مديريت بازاریابی

تعداد قابل نمایش در صفحه:
صفحه ۱ از ۴
  •  کوچک شروع کنید اما جهانی بیندیشید کوچک شروع کنید اما جهانی بیندیشید

    یکی از چالش‌های همیشگی برای اقتصادهای نوظهور، ایجاد یک اقلیم مثبت برای رشد است؛ اقلیمی که در آن شرکت‌ها چه بزرگ و چه کوچک بتوانند بازارهایی داخل و خارج از کشور پیدا کنند. ادواردو سیروتسکی ملزر (Eduardo Sirotsky Melzer) شرکت EB Capital– یک ش...

    ۱۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴:۱۴ قبل از ظهر
  •  چگونه شرکت‌هایی مانند اپل به این جایگاه خاص رسیدند؟ چگونه شرکت‌هایی مانند اپل به این جایگاه خاص رسیدند؟

    برند و شرکت شما احتمالا به آن اندازه که تصور می‌کنید خاص نیست. در واقع، ممکن است برند شما بسیار معمولی باشد. شاید شما یک محصول جذاب را می‌فروشید یا اینکه سازمان‌تان را بسیار منسجم و کارآ نگه می‌دارید.

    ۱۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱:۵۰ قبل از ظهر
  • چگونه می‌توان با وجود مصرف‌کنندگان مقتدر امروزی موفق شد ؟چگونه می‌توان با وجود مصرف‌کنندگان مقتدر امروزی موفق شد ؟

    سرمایه‌گذاران در کار جدید خود موفق نمی‌شوند مگر اینکه نظر مصرف‌کنندگان را جلب کنند که در حال حاضر این امر با حضور مصرف‌کنندگان نسل جدید و با دسترسی سریع به اینترنت و تمام اطلاعات مربوط به خرید، کار بسیار دشواری است.

  • عشق به دارایی‌ها، محرک رشدعشق به دارایی‌ها، محرک رشد

    نتایج پژوهشی که در سال 2006 توسط جامعه‌شناسان انجام شد، بیان می‌کرد در چند دهه اخیر انزوای اجتماعی در آمریکا رو به افزایش بوده است .

  • هفت راه ارتباط با مشتريان از طريق نام تجاريهفت راه ارتباط با مشتريان از طريق نام تجاري

    اگر يك شركت تمايل دارد كه از طريق نام تجاري خود ارتباط عميق و معناداري با مشتريان خود پيدا كند، ناگزير است در جست‌وجوي نقاط مشترك، تمايلات و علايق واحد با آنها باشد. نام تجاري بايد قادر باشد قلب و روح مخاطب خود را تسخير كند.

  • سهم ذهني و سهم قلبي مشتري سهم ذهني و سهم قلبي مشتري

    ولي بايد توجه داشت اين شرط لازم است و شرط كافي نيست، يعني تنها با دانستن اين نكته كه خودمان چه توليد مي‌كنيم؟ به چه قيمتي مي‌فروشيم؟ چگونه آن را به دست مشتري مي‌رسانيم؟

  • قدرت برندقدرت برند

    نام‌های برند‌ها معمولا در بردارنده هدف برند هستند. ‌اين موضوع به خصوص در مورد نام‌های برندی که از همان ابتدا با هدف اطلاع‌رسانی در مورد برخی مشخصات برند به مشتریان ساخته شده‌اند صدق مي‌کند.

  • برند فروشگاهي و رضايت مصرف‌كنندگانبرند فروشگاهي و رضايت مصرف‌كنندگان

    یکی از مشکلاتی که مصرف‌کنندگان هنگام خرید محصولات مورد نیازشان با آن روبه‌رو هستند مشکل انتخاب یک برند از میان برند‌های مختلف و متنوع مي‌باشد.

  • روانشناسي مصرف‌كنندگان در دوران ركودروانشناسي مصرف‌كنندگان در دوران ركود

    در دوران پرزرق‌وبرق رفاه و اوج اقتصادي، ممكن است بازارياب‌ها فراموش كنند كه افزايش فروش تنها متاثر از تبليغات مناسب و محصولات جذاب نيست و خريدها مبتني بر درآمد، احساس اطمينان در مورد آينده، اعتماد به كسب‌وكار و اقتصاد و پذيرش سبك زندگي و ار...

  • برای اینكه نامگذاری تجاری بین دو شركت اثربخش باشد چه باید بكنیم؟برای اینكه نامگذاری تجاری بین دو شركت اثربخش باشد چه باید بكنیم؟

    ارزش افزوده شما باید همگام و همسو با بازار هدف شما باشد، این بدان معنی است كه باید بازار هدف به روشنی تعریف شود.

  • اول خرید کنید بعد پشیمان شویداول خرید کنید بعد پشیمان شوید

    جیمي ‌عاشق خرید است. او بیشتر درآمد خود را صرف خرید‌های مختلف مي‌کند. او اغلب هنگام خرید لذت و هیجان بسیار زیادی دارد و با انجام هر خرید انرژی فوق‌العاده‌اي مي‌گیرد.

  • رضایت مشتری = صرف زمان یا پول‌؟رضایت مشتری = صرف زمان یا پول‌؟

    میلر تایم، «لیو ریچلی»، این دو کمپین بازاریابی بسیار متفاوت از هم (یکی فروشنده نوشیدنی و دیگری خدمات‌رسان مالی) چه وجوه مشترکی با یکدیگر دارند؟

  • صفحه ۱ از ۴