توزیع اسکناس‌ نو از فردا تنها در 3 بانک

توزیع اسکناس‌ نو از فردا تنها در 3 بانک
درحالی پیش از این مسئولان بانک مرکزی از توزیع اسکناس نو در تمامی بانکها خبر داده بودند که روابط عمومی این بانک از توزیع اسکناس نو از فردا تنها در سه بانک ملی، اقتصاد نوین و کارآفرین خبر داد.
روابط‌عمومی بانک مرکزی اعلام کرد: توزیع اسکناس ‌نو از روز چهارشنبه 17 اسفندماه سال جاری آغاز خواهد شد.
این گزارش می‌افزاید: به منظور‌تامین نیازهای مردمی و در‌ آستانه سال جدید، بانک‌مرکزی از طریق شعب منتخب بانکهای ملی ایران (30 شعبه در تهران و امور شعب استانها)، اقتصاد نوین و کار‌آفرین ( 30شعبه در سطح شهر تهران) اسکناس نو توزیع می‌کند و این اقدام تا پایان اسفندماه ادامه خواهد یافت.
اداره نشر اسکناس و خزانه بانک مرکزی همچنین به بانکهای فوق تاکید کرده است علاوه بر درج اسامی شعب ، نشانی، شماره تماس شعب منتخب خود‌ در پایگاه اطلاع‌رسانی بانک مربوطه ، بر حسن اجرای امور نیز نظارت کافی داشته باشند.
پیش از این عباس کمره‌ای مدیرکل ریالی و نشر بانک مرکزی با تأکید براینکه بانک‌ کارآفرین تنها مأمور توزیع اسکناس نو نیست، از برنامه ویژه سیاست‌گذار پولی برای توزیع اسکناس شب عید توسط تمام بانک‌ها خبر داد.
عباس کمره‌ای در پاسخ به این پرسش که آیا بانک مرکزی قصد ندارد از سایر بانک‌ها نیز در کنار بانک کارآفرین برای توزیع اسکناس نو کمک گیرد، گفته بود: فقط بانک کارآفرین مأمور توزیع اسکناس نو نیست بلکه بانک مرکزی از سایر بانک‌ها نیز در شب عید در این خصوص کمک خواهد گرفت.
شما می توانید آخرین اخبار طلا، سکه و ارز را از اینجا ببینید.          
منبع خبر: خبرگزاری فارس
  ۱۶ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۶:۳۳:۴۳ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد