آخرین اخبار بازار سکه - اخبار امروز سکه در بازار سکه طلا

تعداد کل: 2382 صفحه 35 از 120
  • وجه تضمین اولیه قراردادهای آتی سکه طلا کم شد وجه تضمین اولیه قراردادهای آتی سکه طلا کم شد

    وجه تضمین اولیه قراردادهای آتی سکه طلا از روز ۵شنبه(۶آبان) پس از پایان روز معاملاتی، برابر با ۱۱.۵میلیون ریال تعیین می شود.

    ۴ آبان ۱۳۹۵
  • ثبات بهای سکه در بازار نقدی و آتیثبات بهای سکه در بازار نقدی و آتی

    بهای سکه در بازار نقدی و آتی بورس کالای ایران در حالی با افزایشی خفیف رو به رو شد که بهای دلار نوسانات متعددی را تجربه کرد، این در شرایطی بود که پیش‌بینی معاملات امروز اونس نیز روندثابت بود.

    ۳ آبان ۱۳۹۵
  • سکه بی‌مشتری ۱۳ هزار تومان گران شدسکه بی‌مشتری ۱۳ هزار تومان گران شد

    بازار سکه در روزهای اخیر با نوسانات نسبی همراه بود؛ به طوری که سکه تمام طرح جدید ۱۳ هزار تومان، نیم سکه ۳۰۰۰ تومان و ربع سکه ۱۰۰۰ تومان افزایش قیمت داشتند.

    ۳ آبان ۱۳۹۵
  • ثبات در بازار آتیثبات در بازار آتی

    ته و این در حالی است که بهای اونس در بازارهای جهانی طی همین مدت بیش از 20 دلار رشد کرده و به بالاتر از هزار و 265 دلار تا لحظه تنظیم این گزارش رسیده است. ...

    ۱ آبان ۱۳۹۵
  • تحلیل طلای آبشده، سکه آتی و نقدیتحلیل طلای آبشده، سکه آتی و نقدی

    همچنان بازار در بین سطوحی که در تحلیل های گذشته اعلام کرده بودیم در حال حرکت است، اما ظاهرا در حال ایجاد یک رنج فشرده نیز است که در سناریوهای پیش رو به آن خواهیم پرداخت.

    ۲۹ مهر ۱۳۹۵
  • سکه اتی ، پیرو نوسان دلار واونس طلا سکه اتی ، پیرو نوسان دلار واونس طلا

    کاهش بهای ارز در بازار داخلی در کنار افزایش بهای اونس در بازارهای جهانی موجب نوسان قیمت سکه در بازار نقدی و اتی بورس کالای ایران شد .

    ۲۸ مهر ۱۳۹۵
  • ۲۷ مهر ۱۳۹۵
  • امار معاملات آتی و گواهی سپرده سکه در مدار رشد امار معاملات آتی و گواهی سپرده سکه در مدار رشد

    آمار معاملات آتی سکه دیروز در بورس کالای ایران به 5 هزار و 700 قرارداد و ارزش آن به بیش از 663 میلیارد ریال رسید که نسبت به معاملات روز شنبه رشد111 درصدی را تجربه کرد.

    ۲۷ مهر ۱۳۹۵
  • سکه بهار ازادی در بازار نقدی و آتی ارزان شد سکه بهار ازادی در بازار نقدی و آتی ارزان شد

    با وجود این ک روز شنبه بهای دلار در بازار داخلی ثابت بود، اما قیمت سکه در بازار نقدی و آتی بورس کالای ایران به تاثیر از ریزش بهای اونس طی روز جمعه روند نزولی در پیش گرفت.

    ۲۶ مهر ۱۳۹۵
  • حجم معاملات آتی سکه به ۱۱ هزار قرارداد رسیدحجم معاملات آتی سکه به ۱۱ هزار قرارداد رسید

    حجم معاملات آتی سکه در بورس کالای ایران، با توجه به تعطیلات هفته گذشته به ۱۱ هزار و ۴۳۰ قرارداد و ارزش آن به بیش از یک هزار و ۳۳۲ میلیارد ریال رسید.

    ۲۴ مهر ۱۳۹۵
  • ارزانی ۳۰ هزار تومانی سکه و ادامه کاهش قیمت ارزانی ۳۰ هزار تومانی سکه و ادامه کاهش قیمت

    هت کاهش قیمت در سال جاری پشت سر گذاشت....

    ۱۸ مهر ۱۳۹۵
  • فاصله‌گیری قیمت آتی از نقدیفاصله‌گیری قیمت آتی از نقدی

    این وجود این‌بار چنین اتفاقی رخ نداد و شاخص ارزی همچنان به نوسانات خود زیر مرز 3 هزار و 600 تومان ادامه داد. ...

    ۱۸ مهر ۱۳۹۵
  • قیمت طلا و سکه در سراشیبی سقوطقیمت طلا و سکه در سراشیبی سقوط

    ر داخلی بیانگر آن است که به دنبال کاهش نرخ این کالا در بازارهای جهانی، قیمت های داخلی نیز با افت شدیدی مواجه شده تا جایی که هر گرم طلا در پایین ترین سطح خود به مبلغ 110 هزار و 95 تومان رسید .لازم به ذکر است که قیمت جهانی هر انس طلا در اواخر هفته گذشته 44 دلار کاهش یافت....

    ۱۷ مهر ۱۳۹۵
  • بازدهی سکه در قعر 95بازدهی سکه در قعر 95

    هفته مهرماه به منفی 5/ 2 درصد رسید که بیشترین میزان کاهش از ابتدای سال بود. افت اونس در بازارهای جهانی مهم‌ترین عاملی بود که زمینه‌ساز رکوردزنی سکه شد. اونس طلا تا ساعت 3 بعدازظهر روز پنج‌شنبه تا قیمت هزار و 265 دلار پایین رفته بود که نشان‌‌دهنده افت 1/ 4 درصدی نسبت به قیمت همین مقطع زمانی در پنج‌شنبه دو هفته پیش بود. همسو با افت بهای سکه، روز پنج‌شنبه دلار 3 تومان از ارزش خود را از دست داد و به قیمت 3 هزار و 592 تومان رسید. با وجود این افت، شاخص ارزی هفته گذشته 2/ 0 درصد افزایش قیمت را تجربه کرد. در حالی که این دومین رشد متوالی هفتگی شاخص ارزی بود، برخی فعالان اعتقاد دارند، روند افزایشی در هفته جاری ادامه پیدا نخواهد کرد و قیمت زیر سطح 3 هزار و 600 تومان به نوسانات خود ادامه خواهد داد....

    ۱۷ مهر ۱۳۹۵
  • رونق بازار آتی سکه و رشد 104 درصدی معاملات رونق بازار آتی سکه و رشد 104 درصدی معاملات

    تی سکه بورس کالای ایران طی روز سه شنبه در هر 5 سررسید با روند نزولی مواجه شد.بهای سکه در سررسید آبان ماه با نرخ یک میلیون و 130 هزار تومان معامله شد و کاهش 0.28 درصدی را تجربه کرد....

    ۱۵ مهر ۱۳۹۵
  • پرتاب سکه به ابتدای مردادپرتاب سکه به ابتدای مرداد

    ترین میزان کاهش روزانه از 23 تیرماه بود و فلز گرانبهای داخلی را تا کمترین قیمت از تاریخ 4 مردادماه پایین برد....

    ۱۵ مهر ۱۳۹۵
  • قیمت سکه در بازار تهران سقوط کردقیمت سکه در بازار تهران سقوط کرد

    رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: بالا رفتن ارزش سهام در آمریکا به ریزش شدید قیمت اونس جهانی طلا و در نتیجه، کاهش شدید قیمت سکه در بازار تهران منجر شد.

    ۱۴ مهر ۱۳۹۵
  • دلایل کاهش شدید قیمت سکه در بازار تهران اعلام شددلایل کاهش شدید قیمت سکه در بازار تهران اعلام شد

    رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: بالا رفتن ارزش سهام در آمریکا به ریزش شدید قیمت اونس جهانی طلا و در نتیجه، کاهش شدید قیمت سکه در بازار تهران منجر شد.

    ۱۴ مهر ۱۳۹۵
  • ریزش بهای اونس به معاملات آتی سکه رسید ریزش بهای اونس به معاملات آتی سکه رسید

    با وجود این که در نخستین روز هفته، دلار شروع پرهیجانی تجربه کرده بود، اما سکه با روند نزولی روبرو شد که به گفته کارشناسان عامل اصلی این افت ریزش بهای اونس طی روز جمعه در بازارهای جهانی بوده است.

    ۱۲ مهر ۱۳۹۵
  • تغییرات شش روزه قیمت انواع سکهتغییرات شش روزه قیمت انواع سکه

    بررسی تغییرات قیمت های این هفته انواع سکه نشان می دهد که هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید که در ابتدای هفته گذشته یک میلیون و ۱۱۷ هزار و ۷۰۰ تومان بوده در روز پنج شنبه به یک میلیون و ۱۱۵ هزار و ۱۰۰ تومان کاهش یافت.

    ۱۰ مهر ۱۳۹۵
تعداد کل: 2382 صفحه 35 از 120

سکه | اخبار سکه
قیمت سکه امامی,قیمت دلار آمریکا در بازار آزاد امروز,قیمت خرید سکه,قیمت طلا در حال حاضر,قیمت طلای ۱۸عیار,قیمت دلار در ایران امروز چنده,قیمت طلای 18 عیار در بازار امروز تهران,قیمت فروش طلا

نتایج یافت شده: 0 مورد