بیمه ایران در ایام اربعین 952 میلیون تومان خسارت پرداخت کرد

بیمه ایران در ایام اربعین 952 میلیون تومان خسارت پرداخت کرد
در مجموع در این ایام 434 مورد اعلام خسارت مالی شد که تیمهای پرداخت خسارت بیمه ایران با قابلیت اختیار نامحدود در برآورد و پرداخت خسارت و همچنین پرداخت الکترونیکی در صحنه تصادف به زیان دیده 952 میلیون تومان به خسارت دیدگان پرداخت کردند.

عباس فراشیانی در مصاحبه اختصاصی گفت: دراین ایام علاوه بر اعزام 16 تیم پرداخت خسارت سیار ، شعب بیمه ایران در استانهای همدان، ایلام، کرمانشاه و خوزستان در آماده باش کامل بودند تا به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی کامل انجام شود.
وی گفت: در مجموع در این ایام 434 مورد اعلام خسارت مالی شد که تیمهای پرداخت خسارت بیمه ایران با قابلیت اختیار نامحدود در برآورد و پرداخت خسارت و همچنین پرداخت الکترونیکی در صحنه تصادف به زیان دیده 952 میلیون تومان به خسارت دیدگان پرداخت کردند.
وی گفت: 26 مورد نیز پس از اعلام خسارت و بررسی ازجانب کارشناسان ما بدلیل آنکه خسارت جزئی بود و مقصر نخواست تخفیفاتش از بین برود بصورت نقدی ازجانب مقصر به زیان دیده پرداخت شد.
مدیر اتومبیل بیمه ایران افزود: در همین مدت 132 مورد اعلام خسارت بود که مقصر ، بیمه نامه سایر بیمه گرها را داشت و کارشناسان ما با حضور در صحنه تصادف به راهنمایی و مشاوره پرداختند.
وی گفت: امسال بیشتر خسارات مالی بود و خسارت جرحی 6 مورد در مهران و 3 مورد در چذابه و شلمچه گزارش شد که به آن نیز رسیدگی انجام دادیم.

منبع خبر: خبرگزاری صدا و سیما
  ۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۸:۵۹:۵۷ قبل از ظهر
برچسب ها:
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد