حراج انواع سکه بهار آزادی در بانک کارگشایی در دو نوبت صبح و عصر

حراج انواع سکه بهار آزادی در بانک کارگشایی در دو نوبت صبح و عصر
بانک کارگشایی همچون هفته های گذشته در تمام روزهای هفته به جز پنجشنبه ها در دو نوبت صبح و عصر جلسات حراج انواع سکه بهار آزادی را برگزار می کند.
کمره ای در پاسخ به این پرسش که ایا در زمان فروش انواع سکه بهار ازادی در بانک کارگشایی هم تغییری ایجاد شده است ، گفت: بانک کارگشایی همچون هفته های گذشته در تمام روزهای هفته به جز پنجشنبه ها در دو نوبت صبح و عصر جلسات حراج انواع سکه بهار آزادی را برگزار می کند. وی افزود : در صورت کاهش تقاضا برای خرید انواع سکه بهار ازادی در بانک کارگشایی جلسات حراج ، یک نوبته خواهد شد.
بانک کارگشایی وابسته به بانک ملی ایران یکی از مجراهای عرضه انواع سکه بهار ازادی و سکه گرمی بانک مرکزی است. در جلسات حراج این بانک ، انواع سکه بهار ازادی از جمله سکه یک گرمی در بسته های صد قطعه ای و به طور مستقل ، عرضه و به بالاترین قیمت پیشنهادی فروخته می شود.
شعبه اصلی بانک کارگشایی در غرب میدان محمدیه ، خیابان مولوی تهران است. مدیر کل ریالی و نشر بانک مرکزی درباره میزان پیش فروش سکه گفت : تاکنون بیش از هشت میلیون و 600 هزار قطعه سکه تمام بهار آزادی پیش فروش شده است. کمره ای افزود: همچنین در 9 ماه نخست امسال علاوه بر شمش های یک و 12کیلو گرمی حدود 3 و نیم میلیون قطعه معادل سکه تمام بهارآزادی به صورت نقدی در واحدهای بانک کارگشایی خریداری شده است. این مقام مسئول در بانک مرکزی با اشاره به کاهش روند پیش خرید و خرید سکه بهار ازادی در روزهای اخیر گفت : افزایش نرخ سود سپرده ها ، اوراق مشارکت و گواهی سپرده نقش مهمی در کاهش تقاضا برای خرید یا پیش خرید سکه بهار ازادی داشته است.
وی افزود : مجموعه این اقدامات ، وضع متعادلی را در بازارسکه ایجاد کرده و تقاضا در مقایسه با روزهای نخست پیش فروش به طور محسوسی کاهش یافته است. کمره ای ، پیش فروش سکه را گامی مهم در ایجاد ثبات نسبی و کاهش التهاب بازار توصیف کرد و گفت: البته قیمت جهانی طلا و قیمت دلار در تعیین قیمت سکه نقش اصلی ایفا می کند. 
شما می توانید آخرین اخبار طلا، سکه و ارز را از اینجا ببینید.          
منبع خبر: واحد مرکزی خبر
  ۲۹ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۷:۴۰:۲۳ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد