اخبار خودرو

تعداد کل: 1968 صفحه 29 از 99
  •  شیوه جدید کلاهبرداری از فروشندگان خودرو شیوه جدید کلاهبرداری از فروشندگان خودرو

    ه در این شگرد تیمی دو یا سه نفره از کلاهبرداران ابتدا با مراجعه به فروشنده یا فروشندگان خودرو اظهار می‌کند که حاضر است خودرو فرد فروشنده را با قیمت بالاتر به یکی از اقوام خود بفروشد و در ازای آن مبلغ مازاد بر نظر فروشنده باید به وی تعلق گیرد....

    ۱۹ آبان ۱۳۹۸
  •  فراخوان ابرخودروی مرسدس‌بنز فراخوان ابرخودروی مرسدس‌بنز

    شرکت خودروسازی مرسدس‌بنز در استرالیا فراخوانی را برای مدل‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ از ابرخودروی جی‌تی‌اس اعلام کرده است.

    ۱۹ آبان ۱۳۹۸
  •  خداحافظی ۱۱۰۰ مدیر با دایملر خداحافظی ۱۱۰۰ مدیر با دایملر

    شرکت خودروسازی دایملر آلمان بنا دارد تا ۱۱۰۰ جایگاه مدیریتی خود، برابر با ۱۰ درصد از این مشاغل در سرتاسر جهان را حذف کند. این تعدیل‌ها در راستای برنامه کاهش هزینه‌های دایملر و توسط اولا کالنیوس، مدیرعامل جدید این خودروساز اجرایی خواهد شد.

    ۱۹ آبان ۱۳۹۸
  •  بی‌قراری فیات برای ادغام با پژو بی‌قراری فیات برای ادغام با پژو

    جان الکام، مالک خودروسازی فیات-کرایسلر و میلیاردر مشهور ایتالیایی می‌گوید که این خودروساز آماده است تا فرصت‌های ناب ادغام با گروه خودروسازی پژو-سیتروئن در فرانسه را به بهترین نحو مورد استفاده قرار دهد.

    ۱۹ آبان ۱۳۹۸
  •  چالش حذف پژو ۴۰۵ چالش حذف پژو ۴۰۵

    در شرایطی که شرکت خودروسازی سایپا برنامه خود را به‌طور مشخص برای خروج پراید از خطوط تولید و محصولات جایگزین اعلام کرده، شرکت رقیب سایپا هنوز از برنامه خود برای حذف پژو ۴۰۵ خبری نداده است.

    ۱۹ آبان ۱۳۹۸
  •  ورود به تخلفات قطعه‌سازان ورود به تخلفات قطعه‌سازان

    در روزهایی که اوضاع تولید در صنایع خودرو و قطعه کشور چندان رو‌به‌راه نیست و واحدهای تولیدی به سختی و زیر ظرفیت فعالیت می‌کنند، بازداشت‌ها و بازجویی‌ها از «خودروسازی» به «قطعه‌سازی» نیز رسیده است.

    ۱۹ آبان ۱۳۹۸
  • تاثیرات حذف پراید و پژو ۴۰۵ بر قطعه‌سازان تاثیرات حذف پراید و پژو ۴۰۵ بر قطعه‌سازان

    سخنگوی انجمن سازندگان قطعات و مجموعه‌های خودرو به بیان تاثیرات حذف قریب‌الوقوع دو خودروی پراید و پژو ۴۰۵ از چرخه تولید سایپا و ایران‌خودرو، بر سازندگان قطعات این دو خودرو پرداخت.

    ۱۸ آبان ۱۳۹۸
  • ۱۸ آبان ۱۳۹۸
  •  تولید ۹ آئودی برقی در چین تولید ۹ آئودی برقی در چین

    شرکت خودروسازی آئودی آلمان بنا دارد تا دو سال آینده ۹ مدل جدید از خودروهای برقی را روانه بازار چین کند. این اقدام در راستای برنامه گروه فولکس‌واگن، شرکت مادر آئودی برای تسهیل تولید محصولات برقی در چین انجام خواهد شد.

    ۱۸ آبان ۱۳۹۸
  •  تعویق تعرفه‌های خودرویی علیه اروپا تعویق تعرفه‌های خودرویی علیه اروپا

    ژان کلود یونکر، رئیس کمیسیون اروپا که دوره ریاستش به زودی به پایان خواهد رسید معتقد است دونالد ترامپ تهدید اعمال تعرفه بر خودروهای وارداتی از اروپا را در هفته بعد عملی نمی‌کند.

    ۱۸ آبان ۱۳۹۸
  • ابهام توقف تولید خودروهای مونتاژی را بررسی کرد ابهام توقف تولید خودروهای مونتاژی را بررسی کرد

    که وابستگی زیادی به قطعات وارداتی داشتند، متوقف ماند. از جمله خودروهای فرانسوی و چینی که بخش زیادی از خطوط تولیدی خودروسازان را به خود اختصاص داده بودند. هر چند همزمان با لغو برجام، توسط رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا و پیش از اعمال رسمی تحریم‌های صنعت خودرو، تولید‌کنندگان کشور نسبت به واردات بسیاری از قطعات خودروهای مونتاژی اقدام کردند اما با اتمام قطعات مزبور تولید با مشکلاتی مواجه شد. آنچه مشخص است در مورد محصولات چینی عدم همکاری بانک کونلون و همچنین واهمه تولید‌کنندگان این کشور از تهدیدهای دونالد ترامپ رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا مانع از تداوم واردات قطعه از این کشور شد....

    ۱۸ آبان ۱۳۹۸
  •  شیوه ترخیص وارداتی‌ها حاشیه‌ساز شد شیوه ترخیص وارداتی‌ها حاشیه‌ساز شد

    دولت از سال گذشته طی دو نوبت مجوز ترخیص خودروهایی را که به‌طور قانونی وارد کشور شدند صادر کرد این در شرایطی است که یکشنبه گذشته بازهم مجوز خروج تعداد دیگری از خودروهای دپو شده صادر شد با این تفاوت که از مجوز هیات دولت خبری نبود. ...

    ۱۴ آبان ۱۳۹۸
  •  ایران در مسیر خودروهای خودران ایران در مسیر خودروهای خودران

    می از برقی‌ها، هیبریدها و خودران‌ها خواهد داشت؟ آیا اصلا قرار است خودروسازی ایران در مسیر چنین فناوری‌های مهمی قرار گیرد؟ اگر پاسخ مثبت است، چه اقداماتی تا به امروز برای طراحی و تولید خودروهای موردنظر انجام شده و چه زمانی به این فناوری خواهیم رسید؟ ...

    ۱۶ مهر ۱۴۰۱
  •  احتمال لغو تعرفه‌های خودرویی ترامپ احتمال لغو تعرفه‌های خودرویی ترامپ

    مضا کند، اما اتحادیه‌اروپا هنوز به توافقی با دولت ترامپ دست نیافته است. ...

    ۱۴ آبان ۱۳۹۸
  •  توافق ادغام پژو و فیات در دسامبر توافق ادغام پژو و فیات در دسامبر

    یک منبع آگاه به خبرگزاری رویترز گفت گروه خودروسازی پژو-سیتروئن و فیات-کرایسلر توافق کرده‌اند که در ابتدای ماه دسامبر توافق نهایی برای ادغام را به امضا برسانند. این دو خودروساز پیش‌تر اعلام کرده بودند که بنا دارند با امضای توافقی ادغام شوند.

    ۱۴ آبان ۱۳۹۸
  •  چشم دوختن تسلا به بازار هند چشم دوختن تسلا به بازار هند

    به نظر می‌رسد، بازار هند توجه برخی خودروسازان برقی بزرگ نظیر تسلا را به خود جلب کرده است.

    ۱۴ آبان ۱۳۹۸
  •  گلایه مشتریان از روند تحویل خودروها گلایه مشتریان از روند تحویل خودروها

    در حالی که خودروسازان کشور از به روز شدن تعهدات خود خبر می‌دهند، هنوز هم بخشی از ثبت‌نام‌کنندگان موفق به دریافت خودروهای خود نشده و نسبت به بدعهدی ایران خودرو و سایپا گلایه دارند.

    ۱۴ آبان ۱۳۹۸
  •  پشت‌پرده ادغام پژو و فیات پشت‌پرده ادغام پژو و فیات

    ت و سرمایه‌دار ایتالیایی بار دیگر به پاریس سفر کرد تا یک دیدار مهم با یکی از رهبران صنعت خودرو داشته باشد؛ اما این‌بار فرد موردنظر رابرت پژو، رئیس هلدینگ خانوادگی پژو بود. ...

    ۱۳ آبان ۱۳۹۸
  •  چرا قیمت‌ها در بازار افزایش یافت؟ چرا قیمت‌ها در بازار افزایش یافت؟

    ند. آنچه مشخص است افزایش قیمت، بیشتر در محصولات زیر ۱۰۰ میلیون تومان بازار رخ داده که در این بین نمی‌توان از روند صعودی قیمت دو خودرو پراید و ۴۰۵ گذشت....

    ۱۳ آبان ۱۳۹۸
  •  افول سواری‌های میان‌سایز افول سواری‌های میان‌سایز

    رابطه دوستانه بازار خودروی آمریکا با سواری‌های میان‌سایز مدت‌ها است پایان یافته و این روزها بازار خودروی این کشور به قبضه شاسی‌‌بلندها درآمده است.

    ۱۳ آبان ۱۳۹۸
تعداد کل: 1968 صفحه 29 از 99

اخبار خودرو

نتایج یافت شده: 0 مورد