بانک صادرات ایران به منظور پاسخگویی بیشتر به نیاز مخاطبان، خدمات جدیدی در سامانه بانکداری اینترنتی خود عملیاتی کرد. به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک بهمنظور تامین نیاز مشتریان طراحی خدمات مطابق با خواسته آنها را در دستور کار قرار داده است. در این راستا خدمات جدیدی را روی سامانههای اینترنت بانک ويژه اشخاص حقیقی و حقوقی عملیاتی کرد. بر این اساس مشتریان حقیقی میتوانند علاوهبر خدمات قبلی از خدمات جدیدی از قبیل دريافت مانده كارت (سپهركارت و بنكارت) و مرتبسازي حسابها در منوی تنظیمات برای نمایش حسابها در انوع خدمات به ترتیب موردنظر مشتری برخوردار شوند.
همچنین بانك صادرات سامانه بانکداری اینترنتی، ویژه اشخاص حقوقی و حقیقی مشترک (BIB) را نيز ارتقا داده است و این گروه از مشتریان میتوانند علاوهبر خدماتی که قبلا دریافت میکردهاند از خدماتی همچون: مرتبسازی حسابها در منوی تنظیمات براي نمایش حسابها در انواع خدمات به ترتیب مورد نظر مشتری، انتقال وجه کارت به کارت براي اشخاص حقیقی مشترك، انتقال وجه دستهای به حساب سایرین (درون بانکی)، پرداخت قبض، مدیریت شناسه قبضهای شناخته شده، دریافت مجدد رسید قبضهای پرداخت شده بهرهمند شوند. اين گزارش ميافزايد بانک صادرات ايران همگام با پیشرفت فناوریهای جدید بسترهاي لازم براي توسعه خدمات بانکداری بر پایه اینترنت و تلفن همراه را فراهم كرده است. شايان توجه است این بانک بهمنظور افزایش رضایتمندی مشتریان و پاسخگویی به نیاز فعالان اقتصادی و بازرگانان سامانه اینترنت بانک ویژه حسابهای حقوقی و مشترک (BIB-Business Internet Banking) را عملیاتی كرده که طی آن مشتریانی که دارای حساب حقوقی یا مشترکند (مانند شرکتها، سازمانها و...) میتوانند از خدمات بانکی متنوع بر بستر اینترنت بهرهمند شوند.