قیمت روز و آنلاین طلا و سکه - ۱۳۹۵/۷/۲۴

 قیمت روز و آنلاین طلا و سکه - ۱۳۹۵/۷/۲۴
قیمت طلا و سکه در روز شنبه بعد از تعطیلات عاشورا تاسوعا، به شرح قیمت طلای 18 عیار 109 هزار و 735 تومان و قیمت سکه بهار آزادی طرح قدیم یک میلیون و 84 هزار تومان می باشد

امروزشنبه بیست و چهارم مهرماه، پس از چند روز تعطیلات عاشورا تاسوعا تا کنون قیمت هر انس طلا 1250 دلار بوده و قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار 109 هزار و 735 تومان است که نسبت به دیروز کاهش خیلی کمی داشته است.

بر اساس اعلان قیمت ها تا کنون قیمت نیم سکه بهار آزادی 551 هزار تومان و قیمت ربع سکه 291 هزار تومان و قیمت هر سکه گرمی تا کنون 180 هزار تومان می باشد.

همچنین قیمت سکه بهار آزادی طرح قدیم یک میلیون و 84 هزار تومان و همچنین  قیمت سکه بهار آزادی طرح جدید یک میلیون و 83 هزار و 600 تومان می باشد.

قیمت طلا و سکه در بازار تهران

قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم با ۲ هزار تومان کاهش به یک میلیون و ۸۳ هزار تومان رسید و سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید با ۱۶۰۰ تومان کاهش به نرخ یک میلیون و ۸۳ هزار و ۶۰۰ تومان معامله شد.
در مقابل، قیمت انواع نیم‌سکه و ربع‌سکه به ترتیب با افزایش ۲ و ۳ هزار تومانی، به ۵۵۱ هزار تومان و ۲۹۱ هزار تومان رسید. سکه یک‌گرمی اما بدون تغییر، به نرخ ۱۸۰ هزار تومان معامله می‌شود.
هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۲۵۱ دلار و ۵۰ سنت و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱۰۹ هزار و ۷۸۱ تومان قیمت خورد.

منبع خبر: سایت زر
  ۲۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۶:۶ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد