تاکید بر توانمندی مالی بانک پارسیان

 تاکید بر توانمندی مالی بانک پارسیان
سیصد و هشتمین شعبه بانک پارسیان با حضور مهندس خسروانی عضوهیات‌مدیره، دربیکی مدیر روابط عمومی، بیژنی مدیر پشتیبانی، خلیل‌پور مدیر امور شعب بانک پارسیان و صدر مشاور بانکی استاندار اصفهان، مدیران نمایندگی‌های خودروسازان بزرگ مانند تویوتا، رنو، ایران خودرو، ایساکو و کسبه و تجار محل در بلوار ارتش اصفهان افتتاح شد.

سیصد و هشتمین شعبه بانک پارسیان با حضور مهندس خسروانی عضوهیات‌مدیره، دربیکی مدیر روابط عمومی، بیژنی مدیر پشتیبانی، خلیل‌پور مدیر امور شعب بانک پارسیان و صدر مشاور بانکی استاندار اصفهان، مدیران نمایندگی‌های خودروسازان بزرگ مانند تویوتا، رنو، ایران خودرو، ایساکو و کسبه و تجار محل در بلوار ارتش اصفهان افتتاح شد. به گزارش روابط عمومی بانک پارسیان در این مراسم مشاور بانکی استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه بانک پارسیان جزو بانک‌های خوب و موفق استان اصفهان است، خاطرنشان کرد: اقتصاد ما ۷۰ درصد به بانک‌ها وابسته است؛ بنابراین اگر کسی بخواهد دشمنی کند، بهترین هدف این است که نظام بانکی را فلج و اعتماد مردم را به نظام بانکی کاهش دهد.

صدر با تاکید بر اینکه بانک پارسیان یکی از بانک‌های موفق و توانمند در نظام بانکی است، افزود: بانک پارسیان در پرداخت سپرده‌های ثامن‌الحجج کار بزرگی انجام داده است و با قبول عاملیت پرداخت سپرده سپرده‌گذاران ثامن‌الحجج، اعتماد مردم به نظام بانکی را تقویت کرده و نشان داده که این بانک از پشتوانه و بنیه قوی مالی برخوردار است. وی با اشاره به اینکه بانک پارسیان در ارائه خدمات به مشتری، سرآمد نظام بانکی است، گفت: کارکنان بانک پارسیان جزو بهترین کارکنان نظام بانکی هستند.

خسروانی عضو هیات‌مدیره بانک پارسیان نیز در این مراسم با اشاره به برنامه بانک برای توسعه شعب گفت: براساس برنامه‌ای که درخصوص شبکه شعب داریم، نیاز هست که شبکه شعب را گسترش داده و یکی از کانون‌های هدف، شهر اصفهان است و پیش‌بینی شده ۵ تا ۶ شعبه در اصفهان افتتاح کنیم. معاون اجرایی بانک با بیان اینکه بانک پارسیان چه در وضعیت دارایی‌ها و ترکیب سهامداری از قدرتمندترین بانک‌های خصوصی کشور است، گفت: اعتماد شما مشتریان موجب شد بانک پارسیان در صدر شاخص‌های بانک‌های خصوصی قرار گیرد. وی افزود: امروز بر اساس نیاز مشتریان از شعار مشتری‌مداری عبور کرده و به‌دنبال خلق مزیت‌های بیشتری برای مشتریان هستیم.

خسروانی ادامه داد: امروز مفاهیم شریک تجاری در بانک جایگزین مشتری‌مداری شده و به همین منظور در نسل جدید ارائه خدمات با ایجاد خطوط جدید کسب و کار بر آن هستیم که ارزش افزوده نهایی ارائه خدمات را بالاتر ببریم. عضو هیات‌مدیره بانک پارسیان افزود: ما در کنار طراحی و تدوین سرویس‌های مورد نیاز مشتریان، طراحی و تولید محصولات مشتریان بزرگ و متوسط را نیز فراهم کردیم. وی به فعالیت‌های برون‌مرزی بانک پارسیان اشاره کرد و افزود: در دورانی که کشور در تحریم ناجوانمردانه بود، بانکی که توانست شبکه کارگزاری خود را حفظ کند بانک پارسیان بود و خدمات بانک پارسیان باعث شد بخش عمده‌ای از نقل و انتقالات بانکی به سهولت انجام شده و از این رو بانک با افتخار در صنعت بانکداری کشور می‌درخشد. معاون اجرایی بانک پارسیان با اشاره به التهاباتی که اخیرا ازسوی افرادی خاص و با اهدافی مغرضانه ایجاد شده، گفت: با وجود این، نظام بانکی و بانک پارسیان با تمام توان در خدمت مردم و مشتریان و اقتصاد کشور هستند و این مسائل نمی‌تواند ذره‌ای اعتماد مردم به بانک‌ها را خدشه‌دار کند.

منبع خبر: دنیای اقتصاد
  ۸ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۹:۳۱ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد