گروه های پرداخت خسارت سیار بیمه ایران

گروه های پرداخت خسارت سیار بیمه ایران
مدیرعامل بیمه ایران گفت: 20 گروه از کارشناسان پرداخت خسارت سیار از فردا تا پایان تعطیلات نوروز 96 در مبادی ورودی استان تهران در کنار پلیس راه حضور خواهند داشت.

محسن پورکیانی افزود: این کارشناسان بدون سقف می توانند خسارات وارد شده به هموطنان را ارزیابی و در محل با تشکیل پرونده الکترونیکی به حساب شبا آنها واریز کنند.

وی با بیان اینکه از 29 اسفند تا پایان تعطیلات شعب منتخببیمه ایران در مراکز استان ها به صورت کشیک آماده خدمت رسانی به مردم و مسافران نوروزی هستند افزود: همچنین استان های مختلف به خصوص استان های مسافرپذیر نظیر استان های شمالی و خراسان رضوی اکیپ های پرداخت خسارت سیار خود را در مبادی ورودی استان های خود مستقر خواهند کرد تا بتوانند به مسافران نوروزی به صورت 24 ساعته خدمات رسانی کنند.

پورکیانی گفت: اگر برای هموطنی در هر نقطه از ایران که دارای بیمه نامه ایران است تصادف رخ داد ، می تواند با شماره تلفن 24 ساعته 09668 تماس گرفته تا به نزدیک ترین اکیپ پرداخت خسارت سیار بیمه ایران راهنمایی شود.

وی افزود: طرح نوروزی بیمه ایران از فردا تا پایان تعطیلات نوروز آماده خدمت رسانی به هموطنانی است که بیمه نامه شخص ثالث بیمه ایران را دارند.

اجرای طرح کشیک نوروزی سال 96 بیمه ایران در سراسر کشور

طرح سراسری کشیک نوروزی سال 96 بیمه ایران با هدف خدمات رسانی مطلوب به مسافران  نوروزی و بیمه گذاران در تعطیلات رسمی قبل و بعد از عید امسال درکشور به اجرا گذاشته  شد.

طرح کشیک نوروزی در روز 29 اسفند 95 و روزهای 1 ، 2 ، 3 و نیز 11 و 12 فروردین 96 اجرا خواهد شد.

این طرح در روزهای یاد شده و از ساعت 8 تا 13و در رشته بیمه ای اتومبیل (خسارت ) برگزار خواهد شد.

طرح سراسری کشیک نوروزی در واحدهای پرداخت خسارت شرکت در مراکز استان و شعب تخصصی پرداخت خسارت تهران بزرگ نیز  اجرا خواهد شد .

بیمه گذاران بیمه ایران علاوه بر ساعات اداری در روزهای کاری عادی ، در صورت بروز حادثه در روزهای تعطیلات رسمی نوروز می توانند  در شهرستان ها به واحدهای پرداخت خسارت «مراکز استان» و در تهران به شعب تخصصی پرداخت خسارت تهران بزرگ مراجعه کنند.

منبع خبر: خبر گزاری صدا و سیما
  ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲:۴۰:۵۲ بعد از ظهر
برچسب ها:
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد