رونمايي از طرح‌هاي جديد بانك ملت، سامانه "مدت"

رونمايي از طرح‌هاي جديد بانك ملت، سامانه "مدت"
بانك ملت از طرح‌هاي جديد خود از جمله سامانه "مدت" (مديريت درخواست تسهيلات) رونمايي كرد.
بانك ملت از طرح‌هاي جديد خود از جمله سامانه "مدت" (مديريت درخواست تسهيلات) رونمايي كرد.
به گزارش خبرنگار بانك و بيمه خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، علي ديواندري در يك نشست خبري از طرح‌هاي جديد خدماتي بانك ملت رونمايي كرد.
وي با اشاره به راه‌اندازي سامانه مدت، مديريت درخواست تسهيلات كه براي تسهيلات خرد در نظر گرفته شده است، گفت:‌ با راه اندازي اين سامانه درخواست و پيگيري تسهيلات خرد براي مردم آسان‌تر مي‌شود. و تفكيك بين انواع تسهيلات برقرار مي‌شود.
به گفته وي حضور مردم براي اخذ تسهيلات خرد مي‌تواند براي بانك ارزش‌آفرين باشد.
ديواندري همچنين از ارائه خدمات به واحدهاي صنفي كوچك گفت: دو ميليون واحد صنفي مي‌توانند كارهاي بانكي خود را در داخل فروشگاه‌هايشان انجام بدهند.
وي همچنين از پرداخت منظم حقوق براي نظم بخشيدن به كار بنگاه‌ها كه اعتبار لازم نزد بانك را دارند به طور منظم در اول هر ماه خبر داد.
مديرعامل بانك ملت همچنين تغيير شعار سازماني بانك كه تفاوت را احساس كنيم، رونمايي كرد.
وي با اشاره به كاهش هفت درصدي مطالبات معوق بانك ملت در سال 89 گفت: دو سال و نيم از خصوصي‌سازي بانك مي‌گذرد و پس از پيوستن به بازار سرمايه تغييرات بنيادي در حوزه‌هاي مختلف ايجاد شده و برنامه استراتژيك و عملياتي تدارك ديده شده است. البته بانكي كه 30 سال در فضاي دولتي كار كرده نمي‌تواند يك شبه تغييرات بنيادين ايجاد كند و اين تغييرات بايد تدريجي و مستمر باشد.
او بازدهي مناسب و نقدشوندگي سهام بانك ملت در بورس را از جمله مزيت‌هاي آن دانست و گفت: در طول مدت ورود به بورس سود سهام بانك هميشه با تغيير مثبت روبرو بوده و امسال سود هر سهم به 387 ريال رسيده است و براي سال جاري هم سود 350 ريالي پيش‌بيني شده است.
ديواندري به رشد 30 درصدي ميزان سپرده‌هاي بانك ملت در سال گذشته اشاره كرد و گفت: اين بانك از لحاظ رشد سپرده‌ها جزو بانك‌هاي برتر بوده است.
وي به افزايش سرمايه بانك به دو هزار ميليارد تومان اشاره كرد و گفت: در ابتداي سال جاري 300 ميليارد تومان و در ادامه 400 ميليارد تومان ديگر براي حساب سرمايه بانك منظور خواهد شد.
مدير عامل بانك ملت از پرداخت 1.5 ميليارد دلار بدهي دولت به اين بانك از محل تهاتر تسهيلات حساب ذخيره‌سازي و واگذاري سهام قابل عرضه در بورس خبر داد. 
منبع خبر: ایسنا
  ۲۱ تیر ۱۳۹۰ ساعت ۸:۴۵:۷ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد