مديريت بازاریابی

تعداد قابل نمایش در صفحه:
صفحه ۴ از ۴
  • ارزش از نگاه مشتریارزش از نگاه مشتری

    جهانی شدن تجارت و اقتصاد و پویاتر شدن رقابت، نقش مشتریان را در سازمانها تغییر داده است نگاه امروز سازمانها به مشتریان تنها یک مصرف کننده صرف نیست. مشتریان در سازمانهای امروز در تولید کالا و ارائه خدمت، رویه های انجام امور و فرایندها ، توسعه...

  • مفهوم رضایت مشتری در بازارهای صنعتیمفهوم رضایت مشتری در بازارهای صنعتی

    مهمترین وجه تمایز بین رضایت مشتری در بازارهای صنعتی نسبت به بازارهای مصرفی در این است که عرضه کننده صنعتی برای سنجش رضایت با یک گروه و سیستم خریدار روبه رو می‌شود، نه یک فرد. در حقیقت او با سازمان مشتری (customer organization) طرف است، نه م...

  • ملاحظات رفتاری بازاریابی از دیدگاه اسلامیملاحظات رفتاری بازاریابی از دیدگاه اسلامی

    همان‌گونه که می دانیم، بازاریابی به تعبیری همان بازاریابی عقیده است: خواه منظور ما ازبازاریابی، ایده کلی فروش یک دارو (یا هر کالای مفید دیگر) باشد یا رفع یک نیاز از انسانها و یا کمک وخدمت به مردم. اما از بازاریابان انتقادهای زیادی به عمل می...

  • مدیریت هزینهمدیریت هزینه

    پیشرفت سریع و شگرف فناوری همراه با افزایش روزافزون رقابت در بازارهای جهان، مدیران واحدهای اقتصادی را به تولید محصولاتی با کیفیت بالا، ارائه خدمات مطلوب به مشتریان و در غایت کاستن از هزینه تمام شده کالا و خدمات ترغیب نموده است.

  • عوامل تشكيل‌دهنده قدرت خریدارانعوامل تشكيل‌دهنده قدرت خریداران

    - چنانچه خریداران به صورت متمرکز یا در مقادیر بالا خرید کنند‌، بر قدرت چانه‌زنی آنها افزوده مي‌شود‌. به ویژه‌، زمانی‌که تولید کالاها یا خدمات به سرمايه‌گذاری‌های ثابت زیاد نیاز داشته باشد مانند : تولید قوطی‌های فلزی‌، تصفیه ذرت و تولید انبو...

  • مهارت‌های مدیریتی اداره کسب و کارمهارت‌های مدیریتی اداره کسب و کار

    برای اداره کسب‌و‌کار خود به مهارت‌های مدیریتی زیادی علاوه بر دانش بازار نیاز دارید. اگر شما کسب‌و‌کار خود را شروع کرده‌اید باید تمام کارها‌، از خدمات‌دهی به مشتریان تا آماده سازی حساب‌ها را خودتان انجام دهید که اغلب مواقع کار سخت و دشواری ا...

  • ۱۰ عادت میلیاردهای خودساخته۱۰ عادت میلیاردهای خودساخته

    آن ها بزرگ فکر می کنند، اهل ریسک هستند، تمرکز دارند و ...

  • انتخاب عرضه كنندگان درطول زنجیره عرضهانتخاب عرضه كنندگان درطول زنجیره عرضه

    خرید به عنوان یك وظیفه استراتژیك كه تاثیر بسیار زیادی بر عملكرد شركت دارد، همواره مطرح بوده است. شاید مهمترین مرحله از وظیفه خرید نیز مربوط به گزینش و انتخاب عرضه كنندگان مناسب و شایسته باشد. بنابراین، باید توجه كافی به آن مبذول شود و مشارك...

  • یك روز فروشنده موفقیك روز فروشنده موفق

    فروشندگان موفق می دانند كه مشتریان چه خواسته ای دارند. مشتریان می خواهند كه شما این را درك كنید كه آنها خود را طرف مهمتر رابطه می دانند چون تصمیم گیری با آنهاست پس آنها رئیس هستند.

  • داده كاوی درمدیریت ارتباط بامشتریداده كاوی درمدیریت ارتباط بامشتری

    امروزه با حجم عظیمی از داده ها روبرو هستیم. برای استفاده از آنها به ابزارهای كشف دانش نیاز داریم. داده كاوی به عنوان یك توانایی پیشرفته در تحلیل داده و كشف دانش مورد استفاده قرار می گیرد.

  • برنامه ریزی استراتژیك مدیریت بازاربرنامه ریزی استراتژیك مدیریت بازار

    در این مقاله، چهار مرحله (جمع آوری اطلاعات، تجزیه و تحلیل و طبقه بندی اطلاعات، برنامه ریزی و كنترل، جرا) به عنوان اركان اصلی برنامه مدیریت بازار مطرح گردیده است كه هركدام به تنهایی و در مراحل جداگانه یا در یك چرخــه كامل و متوالی قابل تحلیل...

  • در جستجوی قهرمان‌های سرباردر جستجوی قهرمان‌های سربار

    سربار كسب و كار ، هزینه ای ضروری است كه به ندرت از آن به عنوان منشا مزیت رقابتی یاد می شود . اداره كردن واحدی كه به نوعی سربار محسوب می گردد، اعم از اینكه وظیفه آن حسابداری، مدیریت منابع انسانی ؛ فناوری اطلاعات و یا بازاریابی باشد ، در زمره...

  • صفحه ۴ از ۴