مديريت بازاریابی

تعداد کل: 56 صفحه 1 از 3
  •  کوچک شروع کنید اما جهانی بیندیشید کوچک شروع کنید اما جهانی بیندیشید

    رکت سرمایه‌گذاری برزیلی که او موسس و مدیر ارشد آن است- را به‌عنوان کاتالیزور برای این نوع رشد می‌بیند. ...

    ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
  •  چگونه شرکت‌هایی مانند اپل به این جایگاه خاص رسیدند؟ چگونه شرکت‌هایی مانند اپل به این جایگاه خاص رسیدند؟

    برند و شرکت شما احتمالا به آن اندازه که تصور می‌کنید خاص نیست. در واقع، ممکن است برند شما بسیار معمولی باشد. شاید شما یک محصول جذاب را می‌فروشید یا اینکه سازمان‌تان را بسیار منسجم و کارآ نگه می‌دارید.

    ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
  • چگونه می‌توان با وجود مصرف‌کنندگان مقتدر امروزی موفق شد ؟چگونه می‌توان با وجود مصرف‌کنندگان مقتدر امروزی موفق شد ؟

    سرمایه‌گذاران در کار جدید خود موفق نمی‌شوند مگر اینکه نظر مصرف‌کنندگان را جلب کنند که در حال حاضر این امر با حضور مصرف‌کنندگان نسل جدید و با دسترسی سریع به اینترنت و تمام اطلاعات مربوط به خرید، کار بسیار دشواری است.

    ۲۸ تیر ۱۳۹۰
  • عشق به دارایی‌ها، محرک رشدعشق به دارایی‌ها، محرک رشد

    نتایج پژوهشی که در سال 2006 توسط جامعه‌شناسان انجام شد، بیان می‌کرد در چند دهه اخیر انزوای اجتماعی در آمریکا رو به افزایش بوده است .

    ۱۹ تیر ۱۳۹۰
  • هفت راه ارتباط با مشتريان از طريق نام تجاريهفت راه ارتباط با مشتريان از طريق نام تجاري

    اگر يك شركت تمايل دارد كه از طريق نام تجاري خود ارتباط عميق و معناداري با مشتريان خود پيدا كند، ناگزير است در جست‌وجوي نقاط مشترك، تمايلات و علايق واحد با آنها باشد. نام تجاري بايد قادر باشد قلب و روح مخاطب خود را تسخير كند.

    ۱۹ تیر ۱۳۹۰
  • سهم ذهني و سهم قلبي مشتري سهم ذهني و سهم قلبي مشتري

    ولي بايد توجه داشت اين شرط لازم است و شرط كافي نيست، يعني تنها با دانستن اين نكته كه خودمان چه توليد مي‌كنيم؟ به چه قيمتي مي‌فروشيم؟ چگونه آن را به دست مشتري مي‌رسانيم؟

    ۱۶ تیر ۱۳۹۰
  • قدرت برندقدرت برند

    نام‌های برند‌ها معمولا در بردارنده هدف برند هستند. ‌اين موضوع به خصوص در مورد نام‌های برندی که از همان ابتدا با هدف اطلاع‌رسانی در مورد برخی مشخصات برند به مشتریان ساخته شده‌اند صدق مي‌کند.

    ۳۱ فروردین ۱۳۹۰
  • برند فروشگاهي و رضايت مصرف‌كنندگانبرند فروشگاهي و رضايت مصرف‌كنندگان

    یکی از مشکلاتی که مصرف‌کنندگان هنگام خرید محصولات مورد نیازشان با آن روبه‌رو هستند مشکل انتخاب یک برند از میان برند‌های مختلف و متنوع مي‌باشد.

    ۲۳ اسفند ۱۳۸۹
  • روانشناسي مصرف‌كنندگان در دوران ركودروانشناسي مصرف‌كنندگان در دوران ركود

    زش‌هايي كه مصرف را تشويق مي‌كند، به انجام مي‌رسد....

    ۲۱ اسفند ۱۳۸۹
  • برای اینكه نامگذاری تجاری بین دو شركت اثربخش باشد چه باید بكنیم؟برای اینكه نامگذاری تجاری بین دو شركت اثربخش باشد چه باید بكنیم؟

    ارزش افزوده شما باید همگام و همسو با بازار هدف شما باشد، این بدان معنی است كه باید بازار هدف به روشنی تعریف شود.

    ۱۹ اسفند ۱۳۸۹
  • اول خرید کنید بعد پشیمان شویداول خرید کنید بعد پشیمان شوید

    جیمي ‌عاشق خرید است. او بیشتر درآمد خود را صرف خرید‌های مختلف مي‌کند. او اغلب هنگام خرید لذت و هیجان بسیار زیادی دارد و با انجام هر خرید انرژی فوق‌العاده‌اي مي‌گیرد.

    ۹ اسفند ۱۳۸۹
  • رضایت مشتری = صرف زمان یا پول‌؟رضایت مشتری = صرف زمان یا پول‌؟

    میلر تایم، «لیو ریچلی»، این دو کمپین بازاریابی بسیار متفاوت از هم (یکی فروشنده نوشیدنی و دیگری خدمات‌رسان مالی) چه وجوه مشترکی با یکدیگر دارند؟

    ۸ اسفند ۱۳۸۹
  • ۴ اسفند ۱۳۸۹
  • این واژگان را از ادبیات خدمات مشتری حذف کنیداین واژگان را از ادبیات خدمات مشتری حذف کنید

    ارائه خدمات عالی به مشتری همیشه پیچیده، پر هزینه یا فرآیندی نیست. گاهی اوقات با تغيیراتی بسیار ظریف در صحبت‌هایتان مي‌توانید به‌اين مهم دست یابید. با توجه به گفته‌هایتان مي‌توانید تفاوتی بزرگ با سایرین‌ايجاد کنید.

    ۳ اسفند ۱۳۸۹
  • انجام تحقیقات بازارانجام تحقیقات بازار

    پیش از آغاز به تولید یک محصول جدید، شرکت‌ها درگیر یک پروژه طولانی و خسته‌کننده مطالعه بازار می‌شوند تا بتوانند امکان موفقیت در بازار را اندازه‌گیری نمایند.

    ۳ اسفند ۱۳۸۹
  • سرمایه‌گذاران فرشتهسرمایه‌گذاران فرشته

    برای برخی سرمایه‌گذاران باتجربه، ابزارهای سنتی سهام، اوراق قرضه و سرمایه‌گذاری مشترک را می‌توان محدود و تحت تاثیر شدید نوسانات بازار دانست.

    ۳۰ بهمن ۱۳۸۹
  • قدرت طرز فکر مصرف‌کنندگانقدرت طرز فکر مصرف‌کنندگان

    مصرف‌کنندگان به هنگام خرید محصولات، دارای کدام طرز فکر (واقعی یا انتزاعی ) هستند؟ پاسخ داده شده به این سوال تاثیر مستقیمي‌بر میزان خرید آنها دارد.

    ۲۸ بهمن ۱۳۸۹
  • انتخاب مشتریان و تامين کنندگانانتخاب مشتریان و تامين کنندگان

    انتخاب مشتریان و تامين کنندگان یکی از تصمیمات استراتژیک هر شرکت تلقی مي‌شود‌.

    ۲۸ بهمن ۱۳۸۹
  • رضایت مشتریان منجر به وفاداری آنها مي‌شودرضایت مشتریان منجر به وفاداری آنها مي‌شود

    پس چرا برخی از سازمان‌ها مشتریانشان را با قراردادها اذیت مي‌کنند؟ آنها را مجبور به پرداختن جریمه در بسیاری از موارد مي‌کنند؟ چرا که این سیستم متاسفانه به آنها جواب داده است.

    ۲۷ بهمن ۱۳۸۹
  • روش بازارگرایی، مشتری در راس پیشرفت کاریروش بازارگرایی، مشتری در راس پیشرفت کاری

    شرکت تویوتا و دل ( Dell ) سیاست «بازارگرایی» را تنها برای مدتی کوتاه دنبال کردند، .....

    ۲۶ بهمن ۱۳۸۹
تعداد کل: 56 صفحه 1 از 3
نتایج یافت شده: 0 مورد