به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر سهمانی، مدیرعامل بانک با اعلام این مطلب افزود: بانکداری سنتی و تک محصولی منجر به شکست است. باید نگاه به مشتریان، متکثر و متنوع باشد و با طبقهبندی مشتریان، برای هر یک از آنها نسخه متفاوتی از خدمات ارائه کنیم. وی با اشاره به ظرفیتهای ویژه بانک رفاه گفت: بانک رفاه یکی از با ظرفیتترین بانکهای کشور است و این آمادگی را دارد که به حوزههای اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی خدماتی با کیفیت لازم را ارائه کند. ضمن اینکه بنا داریم تعاملات بانک را با صندوق توسعه ملی بیش از پیش کنیم.مدیرعامل بانک رفاه افزود: آموزش میتواند شور و نشاط سازمانی ایجاد کند. لازم است دانش نوین مالی، اقتصادی و بانکی فراگرفته شود و از هر فرصتی برای یادگیری استفاده کرد. مدیرعامل بانک رفاه گفت: مشتری محوری یکی از مهمترین استراتژیهای بانک رفاه است، به همین منظور تغییرات ساختاری در بانک ایجاد شده که در آینده تقویت هم میشود.