جواهر درمانی با زمرد

جواهر درمانی با زمرد
یکی از رب‌النوع‌ها در میان جواهرات است که قادر به القاء کیفیت‌های الهی از طریق زیبایی و قدرت طیف‌هایش است ...

یکی از رب‌النوع‌ها در میان جواهرات است که قادر به القاء کیفیت‌های الهی از طریق زیبایی و قدرت طیف‌هایش است. این نور سبز که از اختلاط نورهای آبی و طلایی ایجاد می‌شود، تلالویی را که نشانگر خلاقیت است، ارائه می‌دهد.

- نور و رنگ آبی، بیانگر لایتناهی بودن روح است

زمرد تحت تاثیر ستاره‌های ونوس (ناهید- زمرد) و ماه قرار دارد. معادن زمرد فراوانی در کشورهای برزیل، کلمبیا و مکزیک و کشورهای آمریکای جنوبی و مرکزی وجود دارند . زمان قدیم در این کشورها از زمرد در معابد و مراسم ویژه استفاده می‌کردند. زمرد مظهری از تولد و زندگی است که در بدن روح برتر با توانایی‌های خلاق و هنری شکوفا خواهدشد. این جواهر آرام‌بخش و مولد احساس همدری بوده، موجب ایجاد صلح، آرامش و هماهنگی در بدن، قلب و روح می‌شود، حامل قدرت است و ما را به نیروهای طبیعی مجهز می‌کند.

زمرد دارای دو خصوصیت انرژی‌بخش و آرام‌بخش است که باعث شارژ کردن و آرامش بخشیدن ما می‌شود. طیف قوی و روشن زمرد دارای خاصیت مغناطیسی و تقویت‌کننده است. زمرد نیز مشابه اشعه لیزر طیف‌های خود را متمرکز و هدایت می‌کند و درنتیجه مسیر بیماری را تغییر می‌دهد. این جواهر باارزش، ارتعاشاتی از تعادل، درمان و صبر بیکران را به کسانی که نیازمند هم‌آهنگی و الهام هستند ارائه می‌دهد و ما را به آرامش درونی مجهز می‌کند.

سنگ زمرد به فرم‌های طبیعی و دست‌نخورده یا به صورت تراش خورده، دارای نیروی درمان‌کننده موثری است. انواع کدرتر زمرد را به‌طور معمول برای درمان امراض جسمی به‌کار می‌برند و کاربرد آنها برای درمان عوارض روحی (احساسی) کمتر است. انواع شفاف زمرد را برای مدیتیشن و درمان به‌کار می‌برند.

در مصر و مشرق زمین باور بر این بوده است که زمرد دارای خصوصیات درمان‌بخشی فوق‌العاده برای چشم‌ها است و از این سنگ برای محافظت در مقابل چشم بد(چشم زخم) نیز استفاده می‌کردند. جواهرسازان گاه از آب زمرد برای رفع خستگی چشم‌ها استفاده می‌کنند.

 این جواهر مظهر فراوانی و ثروت است و برای آوردن این خصوصیات به زندگی‌تان توصیه می‌شود که هرکسی آب زمرد را به مدت سه تا هفت روز بنوشد. زمرد را به مدت یک‌شب در لیوان آب قرار دهید و صبح روز بعد زمرد را از لیوان آب خارج کنید و آب موجود درلیوان را با روحیه مثبت و شکرگزاری بنوشید. به این ترتیب شما عصاره زمرد را می‌نوشید. به‌همان‌گونه که عصاره گل‌ها و گیاهان را مصرف می‌کنید و عصاره گل‌ها و گیاهان بر روی جسم اتری شما اثر می‌گذارند.

توصیه می‌شود که زمرد را به تنهایی یا به همراه الماس به‌کار ببرید. الماس بیانگر نور سفید است. اگر زمرد را همراه با جواهرات دیگر مصرف کنید قدرت زمرد کم شده یا خنثی می‌شود.

منبع خبر: نشریه طلا جواهر
  ۲۵ اردیبهشت ۱۳۸۸ ساعت ۴:۲۸:۵ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد