي اشتباهات كارجويان در نوشتن نامه درخواست شغل ممكن است در كارفرما تاثير منفي داشته باشد.

    ۱۶ بهمن ۱۳۸۹
  • توصيه هايي جهت نوشتن يك نامه استخدامي موفقتوصيه هايي جهت نوشتن يك نامه استخدامي موفق

    اگر بخواهيد كه به طور حرفه اي نامه را بنگاريد، حتماً بايد نامه شما خالي از اشتباهاتي نظير اشتباهات چاپي، املائي و دستوري باشد. بيشتر نامه هاي از اين دست به دليل چنين اشتباهاتي تاثير داده نمي شوند.

    ۱۶ بهمن ۱۳۸۹
  • ترغیب کارکنان به مشارکتترغیب کارکنان به مشارکت

    گفتن «حداکثر تلاشتان را بکنید» به کارکنان، تضمین‌کننده حصول بهترین نتیجه توسط آنها نیست، با تعیین هدف‌های مشخص و چالش‌برانگیز برای هر یک از کارکنان یا گرو‌های کاری می‌توان به موفقیت بیشتری دست یافت.

    ۱۶ بهمن ۱۳۸۹
  • پنج استراتژي جهت هوشمندانه کار کردنپنج استراتژي جهت هوشمندانه کار کردن

    فکر مي کنيد در يک ساعت کاري نمونه چند دقيقه تمرکز کامل داريد؟ ممکن است درک اين مطلب که اين زمان چقدر اندک مي باشد شما را متعجب کند.محققان نشان داده اند که اکثريت افراد ميتوانند بين 5 تا 10 دقيقه در هر ساعت کاري بيشتر موثر باشند.

    ۱۲ بهمن ۱۳۸۹
  • روشهاي مبارزه با فشار شغليروشهاي مبارزه با فشار شغلي

    فشار عصبي به عنوان يک واکنش حسي به وضعيت خارجي که نتيجه آن تغيير وضع جسمي، رواني و رفتاري کارکنان است، توصيف مي شود.

    ۱۲ بهمن ۱۳۸۹
  • جلسات تبادل نظر و توفان فکری (brainstorming) گروهيجلسات تبادل نظر و توفان فکری (brainstorming) گروهي

    برای دستیابی مجدد به تحولاتی چون آی پد، آمازون يا فیس بوک، آخرين چيزي كه نوآوران بالقوه به آن احتياج دارند، جلسات تبادل نظر و توفان فکری (brainstorming) گروهي است. آنچه پيشتازان آينده احتياج دارند داشتن اوقات فراغتي، براي فكر كردن مي‌باشد.

    ۱۰ بهمن ۱۳۸۹
  • عوامل بي‌انگيزگي كاركنانعوامل بي‌انگيزگي كاركنان

    گزينش، هدف‌هاي مبهم و نامشخص، نظام ارزيابي عملكرد، نظام قدرداني و پاداش‌دهي سازمان يا عدم توانايي مدير در نشان‌دادن و قبولاندن كارآمدي نظام‌هاي ارزيابي و پاداش‌دهي سازمان به كاركنان.

    ۱۰ بهمن ۱۳۸۹
تعداد کل: 99 صفحه 3 از 5
نتایج یافت شده: 0 مورد