مجموعه های ورزشی بزرگ زیرپوشش بیمه ملت

مجموعه های ورزشی بزرگ زیرپوشش بیمه ملت
مجموعه های ورزشی بزرگ کشور زیرپوشش بیمه ملت درآمدند.

به نقل از روابط عمومی بیمه ملت ؛ ورزشگاه آزادی، شهید شیرودی، پیست اسکی دیزین و مجموعه ورزشی انقلاب زیرپوشش بیمه ملت قرار گرفت.

این قرارداد در قالب بیمه نامه های سازه های تکمیل شده(C.E.C.R) همزمان با پوشش بیمه ای تمام خطر اموال و قسمت دوم بیمه مسولیت اشخاص ثالث (تماشاچیان) به صورت بسته و بیمه مسولیت کارفرما به صورت مجزا صادر شده است.

پیش از این نیز بیمه های مهندسی و مسولیت چندین ورزشگاه های در حال احداث توسط بیمه ملت پوشش بیمه داده شده بود.

همچنین کارخانه لاستیک دنا با ظرفیت تولیدی بالغ بر 35 هزار تن در سال تحت پوشش بیمه ملت درآمد.

شرکت تولیدی لاستیک دنا در سال 1353 با مشارکت شرکت بریجستون ژاپن و با نام بریجستون ایران تاسیس و در سال 1355 با ظرفیت بیست هزار تن در سال در زمینه تولید انواع تایر بایاس در گروههای سواری، وانتی، اتوبوسی، باری و کشاورزی، تایرهای رادیال سواری و همچنین تیوب و فلپ آغاز بکار کرد. پس از انقلاب اسلامی در سال 1359 شرکت تحت پوشش سازمان صنایع ملی قرار گرفت و در سال 1363 همه سهام بریجستون ژاپن به سازمان صنایع ملی منتقل شد و همزمان به شرکت تولیدی لاستیک دنا تغییر نام داد.

در حال حاضر کارخانه تولیدی لاستیک دنا با ظرفیتی بالغ بر 35 هزار تن در سال دومین تولیدکننده داخلی از نظر تناژ تولیدی است.

بنابراین گزارش ؛ شرکت بیمه ملت به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر و عید نوروز، در جشنواره عیدانه خود که از تاریخ 12 بهمن ماه آغاز می شود و تا 14 فروردین ماه سال 96 ادامه دارد، تخفیف های ویژه ای را برای هموطنان عزیز در نظر گرفته است.

خریداران بیمه نامه های زندگی، بدنه اتومبیل، عمر و حوادث، مسئولیت، آتش سوزی و باربری می توانند از تخفیف 10 تا 50 درصدی در رشته های مذکور بهره مند شوند.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نمایندگی های فروش بیمه ملت در سراسر کشور مراجعه یا با مرکز ارتباط با مشتریان بیمه ملت با شماره تلفن 85333-021 تماس بگیرند.

منبع خبر: خبر گزاری صدا و سیما
  ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۷:۱۸:۳۷ قبل از ظهر
برچسب ها:
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد