مديريت کارکنان

تعداد کل: 99 صفحه 5 از 5
  • همكاریهمكاری

    كاركردن با یكدیگر به عنوان چشم پوشی از تفاوت های شخصی نیست بلكه به معنی درك تفاوتها و پذیرش آنهاست. به گونه ای كه با رویه هایی كه تیم در مورد آنها موافقت كرده، سازگار است.

    ۲۶ آبان ۱۳۸۸
  • شیوه رفتار با رؤساشیوه رفتار با رؤسا

    اگر یک بار بکوشید با رئیس تان هماهنگ باشید، به زودی متوجه می شوید که او همکار شماست، نه رئیس.

    ۲۵ آبان ۱۳۸۸
  • مدیریت هدفمند استعدادهامدیریت هدفمند استعدادها

    ز خود بپرسید تاکنون چه بخشی از اهداف استراتژیک از طریق استعداد‌های شایسته تحقق یافته است؟...

    ۲۵ آبان ۱۳۸۸
  • رعیت به جای ارباب رجوع!رعیت به جای ارباب رجوع!

    امر گرفتاری های بسیاری برای آنان به دنبال خواهد داشت، به طوری که علاوه بر خستگی روحی و جسمی مجبور به گرفتن مرخصی های متعدد می شوند ....

    ۲۵ آبان ۱۳۸۸
  • رموز بالابردن عزت نفس در محیط کاررموز بالابردن عزت نفس در محیط کار

    داشتن عزت نفس و احترام به خود و شناسایی ارزشهای فردی، برخورداری از اعتماد به نفس و ... در محیط کار و کل جامعه مساله بسیارمهمیاست که سبب ارتقای شغلی، حرفه ای و انگیرههای اجتماعی و فردی کارکنان یک سازمان می شود.

    ۲۵ آبان ۱۳۸۸
  • یادگیری مؤثرمعرفی یادگیری مؤثریادگیری مؤثرمعرفی یادگیری مؤثر

    واهند یاد بگیرند یا آن‌چه را یادگرفته اند، شناسایی كنند....

    ۲۵ آبان ۱۳۸۸
  • توان‌افزاییتوان‌افزایی

    بسیاری از اصولی را كه ما مبنای كار سازمان‌ها می‌دانیم، به چالش می‌گیرد و ما را به دگرگون ساختن آن اصول فرا می‌خواند. انواع چالش‌های محیط بیرونی، راه را بر نیروهایی هموار كرده‌اند كه از همه سو كاركنان و سازمان‌های آن‌ها را هدف قرار داده‌اند.

    ۲۴ آبان ۱۳۸۸
  • روش تدوین پیام‌های ارتباطی به‌گونه‌ای که کارکنان عملا از آن‌ها استفاده کنندروش تدوین پیام‌های ارتباطی به‌گونه‌ای که کارکنان عملا از آن‌ها استفاده کنند

    ین شرایط در گوشه‌ای خاک می‌خورند و در بدترین شرایط، مورد تمسخر عمومی قرار می‌گیرند....

    ۲۴ آبان ۱۳۸۸
  • راهکارهای افزایش سلامت اداریراهکارهای افزایش سلامت اداری

    ر سازمان‌ها را به‌عنوان برخی از عوامل بروز تخلف اداری در دستگاه‌ها معرفی می‌کند و برای رفع این معضل به مسائلی همچون اطلاع‌رسانی شفاف، ارشاد و راهنمائی و آموزش کارکنان توجه دارد....

    ۲۴ آبان ۱۳۸۸
  • ۲۴ آبان ۱۳۸۸
  • ۲۴ آبان ۱۳۸۸
  • نقش‌ فضاسازی‌ سازمانها در بهبود امور مدیریتی‌ و فعالیت‌ كاركنان‌نقش‌ فضاسازی‌ سازمانها در بهبود امور مدیریتی‌ و فعالیت‌ كاركنان‌

    بازسازی‌ و مدیریت‌ منابع‌انسانی‌ از فرآیندهای‌ مهم‌ پیشبردامور در هر سازمان‌، شركت‌ وكارخانه‌ای‌ است‌. توجه‌ به‌ فضاسازی‌ درمحیط كار - به‌ لحاظ تاثیرات‌ بسیاری‌كه‌ از لحاظ روانشناسی‌ دارد - درروحیه‌ و روند كاری‌ كاركنان‌ بسیار موثراست‌.

    ۲۴ آبان ۱۳۸۸
  • ۲۰ روش برای تحت تاثیر قرار دادن رئیس اداره۲۰ روش برای تحت تاثیر قرار دادن رئیس اداره

    همه می خواهند به بهترین وجه در محل کار ظاهر شـوند تا اطـمینـان یـابند که پله های ترقی را طی خواهند کرد و ترفیع رتبه خواهند گرفت. در این مورد فکر کنید، چه کـاری باید بکنید تا بتوانید از سایرین جلو افتاده و نظرها را جلب کنید؟

    ۲۴ آبان ۱۳۸۸
  • ۷ راه افزایش فروش در فروشگاههای بزرگ۷ راه افزایش فروش در فروشگاههای بزرگ

    آیا تاكنون برای خرید وتهیه ملزومات مورد نیاز خود به فروشگاه‌های بزرگ مراجعه كرده‌اید؟ بسیاری از مردم مایلند كالاهای مورد نیاز خود را به صورت هفتگی یا ماهانه از این نوع فروشگاه‌ها تامین كنند.

    ۲۴ آبان ۱۳۸۸
  • ۶ توصیه بنیادی برای پیشرفت در شغل۶ توصیه بنیادی برای پیشرفت در شغل

    آمادگی خوب لازمه پیشرفت شغلی موفقیت‌آمیز است. باید دقیقاً مشخص كنید كه از نظر شغلی به كجا می‌خواهید برسید، چه تواناییها و ویژگیهایی برای رسیدن به آن نیاز دارید، برای دستیابی به آن چه كاری باید انجام دهید.

    ۲۴ آبان ۱۳۸۸
  • بر اهداف اصلی تمرکز کنیدبر اهداف اصلی تمرکز کنید

    ابتدا حوزه‌های اصلی مسئولیت‌ کاری خود را مشخص کنید. تایجی را که باید تحقق یابد تا شما در شغل خود به بهترین وجه انجام وظیفه کرده باشید، فهرست کنید.

    ۲۴ آبان ۱۳۸۸
  • تک‌تک افراد سازمان مهم هستندتک‌تک افراد سازمان مهم هستند

    هر یک از کارکنان سازمان برای سازمانی که برای آن مشغول فعالیت هستند دارای مهارت‌ها و دانش حیاتی است.

    ۲۴ آبان ۱۳۸۸
  • عوامل حفظ انگیزش گروهیعوامل حفظ انگیزش گروهی

    انگیزش. ما اغلب این واژه را می‌شنویم. عموماً این لغت را در مورد رفتار انسان به‌کار می‌بریم یعنی حالتی ذهنی که ما را به انجام کارها وادار می‌کند.

    ۲۴ آبان ۱۳۸۸
  • رابطه بین رضایت کارکنان و رضایت مشتریرابطه بین رضایت کارکنان و رضایت مشتری

    تحقیقات تجربی مختلف نشان می‌دهد بین رضایت کارکنان شرکت و رضایت مشتری‌ها، رابطه مستقیم وجود دارد.

    ۲۴ آبان ۱۳۸۸
تعداد کل: 99 صفحه 5 از 5
نتایج یافت شده: 0 مورد