افزایش سهم بیمه عمر در اولویت ماست

افزایش سهم بیمه عمر در اولویت ماست
مدیرعامل بیمه ایران: هر ایرانی با پرداخت حداقل 50 هزار تومان در ماه می توانند بیمه عمر "مان" را خریداری کنند.

محسن پور کیانی درحاشیه اعطای بیمه نامه عمر به تعدادی از بازیگران کشورمان افزود : البته مردم می توانند هر چقدر که می خواهند مثلاً یک یا دو میلیون تومان در ماه دراین بیمه سرمایه گذاری کنند اما اینطور نیست که خرید این بیمه برای همه نیاز به مبلغ قابل توجه داشته باشد.
وی افزود : مان ، مزایای زیادی دارد و بر خلاف تصور برخی که فکر می کنند فقط در صورت فوت بیمه نامه عمر به ورثه مستمری می دهد در بیمه نامه مان پس ازطی مدت قرارداد مانند 10 یا 15 سال به خودبیمه شونده ، مستمری بازنشستگی پرداخت می شود.

مدیرعامل بیمه ایران گفت : همچنین این بیمه نامه در موقع بیماریهای خاص و سوانح نیز هزینه های درمان و پرداخت خسارات را برعهده دارد.
وی اظهار داشت : متاسفانه برخلاف کشورهای توسعه یافته که سهم بیمه زندگی در سبد بیمه ای انها بیش از 50 درصد است ، سهم این بیمه در کشورمان فوق العاده پایین است وما امروز با اعطای این بیمه نامه به هنرمندان کشورمان درصدد اشنا کردن جامعه هنری به مزایای این بیمه نامه هستیم.

وی با اشاره به تکلیف وزارت اقتصاد برای حرکت قویتر بیمه ها درافزایش بیمه های عمر وپس انداز گفت : یکی از راههای این کار معرفی ان به مردم و اشنا کردن هنرمندان کشوراست که نفوذ زیادی بین مردم دارند.

پورکیانی گفت : هنرمندان علاوه براینکه می توانند از مزایای این بیمه ها استفاده کنند،با تاثیر گذاری برمردم می توانند عامل خوبی برای آشنایی مردم با این بیمه ها باشند.دراین جلسه به تعدادی از هنرمندان کشورمان بیمه های مان اعطا شد.

منبع خبر: خبر گزاری صدا و سیما
  ۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۷:۴۲:۲۹ قبل از ظهر
برچسب ها:
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد