توسعه بانکداری جامع با رویکرد پاسخگویی

توسعه بانکداری جامع با رویکرد پاسخگویی
عضو هیئت مدیره بانک ملی ایران گفت: در بانکداری جامع، زیربنای اصلی مبتنی بر پاسخگویی و مشتری‌ مداری است.

سید ولی‌اله فاطمی اردکانی ، در بازدید از اداره امور شعب استان فارس به تبیین رویکردهای جدید حوزه بانکداری پرداخت و  گفت: مدیریت یک فرآیند دو سویه پرسشگر- پاسخگو است و مدیران باید برای طرح هرگونه پرسش، پاسخ راهبردی داشته باشند.

عضو هیئت مدیره بانک ملی در ادامه ضمن برشمردن رویکردهای موفق و ناموفق بانکداری دنیا افزود: لازمه شناخت عوامل کلیدی موفقیت، اقدام شجاعانه در تغییر رویکردهاست.

وی گفت: یکی از مصادیق مهم تغییر نگرش، نگاهی جدی و ریشه‌ای به مشتری محوری و خلق ایده‌هایی است که بازتاب آن در رضایتمندی مشتریان نمود پیدا می‌کند.

فاطمی افزود: ارتباط صمیمی با مشتری و توجه به نیازها و انتظارات وی به عنوان عضو مهم خانواده بانک، همواره در بانک ملی ایران به عنوان یک اصل مهم و اساسی مورد توجه مسئولان عالی بانک و کارکنان بوده است.

وی خاطر نشان کرد : در بانکداری جامع حق انتخاب خدمات با مشتری است و همکاران باید عملکرد خود را با سلایق و نظر مشتریان منطبق کنند.

عضو هیئت مدیره افزود: ارتباط این دو عنصر رفتار سازمانی( بانکدار و مشتری) در بانکداری جامع، مبتنی بر منافع سازمان است، چرا که در این رویکرد مشتری نیز خود را وفادار به حفظ و ارتقاء جایگاه سازمان می‌داند.

کریمی ، جذب منابع و تخصیص به واحدهای تولیدی و نیز توسعه اشتغال و رونق اقتصادی را مورد تأکید قرار داد و گفت: نقش بانک ملی ایران در توسعه طرح‌های خرد و کلان اقتصادی ارزنده و مطلوب بوده است و این روند همچنان ادامه خواهد یافت.

وی خواستار تلاش و جدیت بیشتر کارکنان در جلب رضایت مشتریان و تأمین انتظارات آنان شد.

کریمی ، جایگاه بانک ملی ایران در ذهن اقشار جامعه را رفیع توصیف کرد و افزود: بانک ملی ایران از دیرباز مورد وثوق و اعتماد مردم بوده است.

منبع خبر: خبر گزاری صدا و سیما
  ۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۹:۵۳:۱۰ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد