به گزارش روابط عمومي بانك صادرات ايران، اين بانك در راستاي جلب رضايت مشتريان، ارتقاي کيفي خدمات، تنوعبخشي به محصولات و توسعه بانکداري الکترونيک، نسبت به صدور و تحويل انواع کارت بانکي به مشتريان و متقاضيان در اسرعوقت اقدام ميكند. بر اين اساس تا پايان شهريورماه سال١٣٩٥ بيش از ٦١ میلیون انواع کارت الكترونيكي صادر و تحويل مشتريان داده است. استقبال متقاضيان از خدمات كارتهاي سپهر، رشد ٣٥ درصدي تعداد اين كارتها را بهدنبال داشته و مجموع تعداد اين گونه كارتها به حدود ٤٣ ميليون كارت رسيده است.
اين گزارش حاکي است از بين انواع کارتهاي الکترونيکي، کارتهاي سپهر با توجه به قابليتهاي زياد آن که امکان دريافت و انتقال وجه از طريق دستگاههاي خودپرداز، خريد online از طريق بسترهاي اينترنتي، خريد با استفاده از دستگاههاي پايانه فروش و... را براي مشتريان فراهم ميسازد بيشتر مورد استقبال قرار گرفته است. دارندگان سپهرکارتها ميتوانند از خدمات متنوع دستگاههاي خودپرداز، خدمت پرداخت تلفني قبوض و تلفنبانک از طريق سامانه صداي سپهر (٠٩٦٠٢)، پايانههاي فروش نصب شده در فروشگاههاي معتبر سراسر کشور و دستگاههاي کارتخوان شعب استفاده كنند. بانك صادرات ايران با ٢٥٦٣ شعبه در سراسر کشور، نصب و راه اندازي بيش از ٥٢٥ هزار دستگاه کارتخوان متصل به حسابهای این بانک، انجام روزانه بيش از ٢٠ ميليون تراكنش آني و ارائه انواع خدمات متنوع نوین بانکی بهعنوان بزرگترین بانک بورسی کشور نقش موثری در توسعه و نهادینه کردن فرهنگ بانکداری الکترونیک در جامعه ایفا كرده است.